R van der LInge

Het is altijd goed gegaan met wat we voordien gekocht hadden
Maar nu zie order no 120910 is alles mis de kleur wijkt enorm af er zitten teveel gaten in de salon en TV tafel
de eet tafel...

Het personeel was erg vriendelijk maar zie Verbeteringpunten

Het personeel heeft ons niet verwezen naar de Product en leveringsvoorwaarden het A4 zat zonder ons te iets te vertellen in de map van de factuur

Jan Dix

Uitnodigende winkel, vriendelijk en dukundig personeel. Geen moeite stoelen te verschouwen voor passing beste stoel. Goede koffie, rust in winkel, goed advies en denkt mee.

Ruime opzet, mooi meubels bij elkaar. Tijd voor advies.

Kon een aanhanger lenen voor vervoer, echter stekker stuk en geen verlichting. Advies. Op de fietsendragers voor op de trekhaak zit altijd een combi stekker. Deze stekker zou ook aan de aanhangwagen gemonteerd kunnen worden. Bij aankoppelen kan met met deze stekker kiezen voor een 7 polige og een 11 polige kant.

van de Bunt

Vriendelijk aan de telefoon, helaas was onze bestelling niet goed aangekomen bij het magazijn. moesten naar naaldwijk om tafel op te halen, en bij thuiskomst verkeerde tafel meegegeven. Nu 10-12...

nee

graag goed checken of alles er is, voordat wij in de auto stappen en flink wat kilometers maken.

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Mevr. de Bunt,

Wij vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is. We hebben het zo goed mogelijk voor u proberen op te lossen door een nieuwe tafel te bestellen en u tegemoet te komen met een compensatiebon á €25,-. De reden waarom u deze compensatiebon alleen in onze vestiging in Utrecht kunt inleveren is omdat Pronto Wonen een franchise formule is. Daarnaast kunnen wij onze lage prijzen garanderen omdat wij werken op basis van afhalen.

We nemen uw feedback uiteraard mee in onze teambespreking en hopen u nog eens terug te zien in onze winkel.

Team Pronto Wonen Utrecht

peter baljet jr

Een drama, slechte communicatie, nooit meer

stop ermee, wat een winkel, kopen oké, afhalen oké, maar dan thuis van de 4 dozen met spullen er 3 stuk, ook in het magzijn alles stuk, tja zegt men dan dat heb je soms met sullen uit China???? en dan kom je er achter da het franchise is, het bedrijf werkt met mederwerksters die niks mogen en dan je geld terug krijgen, was ,aar 636 euro maar wat een gedoe, bljkt gewoon dat pronto bij Roobol hoort en van hun uiteindelijk geld teruggestort gekregen.

geen excuses, helemaal niks. die zijn een klant kwijt en in onze vrienden klantenkring denkt men ook wel 2 keer na voor men daar hun geld gaan brengen

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Peter,

Het spijt ons dat u het op deze manier ervaren heeft. We moeten u gelijk geven wat betreft de montage van het product. Wel is het zo dat de 'tekeningen' op de diverse bladen uniek zijn. Ondanks dat willen we u graag tegemoet komen in uw gemaakte kosten. We zullen u een compensatiebon toe sturen waarmee u wat leuke accessoires kunt komen uitzoeken, in de hoop u toch nog een goed gevoel te geven.

Uiteraard zullen wij uw feedback meenemen in onze teambespreking.

Team Pronto Wonen Utrecht

Mooie spullen e betaalbaar. De medewerkers komen niet gelijk op je af. Er is gelegenheid zelf op z'n gemak rond kan kijken.

Tuijn

Aardige verkoopster, maar helaas ongeloofwaardig. Niet door haar zelf, maar door Pronto. Claimed er álles aan te doen om de prijzen zo laag mogelijk te houden waardoor korting niet mogelijk is. Maar...

Bank zit lekker

Misschien een volledige bank afleveren. De montage van de bank is op twee punten nalatig geweest. Dit wordt opgepakt door oranje en deze kunnen pas NA ZES WEKEN LANGSKOMEN. Ik vraag me af hoe slecht de banken afgeleverd worden als deze partij zo lang vol zit met reparaties.

van Rooijen

Prima 👍👍👍

Vriendelijkheid

R. van Os

Prima ervaring

wat ze zeggen doen ze ook

W.kleijssen

Wij hebben een zéér goede ervaring met het bedrijf. Daar heeft men nog tijd en aandacht voor de klant.

Vriendelijk naar de klant ,en nog goede service. Kan ik niet bedenken.

Geen,ga zo door.