Marcel

Heb een nieuw bankstel gekocht bij Pronto. Goede behulpzaam personeel dat meedenkt met de klant om tot een optimaal resultaat te komen. Ook de mogelijkheid om de bus te huren is perfect.

Meedenken met de klant, behulpzaam, vakkundig

Geen, probeer dit hoge niveau te bewaren.

Cesur

Geen afhaaldatum volgens afspraak. Ik zou ook een cadeaubon ontvangen per mail, dit ter compensatie dat we zelf naar het magazijn moesten in Naaldwijk. Deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen.

Klantvriendelijk

Als er een afspraak wordt gemaakt volgens leveringsdatum. Dan zou het fijn zijn als de desbetreffende medewerker zich ook aan de afspraak houdt.

potkamp

Prima en gastvrij filiaal

fijn geholpen

niets veranderen

van Son

Minder

?

geef aan in de winkel wat echt op voorraad is in Spijkenisse

Mieke van Bodegom

Bereikbaar, spullen op voorraad, en klantvriendelijk

Overzichtelijk

Nvt

Wijgerden

Heel goed

Kwaliteit en klant vriendelijkheid

Ga zo door

Pronto Wonen Spijkenisse

Zeer slecht! Op basis van advies van een medewerker een bank besteld. Vervolgens bleek het advies en informatie niet te kloppen. Mijn bank is te laat aangeleverd omdat nog een onderdeel ontbrak.... Zeer slecht! Op basis van advies van een medewerker een bank besteld. Vervolgens bleek het advies en informatie niet te kloppen. Mijn bank is te laat aangeleverd omdat nog een onderdeel ontbrak. Vervolgens zouden ze nogmaals langskomen om te bekijken hoe ze dit goed konden maken. Meerdere keren contact proberen te leggen, zowel telefonisch als email kwam er niemand langs, behalve een medewerker om de ontbrekende onderdeel en een cadeaukaart van 100 euro af te geven. Dit had ik niet verwacht van Pronto Wonen.

Verbetering van deskundigheid

Zonder de leverancier te benaderen geen advies en informatie geven.

Pronto

Vandaag 2 banken bij ons afgeleverd. Het bedrijf LANA heeft alles bezorgd en uitgepakt, ook de pootjes onder het bankstel geplaatst.
Dit bedrijf verdient een dikke 10. we zijn heel tevreden...
Dit bedrijf verdient een dikke 10. we zijn heel tevreden over de bezorg dienst. Ook kregen wij goed advies in de winkel over de kwaliteit van het bankstel.

Persoonlijke interesse, duidelijke uitleg, technische uitleg prima.

Prima.

Gerda van Woensel

Ik ben super blij met de Pronto, leuke mooie meubels voor een goede prijs

Keuze genoeg

Bezorgservice

Willem

Vriendelijk, en kundig personeel

Goede en kwalitatief betaalbare interieur artikelen

Vraag of iemand koffie wil.