Lonne

Prettig en correct!

Beste Lonne,

We willen u bedanken voor het plaatsen van deze positieve review. We hopen u in de toekomst te mogen ontvangen en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Andrej Mioc

Fijne service; duidelijk en helder.
Afspraken bijna geheel nagekomen.. jammer dat de levering van de stoelen op zich liet wachten en ik niet goed op de hoogte werd gehouden maar er continu...

Beste Andrej Mioc,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. We stellen de gegeven feedback erg op prijs en gaan hiermee aan de gang zodat we uw volgende winkelbezoek nog aangenamer maken.

Anja van de Voort

We hebben een bank gekocht en zijn daar vriendelijk geholpen. Ook het ophalen was vriendelijk personeel die mee hielpen.

Beste Anja,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review. Wij hopen u graag in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Buyruk

Zeer tevredenseri

ed . Gunneweg

Zeer goed personeel wat ons heeft geholpen , ter zake kundig en vriendelijk

Beste Gunneweg,

Pronto Wonen Eindhoven

Prima service, alleen wel al twee keer ontzettend lange levertijd.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk dat u ons aanbeveelt en voor een 2de keer geslaagd bent. Bij het bestellen van artikelen zit er een gemiddelde levertijd op van ca. 8 weken, bestellen neemt altijd wat extra tijd in beslag. Groot deel van ons assortiment is direct leverbaar, maar dit geldt niet voor de gehele collectie.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop, en wellicht is uw 3de aanschaf direct leverbaar en kunnen wij u daarmee verrassen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron

Steenhuis

Mooie winkel en producten, advies in winkel goed.
Producten blijken bij aflevering niet helemaal goed te zijn, m.n. plank tv meubel is scheef gemonteerd dus klacht ingediend.
Bij...

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor het schrijven van uw review! Dit geeft ons de mogelijkheid om ons telkens te verbeteren. Normaliter krijgt u inderdaad binnen 5 werkdagen een reactie, in dit geval is er vanuit onze service iets niet goed gegaan, onze welgemeende excuses hiervoor! U heeft recent een mail van ons ontvangen met een aantal voorstellen om dit correct voor u op te lossen.
Wij hopen dat u content bent de afhandeling en u in de toekomst alsnog te mogen begroeten in onze winkel.
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto Zutphen

Goed bekwaam uit straling

Goedemiddag,

Dank je wel dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van een review.

Het doet ons goed te horen dat u ons personeel als aardig, behulpzaam en vakbekwaam heeft ervaren.
Heel woonplezier toegewenst van uw aankoop en heel graag tot ziens in Breda
Pronto Wonen Breda

Esther Christiaans

Prima winkel, super om een busje te kunnen lenen.