S. Zoetemelk

Fijne winkel, leuke, zeer klantvriendelijke dames en een heel goed advies. Elina heeft ons heel goed, professioneel geholpen.

Keurige uitleg over de vulling, stof etc

M Delmeer

Onbegrijpelijk lange levertijd.

Vriendelijk en klantgericht geholpen

Levertijd voor tv kastje belachelijk lang (10 weken) terwijl hij in andere filialen op voorraad staat.

Corine

Vakkundig en vriendelijke geholpen

Aandacht voor de klant. Open en vriendelijk. Niet opdringerig. Deskundig

De koffiemachine staat er maak er gebruik van door een bakje koffie aan te bieden als je met een klant serieus bezig bent.

Mevr. Honsbeek

Mooie winkel en vriendelijk geholpen door Elina bij de aankoop van mijn nieuwe bank.

Geven veel informatie over andere opties en advies om tot een goed besluit te komen.

Marcel

Redelijk

Prima producten

Commerciëler handelen

Tamara vd berge

Super leuke verkoppster

Kregen goed advies, er werd goed met ons mee gedacht.

Zo door blijven gaan.

De water

Prima advies en goed en vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijk

Monique Bakker

Pronto wonen

Klantvriendelijk en meedenkend

Geen .

Joost

Pronto Wonen in Zoeterwoude is een fijne, sfeervolle winkel. Je word niet meteen besprongen door verkopers (m/v) maar als je vragen hebt dan nemen ze de tijd. Er is volop keuze en voor ieder budget... Pronto Wonen in Zoeterwoude is een fijne, sfeervolle winkel. Je word niet meteen besprongen door verkopers (m/v) maar als je vragen hebt dan nemen ze de tijd. Er is volop keuze en voor ieder budget kan je er terecht. Kayleigh: bedankt voor je advies en het uitwerken van de order. Ik kijk uit naar levering van de nieuwe banken.

Verkoop is niet opdringerig
Vriendelijk personeel
Ruime keuze
Leuke accessoires

Levertijd is vrij lang maar dat is gebruikelijk bij de meeste meubelwinkels.

Reactie Pronto Wonen Zoeterwoude:

Beste meneer/mevrouw,
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van de leuke review. Fijn dat u zo goed bent geholpen door onze collega en alvast veel plezier van de nieuwe banken als deze geleverd zijn.
Pronto wonen Zoeterwoude

Amber

Super fijne medewerkers, geven je rustig de tijd om ergens over na te denken ipv dat ze gelijk een product willen aansmeren. Luisteren goed naar je wensen en helpen je hierbij! Ik ga hier vaker me... Super fijne medewerkers, geven je rustig de tijd om ergens over na te denken ipv dat ze gelijk een product willen aansmeren. Luisteren goed naar je wensen en helpen je hierbij! Ik ga hier vaker me meubels halen!

Goed advies en geven de tijd om goed over een aankoop na te denken!

Geen tips! :-)