Pronto Wonen Terborg

Pronto Wonen Terborg Ook benieuwd naar feedback over de webshop Pronto Wonen Terborg? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company570
8.5/10
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Pronto Wonen Terborg met 8.5/10. Gebaseerd op 570 ervaringen.

fam. Hallers Groenlo
Prima (7/10)
fam. Hallers Groenlo

Levertijd was beduidend korter dan vooraf was afgegeven.

Score voor Pronto Wonen Terborg:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede prijs -kwaliteitsverhouding, goede uitleg, en volgens afspraak geleverd..
tevens perfecte service in de vorm van ter beschikking gestelde aanhanger bij het ophalen van de meubels.

teborg
Zeer goed (9/10)
teborg

de rust die uitgestraald werd

Ik denk dat het iets is om mee te denken of het wel naar binnen kan bij ons in de straat kon dat nergens.dat zoiw dan slopen worden.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review! Goed om te lezen dat u op een prettige manier in onze winkel bent geholpen.
Over het algemeen kunnen de meeste artikelen door een standaarddeur, mocht u afwijkende maten hebben denken onze verkopers met alle plezier met u mee. Het blijft natuurlijk voor ons (op afstand) moeilijk inschatten. Om die reden vermelden we ook altijd op de aankoopbevestiging dat de maten gecontroleerd dienen te worden door de klant zelf.
Goed om te horen dat u de bank uw woning binnen heeft kunnen krijgen met hulp van extra mankracht.
Bedankt voor uw positieve aanbeveling.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Score voor Pronto Wonen Terborg:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het was een goede aankoop van ons ,maar naar de weken gewacht te hebben ,kwam het aan en werden wij netjes gebeld dat alles er was,wij zorgen voor een aan hang wagen om het op te hallen een maal tuis kon alles naar binnen be halve de bank, de deur was 83 cm maar de bank veel dikker,ik zeg zet maar in de schuur dan haal ik hem wel uit me kaar,nog even na gedacht toen zegt mijn vrouw kan die niet door het keuken raam,pasen en meten,en dat kon .een paar mannen er bij gehaalt en stond de bank in de kamer.

Goed (8/10)

Heb mijn meubels in de voorraad gekocht. Ik kon ze direct meenemen en een aanhanger lenen.

levertijd op banken / stoelen is lang.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed, behulpzaam, snel geregeld.

Scholten.
Scholten.

nee

misschien de bestelling aan huis bezorgen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een heel goed bedrijf je word goed geholpen en heel vriendelijk.

Coen Tiemessen
Coen Tiemessen

niet speciaal

levertijd in het algemeen

Prima.

Goede service

Adverteren op website met uit voorraad leverbaar, in werkelijkheid 2 maanden levertijd

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw positieve review en dat u tevreden bent over de service! Wij staan bekend om onze grote voorraad, een groot deel van onze collectie is direct leverbaar.
Het komt voor dat een bepaald artikel sneller verkocht wordt dan verwacht. Zodra het artikel niet meer op voorraad blijkt te zijn, word dit automatisch van onze website gehaald. Uiteraard streven wij er na om u snel te kunnen bedienen met een artikel die op voorraad is zodat u hem dezelfde dag al in huis kunt hebben staan.
Wij wensen u veel plezier van uw aanschaf!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekend (10/10)

De vriendelijkheid naar klanten en de mogelijkheid voor vervoer van meubels zijn erg prettig.

Op de zondagen is het meestal druk in de winkel dan is de wachttijd soms wat lang.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Afgelopen jaar onze hele nieuwe interieur vernieuwd met meubels van maron. super fijn geholpen, behandeld en afgeleverd.

eerlijk advies

n.v.t.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prettig winkelen en klantvriendelijk personeel, uitgebreid assortiment en goede prijs kwaliteitverhouding.

Cilia
Cilia

Direct leverbaar

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Artikel op voorraad, prima service.

Goed (8/10)

Het zijn meubels met een goede kwaliteit en een lage prijs.

De handleidingen bij de meubels. Deze klopten niet.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review! Leuk dat u onze winkel aanbeveelt en goed geslaagd bent. Ondanks scherpe controles kan het voorkomen dat er toch iets niet klopt. Prettig dat u een handige familie/vriend u voort heeft kunnen helpen. Wij hadden u uiteraard met alle plezier de juiste montagehandleidingen toegestuurd.
Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe meubels!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed bedrijf, met mooie en goedkope meubels. een minpuntje.. toen wij de meubels in elkaar gingen zetten, klopte de beschrijving en tekeningen niet waardoor het een puzzel werd. gelukkig heb ik een handige familie/vriend anders was het ons nooit gelukt.

Bedrijfsinformatie

Pronto Wonen biedt een compleet en ruim assortiment.Van zitten tot slapen en van woonaccessoires tot verlichting. Dit alles gericht op verschillende woonsferen, zoals romantisch, modern, klassiek of landelijk. Maar altijd ’eigenwijs’ en toch trendvolgend.

Om u te inspireren worden de genoemde woonsferen in rijk gedecoreerde studio’s verrassend gepresenteerd.
Adres
Stationsweg 18