PIENINK

Winkel Soest; zeer slechte service af handeling. Defecte eetkamerstoel, heeft 4 maanden geduurd.

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk dank voor u review meneer/mevrouw Pienink.
Hartelijk dank voor u review meneer/mevrouw Pienink.
Vervelend om te horen dat u de klantenservice als vervelend heeft ervaren aangezien wij er altijd voor streven om de best mogelijke klantenservice te bieden.
Wij zien u service melding inderdaad in onze database staan en dit heeft zeker langer dan verwacht geduurd daarvoor excuus. Helaas zijn wij met deze service ook afhankelijk van partijen zoals de leverancier en een extern servicebedrijf en hebben we alles gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen.
Wij wensen u in ieder geval wel veel plezier van de gerepareerde eetstoelen.
Team Pronto Wonen Soest

de smit

Vriendelijk en behulpzaam

Peter en Wilma van der Heide

Prettige sfeer, veel keus, vriendelijk personeel

Goedemorgen!
Bedankt voor deze review, wij zijn blij met de positieve ervaring die u van ons gekregen heeft!
Team Pronto wonen...
Goedemorgen!
Groet,
Team Pronto wonen Leeuwarden!

Kapinga

Prima. Denken mee in oplossingen

Goedemiddag!
Bedankt voor deze review.
Groet,
Team Pronto wonen Leeuwarden!

Hetty Kösters

Erg persoonlijk en betrokken. Top

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor uw mooie review Hetty.
Wat fijn om te lezen dat u ons team super vindt en dat u de winkel mooi ingericht is.
Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe...
Bedankt voor uw mooie review Hetty.
Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe bank.
Groetjes,
Team Pronto Wonen Helmond

Melaard

Was echt super we zijn heel goed geholpen door een medewerkster

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat onze collega van de afdeling Verkoop u naar alle tevredenheid heeft kunnen helpen.
Wij wensen u veel plezier van uw...
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom.
Ingrid, Pronto Wonen Poortvliet.

Xavier Van der stelt

Yvonne Laats

Pronto in Capelle a/d IJssel
Eerst vrijblijvend rond gekeken
Verkoperster was super vriendelijk en behulpzaam niets opdringen wel goed advies
Na het weekend terug en alle meubels en...
Pronto in Capelle a/d IJssel
Eerst vrijblijvend rond gekeken
Na het weekend terug en alle meubels en bankstel besteld
Super geholpen en zeer mooie meubels gekocht ☆☆☆☆☆