19318 beoordelingen

19318 Reviews

Hans van den Heuvel

Goede uitleg over de mogelijkheden en kleuren betreffende de aankoop van nieuwe eetkamerstoelen met het advies er bij om speciale vilt glijders te nemen ivm onze laminaatvloer. Zeer vriendelijke... Goede uitleg over de mogelijkheden en kleuren betreffende de aankoop van nieuwe eetkamerstoelen met het advies er bij om speciale vilt glijders te nemen ivm onze laminaatvloer. Zeer vriendelijke dame die ons graag een kopje koffie aan wilde bieden, maar ivm de Corona maatregelen mocht dit helaas nu even niet.

Erwin Jacobs

Perfect geregeld, kon al voor 10 uur in de winkel om de restbetaling te doen. De bus stond al klaar. De tafel was super mooi. Dus wij zijn helemaal tevreden.

arets

Koop relaxfauteuil

Kimberley

Ze hebben mooie spullen en een veelzijdig aanbod. Helaas ben ik niet blij met mijn nieuwe bank waardoor ik iets minder enthousiast ben. Mijn oude bank was echter fantastisch en als je goed weet wat... Ze hebben mooie spullen en een veelzijdig aanbod. Helaas ben ik niet blij met mijn nieuwe bank waardoor ik iets minder enthousiast ben. Mijn oude bank was echter fantastisch en als je goed weet wat je wilt en je makkelijk keuzes kunt maken is pronto zeker het proberen waard

van Dieen

Goed geholpen en alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ben blij met mijn meubels

Christiaan Meijer

Super, goed geholpen, mooie collectie en vriendelijke medewerkers.