M. SLUIJK

....

Dé spullen zijn direct leverbaar

Gratis bezorging zou een verbeterpunt zijn.

Kraan

Vriendelijk personeel

Zou niet weten

De ligt

Erg leuk geholpen

Hopelijk leveren jullie ook snel

Eveline

Mooie Tazzo 3,5 bank

Goed advies en creatief meedenken.

Misschien de extra opties rondom afhalen/bezorgen van jullie concept iets duidelijke vermelden vooraf. Afhalen en bus huur ging overigens prima hoor!

Renate Bleijerveld van Zadelhoff

Wat een geweldige leuk mensen werken daar Rachel die ons geholpen heeft is fantastisch. Geen verkoop praatjes gewoon perfect geholpen

De tijd nemen voor klanten

Bij het afhaalpunt de borg kunnen pinnen ipv cash

Rukundo 's Family

Medewerkers waren professionele en vriendelijke

Klantvriendelijk

nvt

Bestellen via webshop ging soepel. Daarna ging alles mis.

Medewerker in afhaalmagazijn is top!
Dat een medewerker persoonlijk thuis restant bestelling komt bezorgen ook.

Communicatie laat te wensen over. Bezorging mislukt.

van Weenen

De verkoop en het advies waren zeer vriendelijk. De verkoopster nam de tijd voor ons en uiteindelijk heb ik een tafel gekocht volledig naar wens. Wat mij wel zeer is tegengevallen is het in elkaar... De verkoop en het advies waren zeer vriendelijk. De verkoopster nam de tijd voor ons en uiteindelijk heb ik een tafel gekocht volledig naar wens. Wat mij wel zeer is tegengevallen is het in elkaar zetten van de tafel en de gang van zaken rond het bezorgen. In het gesprek met de verkoopster gaf zij aan dat het in elkaar zetten van de tafel een peulenschil zou zijn omdat gaten al voorgeboord waren. Hierdoor hebben we geen montage "besteld". Na levering van de tafel bleken er aan de onderzijde van het blad minuscule gaatjes op een compleet verkeerde plek te zitten. Hierdoor moesten wij dus zelf de poot gaan uitmeten, aftekenen en voorboren met het nodige risico. Wat als wij verkeerd geboord hadden, was dan de garantie vervallen? Heel graag had ik dit juist van te voren geweten. Verder werd in de winkel aangegeven dat als de tafel binnen en betaald is, wij worden benaderd voor een afspraak voor bezorging. Ook dit bleek niet te kloppen. We hebben het bedrag direct overgemaakt meer het contact vanuit de bezorgdienst bleef uit. Pas toen ik na een week zelf ietwat geïrriteerd contact opnam, kon het snel geregeld worden. Het heeft het goede gevoel van de verkoop behoorlijk teniet gedaan. Jammer!

De tijd en vriendelijkheid

Volledige informatie of betere voorbereiding door fabrikant

Annemarie

Leuk assortiment en deskundig advies. Fijne winkel.

Bij binnenkomst wordt er niet meteen op de klant gesprongen

Zelf ophalen van grote meubels en ook nog tegen betaling, is een verbeter puntje

Wijenberg

Prima meubelen voor een mooie prijs .Bezorgservice is niet goedkoop maar erg nette bezorgers die snel en vakkundig alles neerzetten en oude spullen meenamen.

mooi ingerichte showroom met erg vriendelijk en deskundig personeel.

alleen de bezorgdienst is qua prijs hoog maar verder geen klachten