Zeer goed

klein haar

Tevreden

geen poespas, goede adviezen,normaal gewoon personeel.

voor sommige mensen zou het handig zijn als jullie tegen een fikse meerprijs de meubels thuis uitpakken en plaatsen?

G. van Essen

Sorry, maar mijn ervaring is alleen een telefonische bestelling geweest. Ik heb de zak nog nooit gezien en bezocht.

Saskia Dommerholt

Prima service. Goed advies.

De adviseurs nemen de tijd. Goede adviezen.

Nick ter Neuzen

We hebben een minder prettige ervaring met Pronto Wonen Zutphen. Op 1 februari hebben wij een bank en een kast besteld. Hier werd verteld dat de levertijd ongeveer 8 weken zou zijn voor beide...

Kwaliteit van de bank

Naar de klanten luisteren, hen op de hoogte houden én de terugbel verzoeken na komen.

Reactie Pronto Wonen Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review, op deze manier kunnen wij ons telkens blijven verbeteren.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijzen, ons assortiment en advies!
Spijtig dat uw bestelling meer tijd in beslag heeft genomen dan gepland, wat hierin is misgegaan zullen wij intern bespreken.
Fijn dat u contact heeft gezocht en ons daarbij geattendeerd heeft op de informatie m.b.t. de levering. Bedankt voor uw begrip!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,

Niks

H Uenk

In een woord TOP

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en mooie producten.

Vakkundig personeel

Niet

Ruime keus. prettig geholpen.

ruim keus voor een betaalbare prijs

Mooie spullen voor redelijke prijzen

Betaalbaar, leuke spullen