Wezendonk

Sfeer in bedrijf vriendelijk en rustig, geen opdringende verkopes

Laten klanten hun voorkeur uitspreken en komen dan met adviezen

Niet, komen er niet vaak om onvolkomenheden te contateren

anonymous

goede uitleg over alles

anonymous

Prettig, deskundig

Voelen de wensen van de klant goed aan

Heerschap

Al jaren zeer goede service en kwaliteit.

zeer vriendelijk, je wordt al snel herkend als vaste klant.

gewoon zo blijven.

Monique

Netjes geholpen bij het uitzoeken van de meubelen, alle tijd ervoor.

Men heeft hier alle tijd voor uitleg, koffie zoveel je wilt

Msch toch iets met de terugkoppeling naar klanten zodra meubelen er zijn. Wij zijn door zelf te bellen erachter gekomen dat de bank er al was.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Erg prettig dat er goed de tijd voor u is genomen, de koffie staat altijd klaar!
Zodra de bestelling compleet bij ons binnen is, ontvangt u standaard een e-mail of een berichtgeving ter bevestiging. Het kan voorkomen dat de e-mail in de spambox terechtkomt. Fijn dat u zelf contact met ons hebt opgenomen.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Bram van den Bergh

Prima, nette afhandeling. Klantvriendelijk.

Inrichtings advies geven, gericht op de klant, waarbij mening van klant gerespecteerd blijft.

Met levering blijft het toch een beetje vreemd om zelf de meubels te moeten monteren. Al stond dit wel in koopovereenkomst, vind ik dat niet bij zo’n meubelzaak horen. Als dat op de zaak of bij levering in elkaar gezet was, was op dat moment gezien dat er een stoel niet in orde was. Nu moet de klant nogmaals op en neer om een goed product te krijgen. Als ik dat zou willen koop ik wel stoelen bij de ikea.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te lezen dat u een goed advies heeft mogen ontvangen en u tevreden bent over onze klantvriendelijkheid.
Het monteren van bijv. poten onder stoelen en kleine onderdelen wordt, zoals u ook aangeeft, altijd besproken bij de aankoop. Wij hanteren een afhaalformule waarbij in veel gevallen ter bescherming van de artikelen items gedemonteerd worden aangeleverd. De pakketten zijn ook compacter en makkelijker te vervoeren, dit past dan ook bij ons concept. Mocht dit niet wenselijk zijn, denken wij graag met u mee.
Vervelend dat het artikel na het monteren niet goed bleek te zijn, uiteraard zorgen wij dan voor een passende oplossing. Wel blijft u zelf verantwoordelijk voor het vervoeren van de artikelen.
Wij wensen u uiteraard alsnog veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Fam Jansen

Klantvriendelijk met goed advies

Goede Uitleg de te behandelen het product

Nvt

Hendriks

Prima sevice

Correcte manier van handelen en voorlichting

Zal ik niet weten

Anita Jentink

Heel fijn geholpen
Zelfs na 3x ruilen van kleur was het geen probleem
Dus top👍👍

Vriendelijk en deskundig

Niet

Buiting

Maron trekt mij altijd als ik wat zoek

Kamers ingericht

Meer decoratie in de kamers en verlichting