19384 beoordelingen

19384 Reviews

Erik van Bokhoven

Had eest een slechte ervaring

K. Benthem

Aardig personeel, neemt de tijd voor vragen, nette uitstraling in de winkels

Luuk van Heugten

Vind de ervaring prima had alleen wel verwacht dat ik een bevestiging mail zou krijgen na aan koop en op de hoogte gehouden zou worden waneer mijn bestelling binnen was ben ik achter gekomen door... Vind de ervaring prima had alleen wel verwacht dat ik een bevestiging mail zou krijgen na aan koop en op de hoogte gehouden zou worden waneer mijn bestelling binnen was ben ik achter gekomen door dat ik toevallig inlogde via de site maar de producten die ik kocht bevallen heel erg goed

Ernesto

Fijn geholpen meubels snel geleverd.

K

De aankoop verliep prima, goed geholpen.
De aankoop verliep prima, goed geholpen.
Na levering bleek er een defect te zijn aan oa de poten van de stoel. Ik ben teruggegaan naar de winkel waar ze me vervolgens absoluut niet konden helpen, ik werd verwezen naar de website om een service verzoek in te dienen. Ik had in de winkel een optie gegeven voor het oplossing van het probleem. Deze werd vervolgens niet gehoord en kreeg weer te horen dat ik niet geholpen kon worden.
Na 5 dagen na het invullen van het service formulier de vraag of ik terug wilde naar de winkel om mijn eigen oplossing alsnog op te halen. Geantwoord dat ik dat absoluut niet ga doen, dat hun voor de oplossing moeten zorgen.
Tot op heden geen reactie daarop (maandag gestuurd vandaag donderdag)

Karreman

Goede voorlichting en advies.

Dreves

Eetkamerstoelen gekocht

M. Mulder

1e keer kijken en goed advies gekregen. De 2e keer (andere verkoopster) was minder. Te gehaast, niet duidelijk.