Jeroen van dijck

Goed gesprek! Goed product.

Goed product voor een goede prijs.

De koerier die de keuken kwam brengen had beschadigingen gemaakt omdat hij alleen werkt.

Ingrid de bont

Super

Zeer gast vrij en weet waar ze de klant advies moeten geven

Inmeten door monteur en duidelijk afspraak maken over alles egaliseren

Linda Reijerkerk

topmensen en topservice
voorheen bij een andere keukenzaak geweest maar ontzetten blij dat we de keuze bij Reddy hebben gemaakt
in 1 woord TOP!

geen opdringend gedrag en in alles meedenken
ook na een paar keer aanpassen vanuit onze kant

vooral blijven doen wat jullie doen

Ik vond de samenwerking erg prettig,werd fijn ontvangen bij het tekenen van m n keuken en het vervolg tot het plaatsen toe.

Korver

Goede ervaring en heel netjes geholpen door zeer vriendelijke mensen

als iets niet klopt of stuk is na aankoop keuken en het plaatsen van de keuken er direct een oplossing komt

Het zou prettig zijn als het afval zoals plastick en dozen meegenomen werden nu moest ik met een aanhanger de dozen wegbrengen omdat deze niet in de auto passen en het best veel is hier stond de stoep helemaal vol

Leuk klein bedrijf, spontane mensen.

Goede informatie.

Betere communicatie.

H. van Neerven, Bakel

Een prettige sfeer tijdens het verkoop-praatje met duidelijke adviezen omtrent de mogelijkheden en de verkrijgbare
apparatuur.

De snelle nalevering van onderdelen, ook na opmerkingen van de monteur

De verkoper moet bij de klant nadrukkelijker vragen omtrent de huidige situatie van de bestaande keuken.

Joop

De inbouwapparatuur in onze 23 jaar oude bestaande keuken moest gedeeltelijk vervangen worden. De magnetron en vaatwasser zijn een tijd geleden vervangen door Reddy Keukens in Helmond. Alles keurig...

Heel vriendelijk
Des kundig

Fam. Van Rooij

Goede eerlijke prijs. Geen opdringerige verkoper. Goed advies!!!

Niet opdringerig en duidelijke eerlijke prijs.

Familie Arts

Een keuken aanschaffen bleek bij Reddy keukens eenvoudiger dan wij hadden gedacht.
Perfect meedenken wat onze wensen waren. Perfecte prijs / kwaliteit van de keuken.
Wij zijn heel erg...

Ontzettend aardige mensen en vooral niet opdringerig. Ook vonden wij de snelle computer animatie heel prettig, Je kunt zo een heel goed beeld krijgen van de keuken.

Alles was zeer naar wens