Wim Mulder

Afgelopen zondag ons nieuwe interieur hier besteld. Je wordt heel vriendelijk geholpen, echt alle tijd voor je. 3 keer naar iets kijken, geen probleem hoor. Ook de vakkennis en adviezen zijn super.... Afgelopen zondag ons nieuwe interieur hier besteld. Je wordt heel vriendelijk geholpen, echt alle tijd voor je. 3 keer naar iets kijken, geen probleem hoor. Ook de vakkennis en adviezen zijn super. Ik weet niet hoe het in andere Pronto filialen gaat, maar deze in Vlaardingen is echt super.

Je wordt bij binnenkomst niet meteen op je nek gesprongen. Je kan rustig rondkijken naar je interesse en vragen stellen.

Blijf lekker zo doorgaan.

Fam. Koorneef

Vriendelijke ontvangst, servicegericht, leuk assortiment en deskundig geholpen door Jessica en eigenlijk alle medewerkers daar. Ze nemen alle tijd voor je. Het was gewoon een gezellige ervaring en... Vriendelijke ontvangst, servicegericht, leuk assortiment en deskundig geholpen door Jessica en eigenlijk alle medewerkers daar. Ze nemen alle tijd voor je. Het was gewoon een gezellige ervaring en we zijn goed geslaagd. Hier kunnen vele ondernemers een voorbeeld aan nemen.

Vriendelijke mensen, deskundig, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ga zo door.