René

Prettige ervaring bij ontwerp en material keuze

Er wordt goed meegedacht.

De installatie van de keuken laat wat te wensen over, en dan vooral op detail niveau. Het plaatsen van de keuken is prima, maar de afwerking is op een aantal punten niet secuur genoeg gebleken. Verder laten de installateur een bende achter.
Dit straalt af op Reddy, terwijl het echt de installateur betreft.

Prettige winkel, no nonsense prijzen en uitmuntende kwaliteit. Goede nazorg na levering .

Nav dat er verschillende collega's hier een keuken hadden gekocht en zijn wij hier ook gaan kijken. We hadden hier gelijk een goed gevoel bij.

De vriendelijheid en flexibiliteit

Eingelijk niet

Zijn vriendelijk ontvangen en goed geholpen met het ontwerpen van de keuken. Ook levering en installatie prima.

Goed meedenken, direct reageren op mailtjes, flexibel qua afleverdatum.

geen.

Michiels

Prima geholpen door zeer deskundige medewerker Olaf

Duidelijke communicatie

Vriendelijk en ter zake kundig bedrijf.

flexibele opstelling m.b.t. tussentijdse aanpassingen

De installatie partners instrueren niet de rommel van verpakkingen achter te laten zodat de klant niet uren nodig heeft om de rommel op te ruimen. Dit staat overigens los van de goede kwaliteit van de werkzaamheden en het installeren van de keuken.

Wagemans

Goed geholpen . Ze namen alle tijd . Voelde ons totaal niet gedwongen on snel een keuze te maken

Nemen alle tijd voor je
Veel verschillende stijlen
Overzichtelijk showroom

Vruggink

Super fijne ervaring met Reddy, de persoonlijke aandacht en begeleiding zijn als zeer fijn ervaren. De deskundigheid en interesse in de klant zijn van hoog niveau.

Geen druk bij aankoop, zeer deskundig advies.
Persoonlijke aandacht is erg prettig

Familie Hoogstraten

Heel goed geadviseerd, alles tot in de puntjes verzorgd, van verkoop tot montage.
In een woord super.

Het mee denken voor de juiste samenstelling van de keuken.

Kunnen we niet bedenken.