Harry Rossing

Tv meubel gekocht, goede service, vriendelijk personeel

Flexibele ophaaltijden, goede service

Christof de Vries

Goede afhaal service

G. Bloemendaal

Goede ervaring. Bezorgen precies via tijd afspraak

Bezorgen volgens afspraak. Goed advies.

Gert Bartelink

Enigszins negatief

Fijn personeel

Kijk goed wat je verkoopt, zodat het voor de klant geen teleurstelling is als het pakket geopend word en blijkt dat iets niet in orde is..

In ons geval betrof het een tafel die nog in...

In ons geval betrof het een tafel die nog in elkaar gezet diende te worden, op zich geen probleem, maar als de geboorde gaten in de te bevestigen poten niet corresponderen met de gaten in het blad, dan ben ik heel snel over de rooie !
Temeer omdat het hier om een tafel gaat die ruim € 700,- koste !
Voor dat geld mag je toch wel verwachten dat de mensjes in het buitenland iets secuurder te werk gaan ?!

Maar aan de andere kant, als ik zo weinig verdiende per uur, dan boorde ik de gaten ook achterstevoren en binnenstebuiten.... ;-)

Reactie Pronto Wonen Rogat-Meppel:

Beste meneer, dank voor het prettige gesprek. Erg vervelend dat er een probleem was met uw tafel. Als u dit gemeld had, hadden we het uiteraard meteen opgelost. Gelukkig heeft u nu zelf het... Beste meneer, dank voor het prettige gesprek. Erg vervelend dat er een probleem was met uw tafel. Als u dit gemeld had, hadden we het uiteraard meteen opgelost. Gelukkig heeft u nu zelf het probleem kunnen verhelpen. We wensen u veel plezier van uw aankoop! Team Pronto Wonen Meppel

Westerhof

Zeer goed

Vriendelijk en hulpzaam personeel

Als het artikel er is dan niet nog ruim een week wachten tot het geleverd wordt.

Reactie Pronto Wonen Rogat-Meppel:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij streven er naar alle bestellingen van goederen die we op voorraad hebben binnen één week uit te leveren. De afgelopen bijzondere maanden is dit helaas niet... Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij streven er naar alle bestellingen van goederen die we op voorraad hebben binnen één week uit te leveren. De afgelopen bijzondere maanden is dit helaas niet altijd gelukt. Team Pronto Wonen Meppel

f van de Boer

Prettig en vriendelijk personeel, en deskundig.
goed geholpen

mee denken met de klant

geen ga zo door

H lier

Goede ervaringen.vriendelijke medewerkers

Fijn dat jullie ons rustig alles laten bekijken,en niet direct verkopers op je hielen.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Team Pronto Wonen Meppel

M. luten

Personeel neemt de tijd in de winkel maar ook bij vragen nadien om de mogelijkheden bij onze wensen uit te zoeken.

Kennis van materiaalkeuze
Men neemt voldoende tijd om te helpen

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Team Pronto Wonen Meppel

x

Prima uitleg in de winkel en aflevering van goederen was perfect

rustige verkoopsters, zoeken naar oplossing van persoonlijke wensen

Steenbergen

Goed geholpen

Mooie moderne en betaalbare meubels

Dank voor de mooie review! Team Pronto Wonen Meppel