Pamela Schiere

Super fijn geholpen en een prachtige keuken geleverd!

Denken goed mee, (meestal)snelle reactie op mail en je word niet gezien als nummer. Verkoper kwam langs tijdens plaatsing keuken toen bleek dat de vaatwasser niet geleverd bleek te zijn, dit ook... Denken goed mee, (meestal)snelle reactie op mail en je word niet gezien als nummer. Verkoper kwam langs tijdens plaatsing keuken toen bleek dat de vaatwasser niet geleverd bleek te zijn, dit ook gelijk opgelost voor ons. Ook kwam hij hoogstpersoonlijk nog een nieuw onderdeel brengen wat kapot was gegaan. Service hoor!

Geen verbeterpunten

Van der Zande

Heel prettig geholpen en denken goed mee. Ze nemen echt de tijd. wij dachten voorbereid te zijn maar kregen nog zo veel mooie tips. Onze droomkeuken is helemaal compleet zo. Wij willen Bart van... Heel prettig geholpen en denken goed mee. Ze nemen echt de tijd. wij dachten voorbereid te zijn maar kregen nog zo veel mooie tips. Onze droomkeuken is helemaal compleet zo. Wij willen Bart van Velsen hartelijk bedanken.

Goeie prijs kwaliteitsverhouding en prettig advies

Vooral zo blijven doorgaan, dan gaat het goed.

Marijke Smit

ZEER TELEURGESTELD !

Ruime collectie

laat klanten pas betalen als ze tevreden zijn over de levering en kom zelf een keer kijken of alles goed geleverd is .

Andre Schuemie

Er zijn niet veel zaken die echt het verschil maken. Dit is er wel een. Blij dat we hebben besloten om hier ook eens binnen te stappen.
Gewoon netto prijzen, dus je hoeft je niet schrap te...
Gewoon netto prijzen, dus je hoeft je niet schrap te zetten voor de onderhandelingsronde. Ze nemen de tijd voor het ontwerp, en er wordt op een prettige manier meegedacht. Je krijgt de tijd om het even te laten bezinken. Transparante offerte. Goede prijs. Door wat corona perikelen wilde ik flink schuiven met de levering en plaatsing. Alleen maar begrip en medewerking. Super gelopen en blij met het resultaat! Bedankt!

Netto prijzen
Transparante offerte
Goede adviezen en meedenken in het ontwerp
Goede prijs

ik zou het echt niet weten

Verweij

Op een ontspannen manier de keuken samenstellen waarin je je lekker voelt.

Luistert naar de klant en denkt mee.

Bij de lunch een broodje zalm

Positieve en vriendelijke ervaring

Goede voorbereidende gesprekken, klantvriendelijk, meedenkend en flexibel

Er was minder aandacht naar de klant gegleden na de ondertekening, zelf om het leidingplan moeten vragen. We hadden graag meer tips/advies willen zien op de apparatuur

P.a.m.Verkerk

ZEER GOED .

GEMAAKTE AFSPRAAKEN WAARGEMAAKT.

GEWOON OP DEZE VOET DOORGAAN

Familie de vos

Goede voorlichting en na komen van afspraken

fam. Van Dam

Zeer prettige en deskundig advies. Wij hebben gekozen om de keuken zelf te plaatsen. De geleverde keuken was tot het laatste boutje en moertje compleet en ook tijdens het plaatsen als we vragen... Zeer prettige en deskundig advies. Wij hebben gekozen om de keuken zelf te plaatsen. De geleverde keuken was tot het laatste boutje en moertje compleet en ook tijdens het plaatsen als we vragen hadden, werden zeer deskundig geholpen.

Praktische meedenken en altijd bereid in gesprek te gaan.

Vooral op dezelfde wijze doorgaan.

Geweldig, van het moment dat we de eerste keer binnen stapte tot de aankoop toe, als klant heb je zelf de regie in handen.

er wordt naar je geluisterd en er wordt mee gedacht en niets op gedrongen

zou het niet weten