Rob

Super leuke winkel om lekker door heen te wandelen met erg leuke hippe artikelen. gewoon anders en origineler zeg maar. hele fijn geholpen door super verkoopster Annelies. Levertijd van mijn tafels... Super leuke winkel om lekker door heen te wandelen met erg leuke hippe artikelen. gewoon anders en origineler zeg maar. hele fijn geholpen door super verkoopster Annelies. Levertijd van mijn tafels was best lang, maar zolang dat vooraf wordt aangegeven is dat prima toch!

K Strijker

Mooie winkel komen er al een paar jaar voor de meubels

Nick Egbers

Geduldig, vriendelijk en met kennis van zaken

Zuidema

Goede en nette service.
Alle opties werden aangegeven.

De eerste keer dat ik hier wat kocht, er valt genoeg te kiezen. Personeel is vriendelijk en helpt meedenken met dingen die bij elkaar passen.

Kroes

Oke

Reactie Pronto Wonen:

Pronto Wonen hanteert prijzen zonder bezorgkosten te hanteren (afhaalprijzen), dit betekent dus dat bij bezorging bezorgkosten van 65 euro in rekening worden gebracht.Ten aanzien van het telefonisch... Pronto Wonen hanteert prijzen zonder bezorgkosten te hanteren (afhaalprijzen), dit betekent dus dat bij bezorging bezorgkosten van 65 euro in rekening worden gebracht.Ten aanzien van het telefonisch contact: juist om klanten zo snel en goed mogelijk te woord te kunnen staan, wordt de klant bij drukte doorverbonden naar de centrale balie van Interieurwereld van de Belt. Om u zo goed mogelijk door te kunnen verbinden, wordt gevraagd wat uw vraag is. Vervelend dat dit bij u negatief overkwam, dit is uiteraard niet de bedoeling! We nemen uw opmerkingen mee! De complimenten brengen we over naar ons bezorgteam. Team Pronto Wonen Meppel

Matig. Producten waren binnen, maar was niet gebeld dat het binnen was

Reactie Pronto Wonen:

Dank voor uw reactie. We nemen uw verbeterpunten mee! Team Pronto Wonen Meppel

Antonia

Bij profijt bank gekocht, daar klopte de poten niet van. Na aantal maanden al flinke plooi vorming in 1 deel van de bank. Dit zou normaaml zijn volgens profijt. Bij pronto stoelen gekocht... Bij profijt bank gekocht, daar klopte de poten niet van. Na aantal maanden al flinke plooi vorming in 1 deel van de bank. Dit zou normaaml zijn volgens profijt. Bij pronto stoelen gekocht waarvan bij 1 een rare vlek zat. Moest dus weer terug.

Goede hulp en advies