Cynthia

Wij hebben een hele mooie keuken gekocht bij Reddy. Wij zijn heel goed geadviseerd en het meedenken van de werknemer vonden wij heel erg prettig!

Meedenken over mogelijkheden en oplossingen. Meedenken over wensen die toch op een andere manier behaald kunnen worden. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van het bestelproces.

ga zo door!

Coen Heerhugowaard

Na het goed oplossen van verschillende punten. Is alles nu netjes afgeleverd. Monteur Ron en verkoper Bart hebben goed werk afgeleverd.

Bart Lommers

Wisselend. Beleefd en vriendelijke service. Maar....monteur was er niet op de afgesproken datum, zonder overleg venster gesloopt, twee keer is het keukenblad door gescheurd, ook was de leiding niet...

Vriendelijkheid en bereidheid om zaken die spelen op te lossen. Vooral de afhandeling en het vervangen van de bladen stellen ons tot tevredenheid.

Betere sturing tijdens het hele project. Communicatie was niet altijd helder, zo ontstonden er misverstanden.

Fred Werker

Goed geholpen ook met nazorg.

vriendelijk geholpen door zeer ervaren verkoper die weet waar hij het over heeft.

nee

Nico Nannes

Een bedrijf wat ontzettend goed met je meedenkt. Heel prettig en flexibel in de omgang met de klant

Het geven van een eerlijk advies. Duidelijk afspraak de prijs is de prijs. Het mogen meenemen van materialen om in de keuken afstemming te zoeken voor kleur.

Ik zal ze niet weten

Fred

Vriendelijke en professionele hulp gekregen

service is heel goed

geen tips

A.P. Lunter

Meedenkend, dienstverlenend en vriendelijk en kundig personeel

Ervaren dat niks onmogelijk is

Fam Hoofs

Prettige service en deskundig advies. Persoonlijk contact en benadering. Mooie kwaliteit-prijs verhouding.

Eerlijk, behulpzaam en deskundig bij maken keuzes

Han

Zeer goed bedrijf!! Goede service!! Goede prijzen!! Aardige verkopers! Super zaak! Zeer goed geholpen met alles!

Vaste duidelijke afspraken!

Geen verbetertips, zo perfect!