C.Blokker

Mooie winkel, fijn personeel, vragen of ze kunnen helpen, maar kijk rustig rond en dan helpen we u graag.Heel fijn vind ik dat .niet opdringerig dus.Super

Denken met je mee.

Nee niet echt

Astrid v keulen

Wij zeer vriendelijk geholpen door Elina. Met haar hulp om de juiste stoelen uit te zoeken. Ze maakte ons er wel op attent dat de levering langer zou duren als de normale levertijd.
Wij...
Wij snappen dat heel goed in de gekke tijd die voor een groot gedeelte achter ons ligt weleenswaar hebben de fabrieken zo lang stil gelegen en de bestellingen werden er niet minder ( in tegendeel denk ik ) Dus is het nu enorm druk om de achterstand enzovoort in te halen.Dus wij wachten geduldig tot half december 2021. Hopelijk zitten we met.de.kerst.op onse nieuwe eetkamerstoelen

Vriendelijk en geduldig.

Nvt

Fam Janssen .

Goed winkelen hier ,je wordt lekker met rust gelaten en als je vragen hebt staan ze voor je klaar .

super vriendelijk geholpen

Ingrid Veltkamp

Prima, goed advies

vriendelijke dame. De winkel ziet er zeer verzorgd uit!!!!

Lidia

Klantvriendelijk, goede kennis van de producten en er wordt met de klant meegedacht

Naar aanleiding van onze wensen m.b.t. de aanschaf van een nieuw bankstel zijn wij zeer goed geholpen door medewerkster Benthe. Zij was enthousiast en heeft ons goed uitgelegd wat de mogelijkheden... Naar aanleiding van onze wensen m.b.t. de aanschaf van een nieuw bankstel zijn wij zeer goed geholpen door medewerkster Benthe. Zij was enthousiast en heeft ons goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren en kon ons van veel productinformatie voorzien. Uiteindelijk een mooi bankstel uitgezocht. Bedankt Benthe!

N.v.t.

S. Zoetemelk

Fijne winkel, leuke, zeer klantvriendelijke dames en een heel goed advies. Elina heeft ons heel goed, professioneel geholpen.

Keurige uitleg over de vulling, stof etc

M Delmeer

Onbegrijpelijk lange levertijd.

Vriendelijk en klantgericht geholpen

Levertijd voor tv kastje belachelijk lang (10 weken) terwijl hij in andere filialen op voorraad staat.

Corine

Vakkundig en vriendelijke geholpen

Aandacht voor de klant. Open en vriendelijk. Niet opdringerig. Deskundig

De koffiemachine staat er maak er gebruik van door een bakje koffie aan te bieden als je met een klant serieus bezig bent.

Mevr. Honsbeek

Mooie winkel en vriendelijk geholpen door Elina bij de aankoop van mijn nieuwe bank.

Geven veel informatie over andere opties en advies om tot een goed besluit te komen.

Marcel

Redelijk