Elisa Mulder

Heel slecht, de keuken hebben we gekocht op 22-11-2017 en werd geplaatst op 23-2-2018. Voordat de deal rond is is er een hoop klantvriendelijkheid in de winkel maar als de deal rond is, tijdens het plaatsen en alle problemen daarna is er geen initiatief tot contact. De after sales is DRAMATISCH slecht. tot op heden is er gaan enkel telefoontje geweest om te vragen of de problemen zijn opgelost

tijdens het verkoopproces heeft de verkoper goed meegedacht in oplossingen. echter waren de bovenkastje te dicht op het plafond waardoor er een stopper in het scharnier had gemoeten dit heeft hij verzuimd op aan te bieden waardoior de installateur de grepen van de kastjes niet kon plaatsen ander zou er immers een gat in het plafond worden geslagen bij opendoen. Via via hebben we dit ZELF moeten oplossen.

De koelvriescombinatie was na een week stuk en het tweede wasbakje was lek. We moesten ZELF contact onderhouden met electrolux, dit vinden wij heel raar, je mag wel een bedrag van 15.000 overmaken aan Reddy maar als er problemen zijn word je doorgeschoven, dit kost enorm veel tijd én het is zo klantonvriendelijk. Er zou 5 dagen later een monteur van Electrolux komen om te kijken of hij wel stuk was, er werd geen vervangende koelkast aangeboden of enige compensatie. Op de bewuste ma 12/3 zag monteur direct dat koelsysteem verstopt zat en moesten we weer wachten tot een postnl-monteur een nwe koelkast zou komen verwisselen. We wisten niet op welke dag, dat moesten we maar afwachten. Een dag van te voren krijgen we een mailtje dat de volgende dag in de ochtend er een monteur zou komen. Gelukkig heeft deze jonge jongen het netjes opgelost maar tot op heden geen bericht/telefoontje van Reddy zelf. Buiten het feit dat we vele vrije dagen moesten opnemen voor alle afspraken, en een vervangende koelkast op marktplaats aanschaffen ( 55,-) hebben we gevraagd of er een compensatie vanaf kon voor alle weggegooide boodschappen (60,-)ook hier werden we doorverwezen naar Electrolux. Heel erg jammer dat je als bedrijf een compensatie van kleine 100,- niet eens kunt geven! Er is geen initiatief tot contact vanuit Reddy; je kunt tot vragen of de zaken nu zijn opgelost? of er nog andere zaken zijn? JA want het lekke wasbakje was nog steeds stuk. Hier is de installateur op vrij 24/3 voor langs geweest, hij had het te strak aangedraaid waardoor de rubber was gebroken, ook hier weer geen telefoontje van te voren en geen contact met Reddy. Het gevoel wat overheerst is dat zolang er een deal gesloten moet worden Reddy heel actief is en als er defecten ontstaan geheel buiten onze schuld ze zeer passief reageren, en je het maar uitzoekt met derden, zeker geen aanbeveling. Ik heb tegen iedereen in mijn omgeving mijn mening negatief uitgelaten over Reddy keukens, jullie hebben voldoende mogelijkheden gekregen om een gebaar te maken maar dit is totaal niet gebeurd. Kansloos dat je zo met klanten nadien omgaat!

Score voor Reddy Keukens Alkmaar: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Complete keuken 15000