Theo Jansen

Prima geholpen. Hetty nam alle tijd voor ons. Ik kreeg er een goed gevoel bij

Prima service en duidelijkheid wat we wel en niet konden verwachten

Heb ik niet

Advies gekregen wat we nodig hadden. Zelf al een keus gemaakt wat we wilden hebben

Kan ik niet echt noemen

Meer duidelijkheid over levertijd product, heeft uiteindelijk best lang geduurd.

Levering duurde langer dan in de winkel was beloofd maar warden al wel snel gebeld met de 4 weken vertraging.

Kwalitatief uitstekende bank voor een mooie prijs.

Een van de pootjes was afgebroken en toen ik belde kostte het toch nog wel wat moeite om de Ernst duidelijk te krijgen. Na lange tijd wachten op een bank is het niet prettig als deze niet in orde is.
Een nieuw pootje krijgen we maar daar gaan weer vele weken levertijd overheen wnt komt onderop de staple te liggen. Erg vreemd dat dit niet naar voren gehaald kan worden maar dit is nu eenmaal de manier waarop wij werken.
Ook werd mij verteld dat ik het pootje moest afhalen ondanks dat ik transportkosten had betaald voor de bank. Na overleg is toch besloten deze toe te zenden aangezien het maar een Klein onderdeel is en met de post kan.
Wel blijft de minimaal 4, en waarschijnlijk meer, weken wachttijd staan en kreeg ik viltjes om onder de defecte poot te plaatsen in de tussentijd mee.

Lida Hoffer

Fijn en enthousiast personeel die alle tijd nam om met kennis van zaken mij hielp. Top!!!!

Zeker, er werd met veel geduld aan mij op al mijn vragen geantwoord. En zeer vriendelijk.

Eigenlijk niet, ik was zeer tevreden met alle antwoorden die ze mij gaven op mijn vragen.

Markus Hintenaus

Dat jullie wel de uiterst best doen geloof ik niet sorry, het kan niet zijn dat ik voor en dressoir en en eetafelplat zo lang moet wachten. Ik ben nu echt boos en dat is zekker terecht. Ik find het...

Niets

Dingen goed oplossen

G.roodbeen

O een goede ervaring

Goede uitleg goed advies en klantvriendelijk wat wil dan meer

Als het over tijd met levering datum even bellen met een uitleg

Hintenaus markus

Hoi wij hebben bij jullie nu bijna 5 maanden geleden meubelen gekocht. Het gaat om en dressoir de was echt heel slecht en Een de eetafel war en gat darin en de rest past ook niet, te ons is gezegt...

Geen sterke punten gewoon waardeloze zaak.

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Dhr. en Mevr. Hintenaus,

Ik heb contact opgenomen met de service afdeling en zij zullen contact met u opnemen omtrent uw order. Er is mail contact met u geweest dat uw tafelblad een levertijd had.

We doen ons uiterste best om uw klacht op te lossen en vragen hier uw begrip voor.

Team Pronto Wonen Utrecht

Jan Vermeulen

Vriendelijk en deskundig geholpen en geadviseerd. Geen opdringerig personeel, zoals vaak in meubelzaken.

Goede voorstelling over levertijd en afhandeling van de koop. Redelijke vooruitbetaling.

Levering werd veel later dan bij aankoop werd aangegeven.

Bij aankoop vriendelijk geholpen

Had het op prijs gesteld als ik werd geïnformeerd over de late levering i.p.v. dat ik er zelf elke keer achteraan moest bellen

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Beste Mevrouw,

Het spijt ons dat dit zo gelopen is. Helaas kunnen we hier niets meer aan veranderen. Wel ontvangen we graag uw ordernummer zodat we er intern wellicht nog iets aan kunnen doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals onze excuses.

Team Pronto Wonen Utrecht