Ik vond de samenwerking erg prettig,werd fijn ontvangen bij het tekenen van m n keuken en het vervolg tot het plaatsen toe.

Korver

Goede ervaring en heel netjes geholpen door zeer vriendelijke mensen

als iets niet klopt of stuk is na aankoop keuken en het plaatsen van de keuken er direct een oplossing komt

Het zou prettig zijn als het afval zoals plastick en dozen meegenomen werden nu moest ik met een aanhanger de dozen wegbrengen omdat deze niet in de auto passen en het best veel is hier stond de... Het zou prettig zijn als het afval zoals plastick en dozen meegenomen werden nu moest ik met een aanhanger de dozen wegbrengen omdat deze niet in de auto passen en het best veel is hier stond de stoep helemaal vol

Leuk klein bedrijf, spontane mensen.

Goede informatie.

Betere communicatie.

H. van Neerven, Bakel

Een prettige sfeer tijdens het verkoop-praatje met duidelijke adviezen omtrent de mogelijkheden en de verkrijgbare
apparatuur.

De snelle nalevering van onderdelen, ook na opmerkingen van de monteur

De verkoper moet bij de klant nadrukkelijker vragen omtrent de huidige situatie van de bestaande keuken.

Joop

De inbouwapparatuur in onze 23 jaar oude bestaande keuken moest gedeeltelijk vervangen worden. De magnetron en vaatwasser zijn een tijd geleden vervangen door Reddy Keukens in Helmond. Alles keurig... De inbouwapparatuur in onze 23 jaar oude bestaande keuken moest gedeeltelijk vervangen worden. De magnetron en vaatwasser zijn een tijd geleden vervangen door Reddy Keukens in Helmond. Alles keurig geïnstalleerd. Tijdens de garantieperiode problemen met de magnetron, betrof kleinigheid en keurig oplossing door Zanussi. Ongeveer een half jaar nadat de garantieperiode was verstreken, hetzelfde probleem met de magnetron. Zanussi wilde niets doen. Contact opgenomen met Hans van de Wetering in Helmond en hij heeft voor een hele nette oplossing gezorgd.

Heel vriendelijk
Des kundig

Fam. Van Rooij

Goede eerlijke prijs. Geen opdringerige verkoper. Goed advies!!!

Niet opdringerig en duidelijke eerlijke prijs.

Familie Arts

Een keuken aanschaffen bleek bij Reddy keukens eenvoudiger dan wij hadden gedacht.
Perfect meedenken wat onze wensen waren. Perfecte prijs / kwaliteit van de keuken.
Wij zijn heel erg...
Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat.Team Reddy, dank jullie wel voor de service, toppers!

Ontzettend aardige mensen en vooral niet opdringerig. Ook vonden wij de snelle computer animatie heel prettig, Je kunt zo een heel goed beeld krijgen van de keuken.

Alles was zeer naar wens

J. Koolstra

Niets dan positief zeer vriendelijke en behulpzaam personeel

Wanneer je ook belt en welke vraag je ook stelt er wordt altijd de tijd genomen om te helpen. In een woord een fantastische zaak met geweldig fijn personeel. Zou Reddy bij iedereen die op zoek is... Wanneer je ook belt en welke vraag je ook stelt er wordt altijd de tijd genomen om te helpen. In een woord een fantastische zaak met geweldig fijn personeel. Zou Reddy bij iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken aanbevelen.

Absoluut geen verbeter punten

tom

Goede ervaringen

Bankers P

Prima ervaring. Deskundig en professioneel advies.

Klantvriendelijk en klantgericht advies. Niet opdringerig.

Nee