esther tenhagen

Timo heeft ons van A tot Z heel kundig geholpen. Hij neemt de tijd voor je, communiceert helder en is gewoon een fijn mens. Hij nam eerst uitgebreid te tijd om te begrijpen wat de wensen waren....

Kundig personeel, 1 contact persoon, goede bereikbaarheid, heldere communicatie via telefoon en mail. Er wordt waargemaakt wat beloofd wordt.

Geen, onze verwachtingen werden waargemaakt.

Peppelman

We zijn erg prettig geholpen, goed advies, meegedacht met onze wensen, mooie keuken geleverd!!

goede service, niets opdringen. betrokken medewerkers.

mail sneller beantwoorden.

Rein

Timo van Reddy keukens heeft ons van a tot z uitstekend begeleid met de aanschaf van onze keuken. Wijzigingen konden altijd in overleg uitgevoerd worden en de communicatie was zeer goed. We konden...

Communicatie, prijs/kwaliteit en montage

Mevr. Heezen

Tijdens onze oriëntatie in de showroom werden wij prettig ontvangen en heel serieus genomen. Gastvrij onthaal.
Ondanks drukte werd er voldoende tijd aan onze vragen besteed.

Reddy keukens Doetinchem heeft een uitstekende verkoper in dienst. Een man met verstand van zaken. Goed technisch inzicht en hij heeft de keuken bij ons ook uitgemeten. Daarnaast straalt hij gastvrijheid uit en weet hij waar hij het over heeft.
Wij zijn daar zeer tevreden over. Het geeft vertrouwen. Ook de afspraak met de monteur om de keuken te plaatsen werd vlot geregeld en afspraken werden nagekomen. Deze verkoper heeft uitstekende communicatieve vaardigheden en gaf goede feedback. Nu genieten wij van onze nieuwe keuken.

Wij zijn zeer tevreden, dus doorgaan op dezelfde wijze zoals wij behandeld zijn.

Familie Buskens

Wij zijn door de heer T. kramer uitstekend geadviseerd over zowel het ontwerp van de keuken als de keuze van de apparatuur. Niet alleen wist hij best tegengestelde ideeen om te zetten in één logisch...

De advisering was uitstekend, evenals de montage.
Het resultaat is uitstekend. Wij zijn erg blij met onze keuken.
Bij een discussie over het aanbod voor de vensterbank is dit bijzonder schappelijk opgelost.

Het enige verbeterpunt zou kunnen zijn dat door Reddy nadrukkelijk wordt aangegeven dat de montage echt pas plaats moet vinden, nadat de installateur zijn werk in de keuken helemaal heeft afgerond.

Peter

Fijne ervaring
Duidelijke uitleg

Degelijke keuken voor een goede prijs.

NVT

Danny/Danielle

Prima bedrijf
Vakkundig
Komen afspraken na
Hebben ons perfect geholpen met het realiseren van onze droomkeuken

Weten waar ze over praten
Deskundig
Luisteren goed naar de wensen van de klant en proberen van daaruit mee te denken

Nvt

Jan Keuken

Geen seconde spijt van de keuze voor een keuken bij Reddy. Zowel voorlichting, technische ondersteuning (tekeningen e.d.) als montage waren van een hoog niveau.

Geen gezeur over een eerlijke prijs, de technische tekeningen waren uitmuntend, en de montage zo mogelijk nog beter.

Natuurlijk moet je als klant ook zelf een beetje de vinger aan de pols houden. Dat is naar mijn mening heel normaal.
De levering was wel laat op de afgesproken dag (je denkt dan "die komen niet meer") maar kwam goed.

Ank Hasselbach

Reddy keukens Doetinchem kan ik bij iedereen aanbevelen. Heel fijn geholpen met goed advies, en hele goede service. Bedankt Reddy Keukens Doetinchem.

Hele goede service. Heel goed advies gehad

fam Derksen

Ik wilde mijn bestaande keuken uitbreiden. Vanaf het moment dat ik binnen kwam lopen ben ik zeer vriendelijk en deskundig behandeld. Timo heeft direct het juiste merk en uitvoering opgezocht en de...

Zeer deskundig, aardig, kunnen goed luisteren en perfecte service. Gehele bestelling is aan huis afgeleverd!

Neen, ik ben gewoon 100% tevreden!