Onna

Mooi meubel en keukenbedrijf met veel keuze voor goede prijzen

Veel keuze

Kortere levertijden

van Onna

Veel keuze in meubels en accessoires en vriendelijk personeel

veel keus en goede prijzen

de levertijd inkorten indien mogelijk wij moeten nu 4 mnd wachten

Mooie betaalbare stoel gekocht .

Vriendelijk personeel .

We zouden niet weten

Hans May

Uitstekende service

Denken met de klanten mee

Ook nu weer zeer tevreden over de aankoop

Verkoper heeft geduld, zeer ruime keus, correcte levering

prima zo

Manon Bulsink

We hebben 5 jaar terug meubels gekocht bij Maron en waren zo tevreden over de kwaliteit, de service, klantvriendelijkheid en advies dat we dit jaar onze keuken er hebben gekocht. Ook tot nu toe daar...

Ze geven goed advies en meubels zijn ook prima te proberen in de zaak. Zo wordt elke gewenste stoel bij een eettafel gezet etc.

Geen.

Verkoop ging perfect, maar nadat ik de nieuwe bank van jullie uit de verpakking had gehaald en deze met 6 bussen beschermende stof had ingespooten ( wat ik ook al zeer bijzonder vond) moest ik ook...

ZIE HIER BOVEN

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Fijn dat u goed bent geholpen bij de aankoop van uw bank.
Klein gedeelte van onze artikelen dient u zelf te monteren, dit gaat vaak om poten en kleine onderdelen. Dit is om schade tijdens het vervoeren te voorkomen. Op de montagetekening die standaard wordt bijgeleverd staat vermeld op welke wijze de poten gemonteerd dienen te worden. De montagegaten van de poten bevinden zich tussen de nietjes, hiervoor moet het onderdoek iets doorgeprikt worden. Vervelend dat er iets hierin is misgegaan en niet duidelijk is geweest.
Het zelf aanbrengen van de vlekkenbehandeling is een bewuste keuze, hierdoor kunnen we de prijzen aantrekkelijk houden. Zodra artikelen vanuit de leverancier behandeld worden, houdt het natuurlijk altijd in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen. Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kunt doen.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

M. Hegteler

Onlangs een hoekbank, dressoir en eettafel gekocht. Goede adviezen gekregen, fijne service en klantgericht.

Snelle levertijd, deskundige adviezen

Bij een grote bestelling mag het best aangegeven worden dat de bestelling deels opgehaald kan worden.
Gelukkig kregen wij het advies mee om in een bepaalde week even te bellen of een deel gehaald kon worden.

Marieke

We werden professioneel geholpen met het uitkiezen van onze nieuwe bank. Helaas duurde het nog 10 dagen nadat de bank bij Maron binnen was voordat deze bezorgd werd. Is het niet mogelijk om betere...

Deskundig advies

Wel jammer dat er van nieuwe stoffen niet meteen ook kleine staaltjes worden gemaakt om als klant mee te nemen. Ik heb na een week of 6 nog eens gebeld voor zo'n staaltje, helaas was mijn stof er nog steeds niet als staal. Graag zou ik deze alsnog graag willen ontvangen om hier accessoires voor bij de bank te kunnen kopen.
En zie boven, de bezorging. Zelf ophalen was geen optie voor ons.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te lezen dat u zorgvuldig bent voortgeholpen bij het uitzoeken van uw bank.
Het zelf ophalen van artikelen is altijd bij ons snel en makkelijk in te plannen. Bezorgen neemt te allen tijde extra tijd in beslag. De bezorgdienst maakt aan de hand van de planning een bezorgafspraak binnen een vast termijn.
Wij houden de nieuwe kleurstaaltjes voor u nauwlettend in de gaten, zodra de juiste kleur binnenkomt ontvangt u deze direct per post.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Maron meubels & keukens

Fijne winkel met topservice, na mijn aankoop was er een mankent waar ik thuis pas achter kwam, dit is na de tijd keurig opgelost

Hulpvaardig, meedenkend