Laurens Meulendijks

Zeer positieve ervaring. Klantvriendelijk, goede samenwerking en oplossingsgericht.

Met ons (de klant) meedenken in oplossingen en de tijd nemen om diverse alternatieven te laten zien en te bespreken, zodat wij de juiste keuzes konden maken. Ook nadat in bepaalde zaken levering en verwachtingen niet geheel in overeenstemming waren, werd door Reddy Helmond in nagenoeg alles een oplossing geleverd.

De details zijn relevant, vandaar dat het gewenst is om zaken op een voor de klant begrijpelijke wijze schriftelijk vast te leggen in de offertes. Veel zaken die worden besproken moeten vervolgens schriftelijk worden vastgelegd. Daar wordt te makkelijk over gedacht. Bij ons stonden er zaken duidelijk in de offerte, waarvan echter later bleek dat door Reddy iets anders wordt bedoeld, dus ook de levering was anders dan wij hadden verwacht. Sommige zaken die besproken zijn ontbraken in de offerte of waren voor ons althans niet duidelijk, dus wij gingen er vanuit dat het wel goed was opgenomen. Het was tenslotte onderling zo afgesproken. Het programma waarmee gewerkt wordt en waarmee de tekeningen en offertes moeten worden gecreëerd heeft duidelijk zijn beperkingen, wat de communicatie in diverse opzichten vertroebeld.

Score voor Reddy Keukens Helmond: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Volledige keuken, exclusief montage