Ben ter Bogt

Zeer positief

Stellinga

Goede en fijne winkel

Dianne

Prima bedrijf waar je heel goed word geholpen en leuke keuzes hebben

Van Duijnhoven

We zijn heel erg goed geholpen. Toppunt de bus begaf het en dan krijgen we ook nog bloemen voor het ongemak

MGH Prinsen

De laatste jaren,mocht er wat nodug zijn onze meubelen gekocht bij Maron.

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk om te lezen dat u een vaste klant bij ons bent.
Fijn dat u goed advies heeft mogen ontvangen bij de aankoop.
Wij proberen in de huidige...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk om te lezen dat u een vaste klant bij ons bent.
Fijn dat u goed advies heeft mogen ontvangen bij de aankoop.
Wij proberen in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden. Toch kunnen de dagelijks veranderende (onvoorziene) omstandigheden in de wereld, langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent. Wij streven ernaar u hiervan zo goed als mogelijk op de hoogte te houden. Bedankt voor uw begrip.
Wij wensen u veel plezier van uw meubelen en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels en keukens

Wendy Gesink

Prettige winkel, goede producten juiste prijs kwaliteit

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat onze producten en de mogelijkheden u aanspreken. Leuk dat u bij ons bent geslaagd!
Bestellen van artikelen die volledig naar persoonlijke...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Bestellen van artikelen die volledig naar persoonlijke voorkeur worden gemaakt, kan in sommige gevallen wat extra tijd in beslag nemen.
De levertijd is daarnaast uiteraard afhankelijk van waar de artikelen vandaan moeten komen. Wij proberen in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden. Toch kunnen de dagelijks veranderende (onvoorziene) omstandigheden in de wereld, langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent. Dit is voor ons een overmachtsituatie. Uiteraard proberen wij u zo goed als mogelijk hierover te informeren. Bedankt voor uw begrip!
Momenteel gaan tussentijdse binnenmeldingen op aanvraag, we kunnen altijd met u afstemmen wat er mogelijk is mocht dit wenselijk zijn.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Het team van Maron meubels & keukens

Maron Terborg

We hebben onze bank op Koningsdag besteld. We werden vriendelijk geholpen door een medewerkster. Ze vroeg ons wat de wensen waren en heeft voor ons een offerte gemaakt. Dezelfde dag hebben we de... We hebben onze bank op Koningsdag besteld. We werden vriendelijk geholpen door een medewerkster. Ze vroeg ons wat de wensen waren en heeft voor ons een offerte gemaakt. Dezelfde dag hebben we de bank besteld. Het duurde maar liefste 13 weken voordat we de bank konden ophalen maar dat was het wachten waard. We zijn er er super blij mee en genieten er elke dag van.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor het schrijven van uw zeer positieve review!
Leuk om te mogen lezen dat u geniet van uw aankoop en fijn bent geholpen.
Wij hanteren standaard een afhaalformule, het voordeel is...
Bedankt voor het schrijven van uw zeer positieve review!
Leuk om te mogen lezen dat u geniet van uw aankoop en fijn bent geholpen.
Wij hanteren standaard een afhaalformule, het voordeel is dat u de artikelen direct kunt ophalen en u niet hoeft te wachten op een bezorgdienst.
Bezorgen is uiteraard een mogelijkheid, we werken samen met een prettig en servicegericht vervoersbedrijf. Het thuisbezorgen van meubelen brengt extra kosten met zich mee die wij u liever willen besparen.
We nemen uiteraard de mogelijkheden met u door als zelf vervoeren niet wenselijk is.
Het team van Maron meubels & keukens