Laco zwembad Hoogerheide

Zeer teveden over de snelle levering en duidelijke communicatie!

SBO Kindcentrum IJsselmonde

Bestellen ging heel soepel, alleen vond ik de instructies bij het montagesetje niet duidelijk. Het hangt nu uiteindelijk met kabelbinders ipv het bestelde setje.

Reactie Rookvrijterrein.nl:

Hoi Miranda,
Hoi Miranda,
Bedankt voor je review en fijn om te horen dat het bestelproces soepel verliep! We hebben nog even contact met je opgenomen over de montageset. We proberen het zo eenvoudig mogelijk te maken met behulp van onze online montage advieshulp en een fysieke instructie met uitleg.
We gaan zeker nog nadenken over hoe we onze montage instructie nóg gemakkelijker kunnen maken :-)
Team Rookvrijterrein.nl / TrafficSupply

Klant

Duidelijke communicatie via mail over bestelling/levering. Daarnaast snelle levering.

Tessa Nieborg Hartog

Top 👌

Klant

Goede producten en zeer snelle levering

Rob van Kemenade

Anja Ton

Makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Enno

Erg tevreden met de snelle bezorging!

klant basisschool

Mooie stevige borden, maar voor de prijs zou het netjes zijn als er een ophangsessie bij zou komen en niet los bij moet bestellen als school. Het bord is al duur genoeg, dat geld kan je beter in... Mooie stevige borden, maar voor de prijs zou het netjes zijn als er een ophangsessie bij zou komen en niet los bij moet bestellen als school. Het bord is al duur genoeg, dat geld kan je beter in onderwijsmiddelen voor de leerlingen stoppen..

Reactie Rookvrijterrein.nl:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je de borden mooi vindt!
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je de borden mooi vindt!
Je hebt gekozen voor het aluminium dubbel omgezette rand bord. Dat is inderdaad de meest stevige en duurzame variant. Die gaat wel 10/15 jaar mee! Bij dit soort borden hebben we allerlei verschillende soorten bevestigingsmiddelen, zoals een beugelset voor montage op paal, hek of muur. Op onze webshop vragen we dan ook om bevestigingsmateriaal met behulp van onze montageadvies module toe te voegen zodat je altijd het juiste bevestigingsmateriaal mee bestelt.
Er zijn overigens ook voordelige(re) borden te bestellen. Bijvoorbeeld een vlak bord. Deze zijn voordeliger, maar hebben ook een aanzienlijk kortere levensduur!
Met vriendelijk groet,
Team TrafficSupply (Rookvrijterrein.nl)