Jolanda

Helaas was het product niet op voorraad wat wel vermeld stond

Rob Asveld

Voldoende en gratis parkeergelegenheid. Nette winkel met vriendelijk en deskundig personeel.

Pronto Uden

We werden zeer vriendelijk en goed geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe barkrukken & eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste klant,
Pronto Wonen Uden

Amber

Fijn geholpen, snel geholpen, duidelijk en vriendelijj

Beste Amber,
Beste Amber,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Swart

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Mirjam Suiker

Duidelijke uitleg. Vriendelijk geholpen door Anke. Vooral t Meedenken met me!!

Anne Deckers

Erg prettig, werd goed naar de wensen geluisterd en geadviseerd. Dankjewel Rina

G v Leeuwe

Je kunt op je gemak eerst even rustig kijken heb je een vraag wordt je goed geholpen in mijn geval door Michelle goed advies en duidelijk informatie ben zeer tevreden 👍

WF van Polen

PRETTIGE WINKEL

Bedankt voor de beoordeling meneer / mevrouw van Polen,
Fijn dat u het bezoek aan onze winkel als prettig heeft ervaren.
Graag tot een volgende keer.
Team Pronto Wonen Alkmaar

Pronto wonen Naaldwijk

Vriendelijk geholpen door Rick en goed advies gekregen.Fijn personeel en laten je vrij rond kijken. Lekker kopje koffie en leuk gesprek met de afwikkeling vd koop. Rick je bent een topper! Hier... Vriendelijk geholpen door Rick en goed advies gekregen.Fijn personeel en laten je vrij rond kijken. Lekker kopje koffie en leuk gesprek met de afwikkeling vd koop. Rick je bent een topper! Hier komen we zeker weer terug.Met vriendijke groet. Kees en Conny Kraijenoord.

Wauw, wat een prachtige review is dit! ✨
Gezellig dat jullie samen in de winkel langskwamen en we vinden het leuk om deze mooie complimenten over onze Rick hier te zien! Tot snel ☕
~ Team...
Wauw, wat een prachtige review is dit! ✨