Ron V.

Uitstekend geholpen door Milena; vakkundig, netjes, eerlijk en duidelijk. Nadat er na aflevering een fout in onze aankoop werd geconstateerd werd alles super netjes en professioneel opgelost!!! Uitstekend geholpen door Milena; vakkundig, netjes, eerlijk en duidelijk. Nadat er na aflevering een fout in onze aankoop werd geconstateerd werd alles super netjes en professioneel opgelost!!!
Echt over alles heel tevreden, bij een volgende aankoop gaan wij hier zeker weer heen!

Milena is echt een topper maar ook haar collega's waren vriendelijk en behulpzaam.

Geen klachten!

Twee nieuwe zitbanken gekocht, vriendelijk personeel bij het kopen, de duurste zittingen genomen, echter na drie maanden zijn de zittingen in die staat dat het wel lijkt of de bank een jaar of acht... Twee nieuwe zitbanken gekocht, vriendelijk personeel bij het kopen, de duurste zittingen genomen, echter na drie maanden zijn de zittingen in die staat dat het wel lijkt of de bank een jaar of acht oud is, tevens één van de rugkussens is na amper twee maanden al geheel ingezakt . Via klantenservice de klachten neerlegt en je krijgt een vulling voor de rugkussens, hetgeen niet het probleem is en dus daardoor niet wordt opgelost. Voor de zittingen mag je gratis een pluizen tondeuse halen. We worden geholpen door een zeer klantonvriendelijke man, die totaal niet geïnteresseerd is in onze klachten. Het voelt zo van, je hebt alles betaald en de rest interesseert ons niet. We kunnen de conclusie trekken, dat Pronto Soest niet luistert en de klachten niet op de juiste wijze behandeld.
In één woord WAARDELOOS !

Bij afhandeling van de klachten zijn géén sterke punten te benoemen.

Goed luisteren naar de klant en de problemen oplossen

Reactie Pronto Wonen Soest:

Goedemiddag,
bedankt voor uw reactie, en onze excuses dat u deze slechte ervaring heeft met onze winkel. Wij willen met alle plezier nog kijken waar wij u nog mee van dienst kunnen zijn.
Wij...
Goedemiddag,
Wij ontvangen hiervoor graag uw order en klantnummer via de mail zodat wij uw gegevens erbij kunnen zoeken.
Ondanks dit, hele fijne feestdagen gewenst.

A,de graaf -Mol

Zeer vriendelijk personeel .Zoveel keus .We zijn ook heel goed geholpen

Zeker

Wij waren zeer tevreden

Prima, Vlotte bediening en eerlijk advies.

Goede service: gratis lenen van een aanhangwagen is ideaal. Bovendien stond de kast al in het wagentje toen we het kwamen ophalen,

Louella

Proces tot aankoop was prima. Afhandeling daarna was iets teleurstellend

Bejegening door personeel is goed, advies was prima

De afhandeling verdient aandacht. Het kan toch niet zo zijn dat je een dure bank koopt en dat je daarna:
- zelf moet zorgdragen dat het bezorgd wordt, dat het in elkaar gezet wordt, dat het ingespoten wordt en dat alle verpakking weggegooid wordt. Dat verwacht je niet als je dit soort prijzen betaalt.
Dat is de reden waarom ik dit bedrijf niet zal aanbevelen

Deskundig personeel, vriendelijk

Verkoper wist waar hij het overhad

Vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Ze laten je rustig rondlopen en vragen af en toe of je hulp nodig hebt of geven 'hints'.

Ja. Ik heb o.a. een bank gekocht. Helaas kon ik de bank niet plaatsen daar een bedrijf de werkzaamheden in mijn huis (schilder, elektricien en vloer)niet na kwam. Steeds werd het uitgesteld. Ik heb... Ja. Ik heb o.a. een bank gekocht. Helaas kon ik de bank niet plaatsen daar een bedrijf de werkzaamheden in mijn huis (schilder, elektricien en vloer)niet na kwam. Steeds werd het uitgesteld. Ik heb contact met jullie opgenomen en het euvel uitgelegd. De bank mocht langer in de opslag staan. Het werd erg lang . . . maar was geen probleem. Heb toen al wel betaald vóór aflevering. Ik vind dit een enorme service. Wederom hartelijk bedankt hiervoor. De bank was zeer goed ingepakt. Nu wacht ik op de volgende levering van eettafel plus 4 stoelen.

Nee. Vind het een mooie zaak. Ook de diversiteit aan accessoires is prettig.

Prettig advies

Chris

Relaxte showroom en vriendelijke verkopers. Erg blij met de daar gekochte stoelen, die van een goeie kwaliteit zijn.

Mooie showroom, vriendelijk personeel, mooie stijl en goeie kwaliteit.

HaWi

Erg deskundig, vriendelijk en deskundig personeel.

Zeer klantvriendelijk.