Jacq

Goed! Deskundig en fijn geholpen door lisette

Goed advies! Lisette dacht mee en deed veel suggesties! Heel fijn om zo je meubels uit te zoeken.

Kakebeke

Heel fijn en vakkundig geholpen door Romy. Ze heeft ons zelfs op weg geholpen met kleuradvies. Blij met de aankoop!

Nam alle tijd voor ons
Bracht ons op ideeen

Victor Janssen

Zeer goed geholpen, waren zeer geduldig en vakkundig

Weten waar ze het over hebben

Niks

Pronto wonen zoeterwoude

In de winkel super goed geholpen. Er werkte net een nieuw meisje maar die werd ingewerkt door een collega, maar kon ons eigenlijk al heel goed zelf helpen om de knoop door te hakken en advies te... In de winkel super goed geholpen. Er werkte net een nieuw meisje maar die werd ingewerkt door een collega, maar kon ons eigenlijk al heel goed zelf helpen om de knoop door te hakken en advies te geven over de bank. Op een andere dag teruggekomen en de bank uitgezocht. Fijn dat er alleen een aanbetaling gedaan kon worden. Goed uitleg gegeven over het inspuiten van de bank en alles meerdere keren doorgenomen. Levertijd zou lang duren vanwege de corona

Uitleg en advies geven over de bank. Ik kan de bank helemaal zelf samenstellen. Eerst klanten rustig zelf in de winkel laten kijken. De bank was er echter veel sneller dan eerst zou gebeuren. De... Uitleg en advies geven over de bank. Ik kan de bank helemaal zelf samenstellen. Eerst klanten rustig zelf in de winkel laten kijken. De bank was er echter veel sneller dan eerst zou gebeuren. De mannen van de levering waren binnen de afgesproken tijd.

Ik was zelf helaas niet bij de levering van de bank en mijn vriend was niet op de hoogte dat wanneer de bank niet volledig in de lift zou passen, zij deze naar de 3e etage zouden tillen. We hadden... Ik was zelf helaas niet bij de levering van de bank en mijn vriend was niet op de hoogte dat wanneer de bank niet volledig in de lift zou passen, zij deze naar de 3e etage zouden tillen. We hadden het verkeerd gemeten en 1 deel paste er niet in. Alleen op het formulier en in de winkel werd verteld dat dit wel tot de 3e etage getild werd door het bedrijf. Nu moest ik het zelf tot de 4e etage tillen. Wat ik er jammer vond van de service.

Desiree Vlasveld

Prima geregeld

Duidelijk regels

X

Nynke Zwierstra

Stoel gekocht

Klantvriendelijk

Meer tijd nemen voor de klant

Mathijs

We zijn netjes en goed geholpen.

we wisten al wat we wilden, dus niet echt iemand gesproken verder.

De verwachte leverweek van de website niet op de zondag van de leverweek 5 weken naar achter schuiven. Hadden haast 5 weken zonder bank gezeten.

Schouten

Nette winkel met ruime keus en vriendelijk personeel

deskundigheid, vriendelijkheid

n.v.t.

Elshove

Verkoopster nina super aardig voor mijn moeder van 87

Luisterd goed

Koeriers niet fijn

W

Snel contact, kast netjes afgeleverd.

Duidelijke communicatie, snel geregeld.

Prima, tevreden!