M.Geven

Prima geholpen en geadviseerd.

Komen afspraken na.

Als extra service zou een breng optie tegen betaling fijn zijn.
Dan kan je kiezen zelfophalen of tegen betaling laten brengen en monteren.

Els Gabriel

Vriendelijk personeel, goed advies heb er 2 uur voor over om erheen te rijden .....

Goede specificatie online met uiterst verzorgde uitleg van het artikel

Van der Meer

Vakkundig en vriendelijk personeel

Ruime keus en gunstige prijs

Zou het niet weten

Ria Mols

Prima vriendelijk personeel vlotte levering

We kregen aan de telefoon ‘n luisterend oor van ‘n vriendelijke dame die de klacht door zou geven.

Opmaat gemaakt tapijt zat vol met losse draadjes, had dus veel beter gezogen of geborsteld moeten worden voordat het opgerold werd.

Rabelink

uitleg

n.v.t.

Erik Schaap

Bij het opstellen van de offerte werden we netjes geholpen. Bij de aflevering van de besteld meubels liep het niet vlot, hier zaten wat manco in. Voornamelijk de communicatie verliep niet soepel.

Duidelijk

Communicatie bij aflevering en de verpakkingen zijn niet ergonomisch qua omvang en gewicht.

Advies

Gerwin

Betrouwbaar

Sneller levertijd

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review! Leuk dat u bij ons bent geslaagd! Groot deel van ons assortiment is direct uit voorraad beschikbaar, het kan voorkomen dat een artikel besteld dient te... Bedankt voor het schrijven van uw review! Leuk dat u bij ons bent geslaagd! Groot deel van ons assortiment is direct uit voorraad beschikbaar, het kan voorkomen dat een artikel besteld dient te worden. De levertijd is dan afhankelijk van de grote aanvraag van onze koplopers en waar de artikelen vandaan moeten komen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen. Vriendelijke groet, Het team van Maron meubels & keukens

Zeer goed

Klantvriendelijk, meedenken

Communicatie via mail en op de hoogte houden van bestelling

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review en uw positieve aanbeveling! Hartelijk dank voor uw compliment! Zodra u bij ons uw bestelling plaatst, houden wij uw order nauwlettend in de gaten. Bij... Bedankt voor het schrijven van uw review en uw positieve aanbeveling! Hartelijk dank voor uw compliment! Zodra u bij ons uw bestelling plaatst, houden wij uw order nauwlettend in de gaten. Bij binnenkomst van uw artikelen krijgt u direct een melding via de mail of bellen wij u persoonlijk op om u hiervan op de hoogte te brengen. Wij zien in ons klantenbestand dat u door ons team op de hoogte bent gebracht volgens de richtlijnen. We gaan intern bespreken of we verbeteringen aan kunnen brengen in onze werkwijze. Wij wensen u veel plezier van uw eetstoelen en zien u graag weer in onze winkel verschijnen. Vriendelijke groet, Het team van Maron meubels & keukens