readykeukens alkmaar

Goed geholpen

Vakkunddig geholpen goede ideeen en informatie

Nog meer idee krijgen wat de klant wil om nog beter van dienst te zijn.

Rotteveel

Prima, fijn geholpen, goed op de hoogte gehouden.

Meedenken

Fam. Duinmaijer

Geholpen door Bart

Deskundig en eerlijk advies en tips. Ook de aannemer Ale Schiphof en de stukadoor Rob den Nijs hebben zeer deskundig en netjes werk afgeleverd, deze aannemers hebben we via Reddy keukens ingeschakeld.

Wij zijn dik tevreden.

Schreuder

Goed bedrijf, netjes geholpen en goede service

goed overleg met klant

zou ik niet weten

Eijlander

Goed, mooi en kundig

Meedenken

Weinig tot nu toe

Albert Kozijn

Uitstekend advies, correcte en tijdige levering en een zeer ervaren monteur leidden tot een prachtige keuken. Compliment!

Verkoper nam ruim de tijd, dacht mee, drong niets op en gaf technische tips

nvt

Kees van Weelden

Dik tevreden met de aanschaf van onze nieuwe keuken. Van verkoop tot oplevering.
Heel tevreden over de vaardigheden van Ron Dekker de installateur van de keuken. Ton werkt precies , nauwkeurig en heel netjes.

Zie hierboven

Van begin tot eind product, keurig geholpen.
Komen afspraken na.

Na montage alle verpakkingsmaterialen en restanten ophalen en afvoeren.

E. Bakker

Wij zijn super tevreden met Reddy Keukens Alkmaar!! We kregen deskundig advies en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Daarbij niet te vergeten het enthousiasme van de heren in de showroom.... Wij zijn super tevreden met Reddy Keukens Alkmaar!! We kregen deskundig advies en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Daarbij niet te vergeten het enthousiasme van de heren in de showroom. Onze keuken staat weer prachtig in ons nieuwe huis.

Top kwaliteit keukens. Geen gekke onderhandel mogelijkheid, gewoon duidelijke en scherpe prijzen.

Geen opmerking

Sylvia

Zeer klant vriendelijk , behulpzaam en meedenkend

Laten je vooral met rust als je aan het oriënteren bent. Heel vriendelijk en open

Agenda up to date houden. Foutje met installateur welke dagen