Positieve en vriendelijke ervaring

Goede voorbereidende gesprekken, klantvriendelijk, meedenkend en flexibel

Er was minder aandacht naar de klant gegleden na de ondertekening, zelf om het leidingplan moeten vragen. We hadden graag meer tips/advies willen zien op de apparatuur

P.a.m.Verkerk

ZEER GOED .

GEMAAKTE AFSPRAAKEN WAARGEMAAKT.

GEWOON OP DEZE VOET DOORGAAN

Familie de vos

Goede voorlichting en na komen van afspraken

fam. Van Dam

Zeer prettige en deskundig advies. Wij hebben gekozen om de keuken zelf te plaatsen. De geleverde keuken was tot het laatste boutje en moertje compleet en ook tijdens het plaatsen als we vragen... Zeer prettige en deskundig advies. Wij hebben gekozen om de keuken zelf te plaatsen. De geleverde keuken was tot het laatste boutje en moertje compleet en ook tijdens het plaatsen als we vragen hadden, werden zeer deskundig geholpen.

Praktische meedenken en altijd bereid in gesprek te gaan.

Vooral op dezelfde wijze doorgaan.

Geweldig, van het moment dat we de eerste keer binnen stapte tot de aankoop toe, als klant heb je zelf de regie in handen.

er wordt naar je geluisterd en er wordt mee gedacht en niets op gedrongen

zou het niet weten

Top ervaring, ik ben een blije klant!

Professioneel advies, concreet en eerlijk, alle tijd en geduld voor het kiezen van alle onderdelen van de keuken en het nemen van een beslissing.

Ilse

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Bart bij Reddy keukens.
Als we tegen iets aanliepen lost Bart het dezelfde dag nog op. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken!

Snelle, goede oplossingen als er iets tegen zit

Blijf zo doorgaan

P.A. Haars

Wij hebben een prima ervaring met dit bedrijf; klantvriendelijk, deskundig en hulpvaardig.

deskundigheid, klantvriendelijkheid en prima advisering

misschien iets sneller reageren op gestelde vragenb

Ronald

Goed geholpen en geadviseerd door Bart.

Goed advies, afspraken nakomen, meteen een eerlijke prijs, top keukenmontage.

Andrea

Bart heeft ons vakkundig bijgestaan bij het kiezen van de juiste keuken. Hij heeft aan al onze wensen gehoor gegeven en goed naar de mogelijkheden binnen de ruimte gekeken. Het eindresultaat mag er... Bart heeft ons vakkundig bijgestaan bij het kiezen van de juiste keuken. Hij heeft aan al onze wensen gehoor gegeven en goed naar de mogelijkheden binnen de ruimte gekeken. Het eindresultaat mag er wezen. We zijn erg tevreden over zijn vakkundig advies. Onze vorige keuken hebben wij ook via Bart aangeschaft, daar waren wij ook zeer tevreden over, het was voor ons dan ook vanzelfsprekend om weer gebruik te maken van Bart zijn expertise.

Neemt de tijd, luistert goed naar de wensen en denkt in mogelijkheden.