Mirian Ebbers

Wij hebben bij Pronto wonen nu voor de 2e keer een bank gekocht, eerst voor ons eigen huis samen met een salon tafel en nu 2 jaar later voor onze vakantiewoning. Dit omdat we blij zijn met de... Wij hebben bij Pronto wonen nu voor de 2e keer een bank gekocht, eerst voor ons eigen huis samen met een salon tafel en nu 2 jaar later voor onze vakantiewoning. Dit omdat we blij zijn met de kwaliteit van de 1e bank. De 2e bank hebben we online besteld en dat verliep heel goed.
Alleen de vervoermaatschappij leverde de bankpoten bij de verkeerde bestelling af maar zijn kort daarna keurig nageleverd.

Het zijn leuke meubels van een goede kwaliteit.

De fotos van de verschillende stoffen zouden wat beter kunnen op de website van Pronto.

A. Reijnen

Wij hebben uitstekende ervaring met Pronto Wonen. In het verleden een bankstel en fauteuil gekocht, nu eetkamerstoelen. Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

goede prijs/kwaliteit, vriendelijk personeel, snelle levering

meer keuze in barkrukken

S.Cleef

Wij zijn heel tevreden met de service en meubels die wij kochten bij Pronto Wonen

Goed geholpen en goed advies

?

DERKSEN

Mooi bedrijf en werden heel goed geholpen

Goede service

Kan er nu geen opnoemen

Heidi

Uitstekende ervaring

Meer verstand van behandelprodukten bij de receptie

Hoenderboom

Heb 3 x terug moeten rijden om de viltschrijvers Onder de stoelpoten fatsoenlijk gemonteerd te krijgen, had verkeerde maten meegekregen

Keuze

Zie boven

Reactie Maron meubels & keukens (Pronto Terborg):

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat u tevreden bent over ons ruime assortiment.
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat u tevreden bent over ons ruime assortiment.
Vervelend dat u de viltglijders bij thuiskomst niet heeft kunnen monteren. Excuses voor het ongemak!
Voor het monteren van deze dopjes is altijd een specificatie die wij hanteren voor de maatvoering. Wat er precies is misgegaan hierin zullen wij intern gaan bekijken.
Fijn dat we het voor u ter plekke hebben kunnen oplossen met de juiste versie.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

maron

Prettige ontvangst

liet keuze volledig aan ons

afhalen

Reactie Maron meubels & keukens (Pronto Terborg):

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Prettig om te lezen dat u een fijn ontvangst heeft mogen ervaren in onze winkel.
Leuk dat u bij ons bent geslaagd!
Wij hanteren een...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Leuk dat u bij ons bent geslaagd!
Wij hanteren een afhaalformule, hier wordt volop gebruik van gemaakt en het afhalen wordt doorgaans als prettig ervaren.
Voor het vervoeren stellen wij onze aanhangwagens kosteloos ter beschikking en tegen een kleine vergoeding onze bus.
Bezorgen is uiteraard mogelijk, we werken samen met een prettig en servicegericht vervoersbedrijf. Het thuisbezorgen van meubelen brengt extra kosten met zich mee die wij u willen besparen.
We nemen uiteraard graag de mogelijkheden met u door.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Egberts

Klantvriendelijk. Ruim assortiment en een prettige winkelsfeer

Voorraad van de artikelen en het kunnen gebruiken van een aanhangwagen voor transport

We hebben prettig gewinkeld en hebben geen verbeterpunten

Yoni Simon

Een zeer goede service en support bij de aankoop, levering was zelfs sneller dan aangegeven. TOP

Een zeer goede, vriendelijke verkoopster

Geen verbeterpunten

M

Goede kwaliteit producten, fijne communicatie over levertijden. Bij ophalen van de bank alles in 2 grote en zware paletten, het was voor de hanteerbaarheid beter geweest als de kussens een apart... Goede kwaliteit producten, fijne communicatie over levertijden. Bij ophalen van de bank alles in 2 grote en zware paletten, het was voor de hanteerbaarheid beter geweest als de kussens een apart pakket waren geweest, dan zijn de pakketten beter te hanteren door de consumenten (met name door het gewicht).

Kwaliteitsvolle producten

Paletten van banken opdelen, losse kussens als apart pakket meeleveren, ivm gewicht per pakket.