SAE Reitsma

Prettig geholpen tijdens keuze van meerdere meubelstukken,

Nieuwe bank

Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Wij spreken altijd in overleg met de klant de dag en een tijdvak van +- 2 uur af.
Graag horen wij wat er in uw geval...
Geachte heer / mevrouw,
Graag horen wij wat er in uw geval niet naar volle tevredenheid is verlopen om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Weber Woonwereld

C Hazeleger

Prima. Fijn en goed advies in de winkel. En mooie producten netjes thuis bezorgd

Beste mevrouw Hazeleger,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling en het verbeterpunt.
Veel plezier van uw bestelling!

Rob Hubeek

Slecht heb een bank gekocht na 12 weken opgehaald .bij thuiskomst uitgepakt bleek hij niet in orde .meteen teruggegaan naar de winkel en gemeld maar moesten er zelf via internet een melding van... Slecht heb een bank gekocht na 12 weken opgehaald .bij thuiskomst uitgepakt bleek hij niet in orde .meteen teruggegaan naar de winkel en gemeld maar moesten er zelf via internet een melding van maken hebben dit eerste week juli gemeld komt de monteur pas 9 augustus.

Beste Rob,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Totdat de monteur komt kunt u de bank gewoon gebruiken.
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe bank!
Met vriendelijke...
Beste Rob,
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe bank!

M. Achterberg

Bij de aankoop van onze bank werden wij heel erg goed geadviseerd

Beste mevrouw Achterberg,
Beste mevrouw Achterberg,
Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet voldoet aan de kwaliteitsstandaard. Wij wachten momenteel op het onderdeel om uw bank te herstellen en nemen daarna contact op om het bij u thuis op te lossen.
In de tussentijd kunt u de bank gewoon blijven gebruiken.
Excuses voor het ongemak.

T.Visscher-Westendorp

Heel leuk en goed , ruime sortering

Margreet van de Vaate

In winkel prima geholpen. Levering door Vos Logistic verliep minder goed, zelf twee weken later moeten bellen om leverdatum af te spreken en verkeerde maat dopjes zat er bij voor de stoelen

Beste Margreet,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Vervelend dat de levering in uw geval langer op zich heeft laten wachten dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor....
Beste Margreet,
Wij hopen dat u inmiddels de juiste dopjes heeft ontvangen, mocht dit niet het geval zijn horen wij het graag.
Pronto Wonen Zwolle

Ilse Veltman

Onze ervaring met Pronto is heel erg goed,
vriendelijke bediening snelle levering.
dit is ons tweede bankstel bij u maar zeker niet onze laatste aankoop.

Boze meneer

Slechte communicatie naar de klant en intern.

Geachte heer Mulder,
Geachte heer Mulder,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Vervelend om te lezen dat u de communicatie niet naar volle tevredenheid heeft ervaren. Graag horen wij van u wat er in uw geval niet naar wens is verlopen om onze service te verbeteren.
Pronto Wonen Zwolle

A.Timmerman

Duidelijke site, redelijke prijzen, goede kwaliteit meubel, duidelijke communicatie