c. nuijes

We zijn al jaren vaste klant en zijn altijd zeer tevreden.
zo ook dit keer.

Beste familie Nuijes,
Beste familie Nuijes,
Dank je wel voor jullie positieve beoordeling. Daar zijn we blij mee. En wat leuk dat jullie al jaren tevreden klanten zijn. Wees altijd welkom in onze mooie en sfeervolle woonwinkels!
Pronto Wonen Poortvliet
Woonboulevard Poortvliet
Jan, klantenservice

Ad Molegraaf

Reactie Pronto Wonen:

Beste meneer Molegraaf, bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We nemen uw verbeterpunt mee en wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet,... Beste meneer Molegraaf, bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We nemen uw verbeterpunt mee en wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

Thijn van de Vossenberg

Positieve ervaring

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Thijssen

immers

Perfect vriendelijke bediening

Reactie Pronto Wonen:

Beste meneer Immers, bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet,... Beste meneer Immers, bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Goossens

Ben er netjes geholpen net het samenstellen van mijn wensen
Levering was goed en professioneel afgewerkt

Truus van Nuland

Matig...Hebben om een andere verkoopster gevraagd.
De verkoopster rende als een gek door de winkel..
Ik heb reuma kan dus niet zo snel..
Ben dus ergens gaan zitten..

Gevers

Ik ben heel blij met mijn nieuwe stoelen en salon tafels

Jeroen Salemink

Zeer slecht door de enorm lange levertijd. Ongeveer 8 maanden en nog is niet alles geleverd. Echt schandalig.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Ontzettend vervelend dat u langer moet wachten op een deel van uw bestelling dan gepland. Wij zien in ons klantensysteem dat uw bank volgens planning is geleverd, maar uw fauteuil niet. De levertijd van uw fauteuil is echt een uitzondering, hij is nog niet beschikbaar vanwege grondstof- en materiaaltekorten.
Wij proberen in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden. Toch kunnen de dagelijks veranderende (onvoorziene) omstandigheden in de wereld, langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent.
Onze welgemeende excuses! 12 weken langer wachten dan de oorspronkelijke levertijd is een uitzonderlijke situatie.
Ondanks de teleurstelling hopen wij u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn, graag tot ziens!
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

S. Zoetemelk

Fijne winkel, leuke, zeer klantvriendelijke dames en een heel goed advies. Elina heeft ons heel goed, professioneel geholpen.