Top geholpen, we konden in alle rust rondkijken zeker naar dat we al bij meerdere keukenzaken waren geweest was dit echt een verademing. De eigenaar Christiaan is eerst nog bij ons thuis geweest en...

Ervaring, openheid, aftersales ook top, Dat je afspraken maakt met een persoon die ook alles voor je regelt

Spike

Vanaf de eerste oriëntatie tot aan de plaatsing een uiterst prettige ervaring en zeer klantvriendelijk. Niets moest en alles kon!

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van zowel de eigenaar als de monteur!

n.v.t.

Baladien

Wij hebben twee jaar geleden de keuken bij Reddy gekocht voor onze nieuwbouw woning in Barendrecht

Service van Christiaan is perfect, voor de verkoop zijn we geholpen met een situatie tekening, zonder hiervoor kosten te berekenen of te eisen dat we de keuken bij hem moesten bestellen.
Tijdens de plaatsing ging het keukenblad stuk door een ongelukje, zonder verder moeilijk te doen is het keukenblad binnen 3 dagen opnieuw bezorgd en geplaatst en zelfs bijna 2 jaar na oplevering nog service ontvangen bij een defect aan de koelkast houder.

De website kan wat uitgebreider en interactief op vanuit huis ideeen op te kunnen doen

Baladien

Robert

Top, bij binnenkomst vriendelijk begroet zonder dat ze gelijk op je nek zitten, we konden in alle rust rondkijken. Afspraak gemaakt voor een huisbezoek met Christian. Hij heeft voor ons meerdere...

Geduldig en zeker niet opdringerig, veel ervaring en niets was teveel, en goede montage.

Nee, ga vooral zo door

Afsaneh Gomes dos Santos

Top!

Zeer vriendelijk, geduldig en weten wat ze leveren!

S Thies

Zeer prettig bedrijf , mooie en handige locatie gratis parkeren voor de deur, kleinschalig maar met uitgebreide keuzes voor elk wat wils

Goede klantgerichtheid , denkt mee in het hele proces, zeer prettig in omgang en heeft veel kennis! Kortom leuk bedrijf met een gedreven eigenaar!

Kulman

Zeer goed geholpen, goede comunicatie ivm levering ect.
Goede prijs kwaliteit verhouding, erg fijn bedrijf ,
Komt afspraken na.

Erg goed meedenkend

C. Monster

Wij zijn zeer goed geholpen bij Reddy keukens Barendrecht. De keuken is helemaal naar onze zin geworden en als we weer eens iets wilde veranderen werd dat prima geregeld. Er werd uitgebreid tijd...

Bij het plaatsen kwamen kleine foutjes aan het licht maar die werden dezelfde dag verholpen. Fijn om te weten dat alles snel wordt opgelost. Na het plaatsen werd er dezelfde avond nog gebeld of alles naar wens was.

Vooral zo door gaan met jullie goede service.

Marinus Opsteegh

Positief, in vergelijking met andere keuken aanbieders een verademing. Geen druk om maar snel te kopen

Duidelijkheid over prijzen en mogelijkheden. Vriendelijke verkoop.

Wellicht de interne communicatie