Familie Buskens

Wij zijn door de heer T. kramer uitstekend geadviseerd over zowel het ontwerp van de keuken als de keuze van de apparatuur. Niet alleen wist hij best tegengestelde ideeen om te zetten in één logisch...

De advisering was uitstekend, evenals de montage.
Het resultaat is uitstekend. Wij zijn erg blij met onze keuken.
Bij een discussie over het aanbod voor de vensterbank is dit bijzonder schappelijk opgelost.

Het enige verbeterpunt zou kunnen zijn dat door Reddy nadrukkelijk wordt aangegeven dat de montage echt pas plaats moet vinden, nadat de installateur zijn werk in de keuken helemaal heeft afgerond.

Peter

Fijne ervaring
Duidelijke uitleg

Degelijke keuken voor een goede prijs.

NVT

Danny/Danielle

Prima bedrijf
Vakkundig
Komen afspraken na
Hebben ons perfect geholpen met het realiseren van onze droomkeuken

Weten waar ze over praten
Deskundig
Luisteren goed naar de wensen van de klant en proberen van daaruit mee te denken

Nvt

Jan Keuken

Geen seconde spijt van de keuze voor een keuken bij Reddy. Zowel voorlichting, technische ondersteuning (tekeningen e.d.) als montage waren van een hoog niveau.

Geen gezeur over een eerlijke prijs, de technische tekeningen waren uitmuntend, en de montage zo mogelijk nog beter.

Natuurlijk moet je als klant ook zelf een beetje de vinger aan de pols houden. Dat is naar mijn mening heel normaal.
De levering was wel laat op de afgesproken dag (je denkt dan "die komen niet meer") maar kwam goed.

Ank Hasselbach

Reddy keukens Doetinchem kan ik bij iedereen aanbevelen. Heel fijn geholpen met goed advies, en hele goede service. Bedankt Reddy Keukens Doetinchem.

Hele goede service. Heel goed advies gehad

fam Derksen

Ik wilde mijn bestaande keuken uitbreiden. Vanaf het moment dat ik binnen kwam lopen ben ik zeer vriendelijk en deskundig behandeld. Timo heeft direct het juiste merk en uitvoering opgezocht en de...

Zeer deskundig, aardig, kunnen goed luisteren en perfecte service. Gehele bestelling is aan huis afgeleverd!

Neen, ik ben gewoon 100% tevreden!

van lent

Vriendelijk en meedenkend.
Je voelt geen druk om een keuken te kopen.
Al de tweede keuken bij dit bedrijf gekocht ( verhuizing)

meedenken

de communicatie was nadat we de keuken hadden gekocht niet vlekkenloos

Bedrijf is betrouwbaar en men werkt erg nauwkeurig.

Ze zijn erg deskundig. vanaf moment van het maken van de eerste tekening tot en met de montage door de zeer kundige monteur.

Een bedrijf met goede kwaliteit keukens, waar je goed wordt geholpen en waar afspraken staan

Fijn en deskundig advies en goede kwaliteit/prijs verhouding

Geen, ga zo door

Fam Hagemeijer

Goed gesprek gehad met zowel Perry als Timo, erg aardig en behulpzaam. Denken goed mee.

Persoonlijk contact, korte lijnen, goed te bereiken bij vragen oid.