Het bedrijf dus de winkel prima

Maar na een klacht word hier er op geageerd dat de klacht is binnen gekomen maar daarna totaal niets meer vernomen maar dan ook helemaal niets meer. Met deze ervaring op dit moment kan ik de vraag die hierna gesteld wordt " Zou u dit bedrijf aanbevelen " heb ik niet geantwoord want ik ben daar nu even niet meer zo zeker van.

Redelijk positief

Erg vriendelijke verkoopster

Impregneren wordt nu niet gedaan door het bedrijf. Kan dit niet beter door de fabriek worden gedaan ivm longproblemen

J. Van Wijk

Vriendelijke mensen, ik werd goed geholpen. De muziek in de winkel, ervaar ik wel als onaangenaam!

Ik ben niet tevreden over mijn aankoop. Ik heb 2 fauteuils gekocht met rechte leuningen en zachte zijkanten. De fauteuils hebben een schuine leuning, de rugleuning staat enigszins scheef en de zijkanten van de leuning zijn zo hard als hout, erg oncomfortabel.

Ger Eielts

Correct, makkelijk, snel.

Vriendelijke, deskundige verkoopster (ben helaas de naam vergeten)

Op zich prima muv levering

Betere communicatie over de levering van de producten.
Bij ieder ander bedrijf kan ik precies zien hoe het met mijn bestelling is. Levertijd etc.

g stoppelenburg

Zeer goed en kundig geholpen

weten waar over ze het hebben bij keuze maken

Jan

Over het algemeen tevreden. aardig personeel, vriendelijk advies.

wat zijn sterke punten? wat heel goed is dat de indeling op kleur is., variabele leuke dingetjes

Een verbeterpunt is wel , dat als jullie iets laten bezorgen de bezorger geen afleveringsbon bij zich heeft zodat de bezorger niet eens weet wat hij/zij moet leveren. Dit bleek ook wel wij hadden een verkeerd bankstel geleverd gekregen, ze wisten niet dat er spuitbussen bij hoorden enz. Een afleveringsbon zou voor de bezorger heel makkelijk zijn.

lensen

Prima geholpen en zeer vriendelijk personeel

zeer klantvriendelijkl

nee

Er word niet aan de afspraken gehouden! Er zou gebeld worden zodra de bestelling binnenkwam. Eerst zeiden ze het is binnen, toen zeiden ze niet ze moesten nog uitzoeken in het magazijn. Ze zouden...

Ze mogen wel wat vriendelijker zijn. En zou fijn zijn. Als er iemand staat die alleen de telefoon opneemt. Ze nemen van de 3x nemen ze maar 1x op

Wij hebben een fijne ervaring.

Een goede uitleg van het product gekregen wat we hebben aangeschaft.

Niet op gevallen.