B.Oude Veldhuis

Goed, vriendelijk en vakkundig geholpen

Vakkundig advies, ruime keus producten

Bij leveringbleek een stoel niet aanwezig en bleken verkeerde sets montage schroeven geleverd. Uiteindelijk dit wel verholpen.

Els Schoon

Mooie winkel met voldoende keuze en woonartikelen en je wordt er vriendelijk geholpen.

Mooie en betaalbare producten.

Bezorgkosten apart berekenen blijft wel een dingetje, waarom niet op het artikel in de winkel inclusief tonen?!

Leuke winkel netjes en goed geholpen.

Piet van Egmond

Mooie producten tegen scherpe prijzen

Moderne producten en goede service

Lange levertijden

Martin Idelenburg

Showroom model meenemen voor proef opstelling

Guido

Mooie winkel waarin het assortiment te zien is, en medewerkers helpen met andere kleuren/stofferingen. Heel veel koffie aangeboden gekregen.

Levertijd was prima in orde, aardige jongens die de bank leverden.

Bank werd niet in elkaar gezet, maar dit konden we zelf vrij snel doen. Ook is deze niet in de fabriek al geïmpregneerd, en hier zijn we een maand verder nog steeds niet aan toe gekomen. Uiteindelijke prijs lag een stuk hoger dan de prijs in de winkel, door enerzijds de hoek aan de andere kant, maar ook extra kosten zoals verzendkosten en upsell van servicepakket.

Antoientte

Mooie winkel, veel keus en mocht er niets in deze winkel voor je bij zitten dan zijn er aangrenzende woonwinkels voor een keuze.

mooi uitgestald

Peter van Heiningen

Een leuke verkoopster die ons prima heeft geholpen .

Anne

Heel goed! We zijn super goed geholpen toen we kwamen kijken voor een eethoek en uiteindelijk ook nog een bank gekocht! Goed advies en de verkoopster nam echt de tijd voor ons! We komen zeker weer...

Deskundig
Tijd en aandacht
Eerlijk

Stylie

Mooie en gezellige winkel, leuke collectie en heel veel keuze! Vriendelijk en deskundig personeel die je goed adviseren!

Leuke inrichting van de showroom waardoor inspiratie opdoet, maar de leuke meubels ook erg leuke accessoires.