Hijlkema

Ik ben hier prima geholpen en naar tevredenheid geslaagd

Fijn personeel ruime keuze in mooie meubelengeen

Jansen

Wij zijn fijn geholpen en hebben goed advies gekregen.

goed assortiment

misschien iets ruimer opgezet.

Parteculier

Fijn geholpen leuke winkel zeker aan te raden

Goed personeel mooie meubelen

Peter

Goed . Vriendelijk.

De keuze is groot en goed.

Bezorg en afhaal is niet van deze tijd.
Moet gewoon een service zijn geen extra dienst.
Zeker als je mensen hebt die slecht ter been zijn of andere problemen.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te lezen dat u goed advies heeft ontvangen en de tijd voor u is genomen. Wij streven ernaar om onze klanten goed en zorgvuldig voort te helpen, fijn dat u dit ervaren heeft!
Een bezorgservice is een mogelijkheid. Dit besteden wij uit! Bezorgen brengt te allen tijde extra tijd en kosten met zich mee die wij onze klanten willen besparen. Mocht u het zelf vervoeren van de artikelen niet prettig vinden, denken wij graag met u mee! U kunt met onze afhaalformule zelf bepalen wanneer u wilt ophalen, ook in de weekenden en op vrijdagavond kunt u vervoer reserveren.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Pronto wonen Zutphen

Ik wou een tv meubel kopen. Eerst gebeld met het hoofdkantoor of deze op voorraad was in apeldoorn. Bleken er nog 3 te zijn. Dus ik naar de vestiging in apeldoorn. Kreeg in te horen dat ze op...

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat vervelend dat u niet helemaal goed bent ingelicht. Wij hebben heel veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en een deel leveren wij vanuit een extern magazijn. Voor leveringen uit ons externe magazijn hanteren wij een levertijd van 1 week, hiervan waren onze collega’s in Apeldoorn waarschijnlijk niet op de hoogte. Wij hebben u dit zo goed mogelijk uitgelegd en ter compensatie een tablet-/ receptenboekhouder aangeboden. Hierdoor hebben wij niet de indruk u op een verkeerde manier behandeld te hebben.
Ondanks de korte levertijd wensen wij u veel plezier van uw meubel.

Hendriks

Je wordt goed geholpen en goed advies en service

Iets beter inplannen met de hus

Fijn geholpen vriendelijk personeel en ze denken met je mee.

Aandacht voor de klant en vriendelijk

De Krosse

Prima ervaring

Deskundig

Zou het niet weten

Fam. Florusse

We waren blij te ontdekken dat er ook een Pronto in Zutphen bestaat, redelijk dichtbij ons nieuwe woonadres.

Leuke opstelling van meubels
Leuke ideetjes opgedaan qua accesoires

Zet niet op dat meubels 1 week levertijd hebben, als bekend is dat het er zeker 4 zijn.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze winkel, het personeel en advies. Leuk dat u bij ons bent geslaagd voor uw meubels!
Groot gedeelte van ons assortiment is uit voorraad leverbaar en direct beschikbaar. Door grote vraag naar een bepaald artikel, kan het voorkomen dat een artikel besteld dient te worden. De levertijd is dan afhankelijk van de grote aanvraag van onze koplopers en waar de artikelen vandaan moeten komen. Jammer dat we door onze voorraad van een stoel heen waren en dat u hierdoor iets langer heeft moeten wachten op de volgende voorraadbestelling.
Wij wensen u veel plezier van uw meubels en zien u graag nog eens terug in onze winkel.