J van Diepen

Best bevallen

versteege

Slecht

Geachte heer, mevrouw, Versteege
Jammer dat u uw aankoop niet positief heeft ervaren.
Misschien waren de verwachtingen niet op elkaar af gestemd, ons excuus hiervoor.
Door onvoorziene...
Geachte heer, mevrouw, Versteege
Jammer dat u uw aankoop niet positief heeft ervaren.
Door onvoorziene situaties is uw levertijd uitgelopen, hiervan hebben wij u zo goed mogelijk op de hoogte gehouden.
De bestelling is onder garantie bij u bezorgd, dat wil zeggen, mocht er iets niet goed zijn dan zouden wij direct in actie komen.
Met vriendelijk groet,
Pronto Wonen Wervershoof

W.Woldberg

Vriendelijk en deskundig

Bergman

Een super winkel

c. nuijes

We zijn al jaren vaste klant en zijn altijd zeer tevreden.
zo ook dit keer.

Beste familie Nuijes,
Beste familie Nuijes,
Dank je wel voor jullie positieve beoordeling. Daar zijn we blij mee. En wat leuk dat jullie al jaren tevreden klanten zijn. Wees altijd welkom in onze mooie en sfeervolle woonwinkels!
Pronto Wonen Poortvliet
Woonboulevard Poortvliet
Jan, klantenservice

Ad Molegraaf

Reactie Pronto Wonen:

Beste meneer Molegraaf, bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We nemen uw verbeterpunt mee en wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet,... Beste meneer Molegraaf, bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We nemen uw verbeterpunt mee en wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch