Harrie vd Elsen

Goede showroom en vriendelijke verkoopster

Als een klant aangeeft iets niet te willen (vlekken service) kom er dan niet nog 4 keer op terug of de klant het toch echt niet wil.

berton van de ven

Vriendelijke uitstraling

je wordt vriendelijk gehopen ze blijven in contact en denken mee

2x beschadigde tafel gehad dit kan van te voren ook zelf nagekeken worden. De bank die we uitgekozen hadden kon helaas niet precies in de samenstelling geleverd worden die wij wilde.

Beste Berton,
Beste Berton,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen in onze winkel! Wij controleren de artikelen niet voor dat deze worden opgehaald omdat ze goed verpakt zitten en er anders juist risico is op beschadigingen omdat de originele verpakking al is open gemaakt. Wel vinden wij het natuurlijk erg vervelend om te horen dat dit meermaals bij u is overkomen. U kunt hiervoor een service aanvraag indienen via https://www.prontowonen.nl/serviceaanvraag. Onze servive afdeling zal dan contact met u opnemen hierover.
Pronto Wonen Uden

HZ

Totaal concept

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Marianne Derks

Vriendelijke en spontane, meedenkende verkoopster

Fijn dat je geholpen kunt worden door een een styliste

Beste Marianne,
Bedankt voor uw review! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banken!

A.Peters

Perfecte service en goede kwaliteit meubelen

De ruime keuze in de meubels. En superfijn dat je een leenbus ter beschikking krijgt.

Heb ik niet

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto...

Den bekker peter

100 procent

Perfect 10 met n grifel

Alles oke

Beste Peter,
Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe kasten!
Pronto Wonen Uden

Voorheijen

Winkel had het verkochte artikel niet in het magazijn ondanks dat dit wel toegezegd was

Check of het product ook op voorraad is en laat klanten niet voor niets naar het magazijn komen

Van Gruijthuijsen

Prettig en vriendelijk personeel

Wonders

Telkens komen we weer uit bij Pronto.

Assortiment en prijs-kwaliteit-verhouding

K-D

We zijn goed en vriendelijk geholpen. Er werd goed de tijd voor genomen.

De service die ze zeggen te bieden is erg goed. We hebben onze producten nog niet ontvangen maar het beloofd veel goeds.