Prima ervaringen

Men laat je eerst rustig rondkijken, en geven daarna advies.

geen verbeterpunten of tips

Zeer goed. Had een showroom model bank gekocht nette prijs en goede service

Goede uitleg

Goed te woord gestaan, zeker niet opdringerig. Alles opgeschreven en doorgenomen.

Ja men is niet opdringerig en niet gehaast

Beste heer/mevrouw,

We willen u bedanken voor het plaatsen van deze positieve review. We hopen u in de toekomst te mogen ontvangen en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Melody Janssen

Ik vond de ervaring goed met dit bedrijf. Ze hebben ons goed geholpen en dingen duidelijk uitgelegd.

Er werd meteen gevraagd of ze ons konden helpen en dat konden ze ook! Dus ze hebben een gevoel voor klantvriendelijkheid.

Een iets rustigere plaats waar de bestelling in de computer word gezet. Dit gaf best veel onrust.

Beste mevrouw Janssen,

Hartelijk dank voor het invullen van deze beoordeling. We het fijn te lezen dat u Pronto als positief heeft ervaren. Veel plezier met u aankoop.

Veel keuze goed advies

De tijd die je hebt om de bus te lenen is wat krap

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review. Wij hopen u graag in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Donko

Onze ervaring was prima. Je kan rustig je bestelling uitzoeken en later als je de keuze gemaakt hebt, word je keurig geholpen.

We hadden bij de bestelde linnenkast een kastverdeler met extra legplanken besteld. Toen het product ophaal gereed was bleek dat de extra bestelde legplanken gewoon bij de kastverdeler hoorde, en niet extra besteld hoefden te worden. Deze werden keurig van de bestelling c.q. rekening afgehaald.

Geen verbeterpunten.

Beste heer Donko,

Charles Janssen

Alles prima

Beste heer Janssen.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review in te vullen. We stellen de gegeven feedback erg op prijs en gaan hiermee aan de gang zodat we uw volgende winkelbezoek nog aangenamer maken.

Pronto wonen Uden

Fijn personeel goede adviezen. Snelle levering

Misschien de handleiding om de kasten bv die je zelf nog in elkaar moet zetten wat duidelijker maken en uitleggen

Roelofs

Goed behandeld

goede uitleg van alles

ik zou niet weten

Beste heer Roelofs,

Lisa Verhoeven

Tijdens het rondkijken in de winkel al aangesproken door een werknemer die ons uitlegde wat allemaal mogelijk was e.d.

Toen ik een eettafel&kast bestelde ook prettig geholpen en werd...

Service & mogelijkheden

Beste mevrouw Verhoeven,

We willen u bedanken voor het geven van een beoordeling. We wensen u veel plezier met de gedane aankoop.