S. Hoogsteen

Klantgericht/klantvriendelijk en deskundig advies. Hiervoor wordt ruim tijd genomen.

N.v.t.

Verbeterpunten of tips?

Adreswijzing meerdere malen per email doorgegeven maar nooit verwerkt. Bij het laatste contact voor aflevering van de keuken bleek ons nieuwe adres nog nooit te zijn gewijzigd.
Helder communiceren over moment en wijze van betaling.

Hans de Vries

Zeer kundig geholpen. Ronald denkt mee van begin tot eind en dat voor een mooie prijs.

Persoonlijk contact, deskundigheid, service.

Verbeterpunten of tips?

Goed. Ronald luisterde goed naar wat onze wensen waren en dacht goed met ons mee.

Luisteren goed, denken goed mee.

De vreede

Goede ervaring vriendelijk behulpzaam

Aad Hessler

Heel fijn in overleg en met vriendelijke adviezen een prachtige keuken uitgezocht. Tijdens het uitkiezen werd door Lorenzo veel tijd en aandacht besteed. Het bedrijf komt zijn afspraken na en zorgt...

Bij veel keukenzaken wordt gevraagd wat je budget is en gek genoeg gaat dat dan ook helemaal op in je keuken. Bij Reddy niet. Zij vragen niet naar je budget maar naar je wensen. Vervolgens wordt je keuken uitgerekend en merk je wel of het voldoet aan je budget. Prima manier van kopen

Verbeterpunten of tips?

Iets beter voorlichten wat de afprijs wordt, dus montage, leidingwerk en eventueel het stuken van de muren na plaatsen van de keuken. Dit wordt namelijk allemaal door een extern bedrijf (DB Multiservice), een uitstekend bedrijf trouwens en een aparte stukadoor, (Kuipers stukadoorsbedrijf) een hele goede, uitgevoerd. Deze kosten moet je voor jezelf wel meerekenen anders kan de prijs nog tegenvallen.

Prima, prettige verkoper die meedenkt. Voor vragen konden we altijd terecht.

Petra Rabbers

Heel fijne klantvriendelijke mensen. Zeer preciese inmeting en prima montage.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Eerste gesprek verliep goed. Alles werd goed uitgelegd of Lorenzo liet het zien.
Na tweede contact besloten dat het de keuken werd. We waren erg tevreden.