Regtop

Goeie service, hartstikke prima!

Segers

Goed geholpen. En fijn meegedacht

Jennifer Paulus

In het begin waren we erg enthousiast over pronto Heerlen. Het was fijn om in de Corona tijd toch te kunnen proefzitten en de verschillende stoffen te bekijken.
We waren dan ook erg blij met...
We waren dan ook erg blij met onze keuzes en onze bestelling.
De bank zou geleverd worden in week 20. In week 17 heb ik gebeld of de bank nog steeds geleverd zou worden in week 20. Wij kregen het leuke nieuws dat de bank in week 18 zou komen. We hebben onze oude bank verkocht en keken uit naar de komst na onze nieuwe bank.
Helaas kwam onze bank niet in week 18, week 19, week 20 of week 21. Steeds moesten wij bellen waar onze bank bleef om vervolgens niet terug gebeld te worden met nieuwe informatie. Zelfs met een notitie om op de hoogte te worden gehouden, gebeurden dat niet.
Uiteindelijk in week 22 kregen wij een e-mail(wederom werd er niet gebeld zoals verzocht) dat onze bank was gearriveerd.
Nadat de bank eindelijk bij ons thuis was dachten wij dat de hoek verkeerd geleverd was. Blijkbaar is het 2persoonszitgedeelte groter dan het 3 persoonszitgedeelte. Dit had best erbij vermeld mogen worden.

Al met al zullen wij niet meer terug keren als klant.

Zeer ontevreden klant

Heel slechte service

Reactie Pronto Wonen:

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te horen dat u ontevreden bent over onze service.
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te horen dat u ontevreden bent over onze service.
We hebben in een reactie op uw bericht uitleg gegeven wat een 'mogelijke' verklaring kan zijn voor uw ontevredenheid.
Daarop hebben we geen reactie ontvangen.
We hopen desalniettemin dat u kunt genieten van uw nieuwe meubels en dat wij, uiteraard binnen onze mogelijkheden, nog een nieuwe kans krijgen om aan uw tevredenheid te voldoen.
Team Pronto Wonen Apeldoorn

M Onstenk

Prima bedrijf

Menkhorst

Fijn en goed we komen steeds weer graag terug.

Jos Schoemaker

Keurig en correct geholpen aan de telefoon meteen vraag over de steunpunten onder de banken. De meubels waren ruim op tijd en compleet afgeleverd.

H van den Berg

Wij hebben vorige week Alkmaar bezocht en een erg positieve ervaring met deze zaak en willen hier aangeven dat wij erg blij waren met het vriendelijke personeel hier. Tof om te merken dat er zorg is... Wij hebben vorige week Alkmaar bezocht en een erg positieve ervaring met deze zaak en willen hier aangeven dat wij erg blij waren met het vriendelijke personeel hier. Tof om te merken dat er zorg is voor iemand met een handicap!