de moor

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kees Kil

Geweldig

Reactie Pronto Wonen:

Dank je wel Kees voor je positieve beoordeling!
Veel plezier met je nieuwe meubels!
Profijt Meubel Poortvliet
Jan, klantenservice

Blijven na aankoop nu tot 4 keer om recensies vragen. Meer mail verkeer dan aankopen slechte zaak

Beste heer Speksnijder,
Dank je wel voor je review. Mijn excuus dat je tot meerdere mails hebt gekregen voor een review. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Ik hoop dat je verder tevreden...
Beste heer Speksnijder,
Ik hoop dat je verder tevreden bent over je aankoop. Zin er nog vragen, laat het mij dan gerust weten, dan help ik je graag verder.

Mick van Vlodrop

Fijne ervaring in de winkel.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze winkel als prettig heeft ervaren. We nemen uw verbeterpunten mee en wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Annemie

We zijn goed ontvangen,heel goede uitleg en begeleiding.

Jan

Mooie winkel en mooie producten. Alleen jammer dat de bezorg en montageservice verdwenen is.

Reactie Pronto Wonen:

Dank je wel Jan voor je positieve review.
Dank je wel Jan voor je positieve review.
De prijzen bij Pronto Wonen zijn altijd afhaal- en zelfmontageprijzen, waardoor je altijd de laagste prijs betaalt. En voor een kleine bijdrage worden de meubels bezorgd en eventueel ook gemonteerd.
Veel plezier van je nieuwe meubels!
Profijt Meubel Poortvliet

Koopmans

Ruime keuze, vriendelijk personeel en een zeer ruime winkel

Beste heer Koopmans,
Dank je wel voor je positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent. Geniet van je nieuwe meubels!
Woonboulevard...
Beste heer Koopmans,

Boertien

Goed! Banken gekocht zitten heerlijk rond de levertijd wat gemeldt is. Komen ook zeker terug

R. Fens

We werden vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar wat onze behoeften waren. Mooie zaak mer ruim assirtiment