Goed geholpen in de winkel

goede verkoopster

bezorging afgesproken en hier voor betaald toen ze de meubelen kwamen brengen stond er op de on van de bezorgers dat zij de meubelen niet in elkaar gezet hoefde te worden.
zij vertelde en lieten de bon zien waarop stond dat het niet afgesproken was dus moest ik zelf aan de slag.

zij deelde mee dat dat ook op mijn aankoopbon stond deze opgezocht maar daar stond niets op.
dus grote tekortkoming van jullie kant.

Beste meneer/mevrouw,

Dank voor het schrijven van uw review. Pronto wonen is een afhaalformule waarin bezorging van meubelen niet altijd vanzelfsprekend is. Gelukkig heeft onze vestiging bezorging wel als mogelijkheid, alleen zit hier uitpakken en montage niet bij. Dit staat en wordt altijd vermeld op uw aankoopbevestiging. Wat vervelend dat dit aan uw aandacht ontglipt is. Excuus voor de verwarring maar wensen u uiteraard veel plezier van uw meubelen.
Wij hopen u graag nog eens terug te zien in de winkel.

Pronto wonen Zoeterwoude

Denken mee. Product zelf vertoonde bij uitpakken meteen al mankementen. Voor een bedrag van bijna €2.000 erg vervelend.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat vervelend om te lezen dat er bij het uitpakken al beschadigingen zijn ontdekt. U kunt bij ons altijd uw klacht aangeven via de klantenservice op de website www.prontowonen.nl, zodat wij het probleem zo snel mogelijk op kunnen lossen.

Pronto wonen Zoeterwoude

Mijn vriend nam mij de eerste keer mee naar dit bedrijf. Hij gaf al aan dat het een leuke en fijne bedrijf was. En ja hoor ik kwam daar binnen en ja hoor ik voelde heel huiselijk prettige sfeer....

Mooie prachtige meubels. Super goed service. Bedrijf straalt warmte uit en altijd wel iets om te kopen voor je huis. De moeite waard om langs te gaan al is het alleen maar rondkijken.

Koffie kwaliteit en koekjes mogen van beter kwaliteit aangeboden worden.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij wensen u veel plezier van uw meubelen en hopen u graag nog eens terug te zien in de winkel.

Pronto wonen Zoeterwoude

Wij zijn goed geholpen in de winkel en de bezorging van de meubels was zeer goed dik tevreden

Goeie mooie winkel. Behulpzaam personeel.

Veel keuze aan stof, kleur en poten.

Als je bezorgkosten berekend vindt ik wel dat het uitpakken en monteren van de spullen er ook bij hoort. Of gratis verzending bij grote, veel of dure spullen, of verzendkosten berekenen en dat je spullen geleverd, uitgepakt en gemonteerd worden.

Prima ontvangst. Adreswijziging meteen door kunnen geven. Eerder bestelde meubelen konden worden opgezocht om nu ook de juiste kleur te kunnen kopen.

Voorlichting over de salontafel en tv kast was prima.

Nee, ging allemaal goed. De dames waren zeker ter zake kundig.

L Beukers

Ik ben heel tevreden met de bezorging.

Klantvriendelijk

Elisa

We zijn goed en vriendelijk geholpen en zijn erg tevreden over ons product.

Je kan een allinhouse service erbij kopen. Dit is een spray die je bank beschermt tegen vlekken, en het geeft je ook nog extra garantie

Tessa

Wij zijn niet tevreden met onze kast daar de houtkleur vele malen roder is dan in de winkel. Vervolgens wordt er nav een klacht hierover gezegd dat we ‘in de winkel de kans hebben gehad om de kast...

Verbeter de service bij ontevredenheid

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de service zo ervaren heeft. Wellicht kunt u in de toekomst de beschikbare stalen gebruiken om de kleur nogmaals bij daglicht te bekijken. Wij doen altijd ons uiterste best om klanten tevreden te stellen.