M. Petiet

Wij zijn erg blij met onze keuken van Reddy. Bart heeft ons goed geholpen en de service was uitstekend. Transparant en heel vriendelijk. De keuken is van goede kwaliteit en we zijn ontzettend...

Bart was zeer deskundig en adviseerde ons goed. Erg vriendelijk en meedenkend.

Wij hebben geen tips. We raden iedereen een keuken van Reddy aan.

Op dit moment is de keuken nog steeds niet af na een half jaar

nee

ze moeten luisteren naar de klant en als er gebreken zijn gelijk oplossen en niet naar 3maanden bedenken dat het nog niet uitgevoerd is waardoor je weer 3maanden moet wachten op de spullen en de klant al een halfjaar met een keuken zittend die nog niet af is

Johan Neefjes

Uitstekende en deskundige begeleiding van Harm en alle andere medewerkers

Goede voorlichting en de keuken werd heel precies ingemeten, alles klopte

Arjan

Zeer professioneel en goed

Vriendelijk en behulpzaam bij vragen

van der Meer

Zeer goede en prettige ervaring. Van A tot Z uitstekend begeleid door Harm Sticker bij de aankoop van mijn keuken in een nieuwbouw woning.

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk en professioneel

Tip: vooraf met de aannemer die de keuken plaatst op papier laten offreren wat installatie gaat kosten. Ook meer en minder werk. Dat geeft duidelijkheid en voorkomt teleurstellingen achteraf.

G vanHassel

Zeer klantvriendelijk, goede en duidelijke informatie. Ook de service is prima.

Sterk punt: er wordt met de klant meegedacht, zodat dit tot een voor de klant goed resultaat leidt.

Prettig geholpen, goed meegedacht om binnen ons budget de optimale keuken samen te stellen

wat je ziet is wat je krijgt. dat vind ik prettig

klein beetje meer flexibiliteit misschien?

Heiloo Jan buitenhuis

Prima advies gekregen en voortreffelijk geholpen. Dik tevreden

Goede en vriendelijke service; er wordt direct tijd genomen om samen te kijken naar de mogelijkheden zonder dat je het gevoel krijgt dat je ergens 'aan vast' zit. De prijs is vanaf het begin af aan...

Montage > langere tijd moeten wachten tot de monteur de keuken af kwam ronden

Bernadet

Ik ben op een zeer plezierige en relaxte manier geholpen bij Reddy Keukens in Alkmaar. Een halve dag gezeten om mijn keuken van 3,3 m in te richten. Toen het toch beter anders ingericht kon...

Geen overval tactieken dat sommige andere keukenboeren wel kunnen uitstralen.
Meedenken op een zeer relaxte manier.

Vraag is of Reddy zich daar in had moeten mengen: achteraf was (ook voor Reddy) al snel duidelijk dat de aannemer zich niet kon houden aan de plaatsingsdatum alleen heeft de aannemer daarover niet gecommuniceerd. Heeft bij mij wel een lading stress gegeven.
Je krijgt een totaal rekening. Het is niet inzichtelijk wat een onderdeel van de keuken per stuk kost.