Bert Vogel

Meerdere woonartikelen gekocht laatste jaren

Assortiment

Zet als het direct leverbaar is dat er een dag overheen gaat omdat het uit een ander magazijn moet komen. Nu word je teleurgesteld bij de kassa

S. Van krimpen

Tot nu prima, er moet alleen nog een klacht afgehandeld worden. Wachten nog op actie

Veel keus en goed geprijsd

Hopen dat onze klacht opgelost wordt

Mw. H.Y. Slob

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk en vakkundig

Fam Dekkers

Hele leuke koop gehad. Leuke verkoopster Bernadette, heeft ons super geholpen. Aankoop was binnen volgend aangegeven planning. Ophalen liep niet zo vlekkeloos. Afspraak gemaakt om op te halen, dag... Hele leuke koop gehad. Leuke verkoopster Bernadette, heeft ons super geholpen. Aankoop was binnen volgend aangegeven planning. Ophalen liep niet zo vlekkeloos. Afspraak gemaakt om op te halen, dag en tijdstip. Komen we in Sliedrecht aan met aanhanger, zeker een half uur rijden, staat de afspraak niet in de agenda en de bank dus niet ik Sliedrecht. Wel konden we de bank in Barendrecht ophalen. 20 minuten verder rijden, maar dat deden we dan maar. Bij het magazijn zijn de mannen niet echt vriendelijk. De bank ging hij halen met de heftruck. Zeker 15 minuten staan te wachten. Hij kwam terug met de pallet met de bank, plofte hem bij de deur neer en weg was hij weer. Stonden we daar samen te sjouwen om die bank in 2 delen op de aanhanger te krijgen. Geen goedendag, geen tot ziens, echt letterlijk, hier is jullie bank, succes ermee.
Erg jammer. Dit hebben we ook dezelfde middag nog gemeld bij Pronto Sliedrecht en die hebben ons weer keurig te woord gestaan en uiteindelijk hebben we een leuke kadobon ter compensatie gekregen. Al met al goed opgelost en de bank bevalt super goed.

Leuke verkoopsters

Bij het magazijn in Barendrecht mogen ze wel wat klant vriendelijker zijn.

Arie en Sijda Molenaar

Vriendelijke en vakkundige verkoopster

Zie bovenstaand antwoord

S

We hebben meubels gekocht voor de woonkamer/eetkamer.
Prima bedrijf, ook de service van Albert Koeriers echt top!

Het personeel waar we mee teaken hadden was klantvriendelijk en heeft ons goed advies gegeven. Maar ook liet ze ons vrij in de keus en heeft ons tijd samen gegeven om te beslissen.
Prima...
Prima bedrijf, ook de service van Albert Koeriers echt top!

Telefonisch contact krijgen is soms een drama. Heb drie keer telefonisch contact geprobeerd te krijgen.
1x ging het goed. Daarna een keer of 5 de telefoon over moeten laten gaan voor er opgenomen werd en dan werd de hoorn erop gegooid. Dat is een echt verbeterpunt mijns inziens.

Hans Vis

Goede communicatie via mail, echter de reactie-snelheid kan wat vlotter.

Keurige levering van onze eetkamerstoelen.

Heden aan de dag verwacht men een snellere reactie via internet

Martin

Gemengd

We zijn in Sliedrecht keurig geadviseerd, niks mis mee. Ook de bestelling en aflevering is prima verlopen. De meubels waren veel vroeger geleverd dan was afgesproken en konden in het magazijn... We zijn in Sliedrecht keurig geadviseerd, niks mis mee. Ook de bestelling en aflevering is prima verlopen. De meubels waren veel vroeger geleverd dan was afgesproken en konden in het magazijn blijven tot de afgesproken leverdatum.

Toen echter bleek dat de fauteuil niet klopte met wat besteld was werden we van het kastje naar de muur gestuurd. De winkel kon niets meer voor ons doen en de leverancier kwam met een vaag verhaal.... Toen echter bleek dat de fauteuil niet klopte met wat besteld was werden we van het kastje naar de muur gestuurd. De winkel kon niets meer voor ons doen en de leverancier kwam met een vaag verhaal. We hebben de fauteuil uiteindelijke maat geaccepteerd is.

Vriendelijk personeel

Breedt assortiment. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Betere communicatie tijdens verkoopgesprek. Kregen wel product wat er besteld hadden maar toch iets anders qua uitvoering. Verkoopster had verzuimd te vertellen dat het anders kon zijn. Showmodel... Betere communicatie tijdens verkoopgesprek. Kregen wel product wat er besteld hadden maar toch iets anders qua uitvoering. Verkoopster had verzuimd te vertellen dat het anders kon zijn. Showmodel had knoesten en ontvangen artikel ongelijmde blokjes. Niet evt mooi. Uiteindelijk goed opgelost.

Van Dusseldorp

Breda goede hulp. Sliedrecht beetje chagrijnig en kort af, lijken eigenlijk geen tijd en geen zin te hebben om ons te helpen

Goede check van bestelling

Vriendelijker en de tijd nemen voor de klant