Dhr. K.A.Reins

Wij hebben een eettafel gekocht. Goede hulp bij het uitzoeken. Deskundig en vriendelijk! Maar daarna ging het mis. Administratie niet op orde. Nadat we de tafel al lang en breed in huis hadden,...

Ruime voorraad, dus ruime keuze !!

Administratie op orde brengen!

Reactie Pronto Wonen Rogat-Meppel:

Beste meneer Reins, bedankt voor uw reactie! Een nieuwe medewerker heeft u geholpen, helaas is niet alles vlekkeloos verlopen. De factuur is alsnog naar u verzonden.

Mooie meubelen en genoeg inspiratie op te doen voor een goed product en een mooie prijs
Vlotte levering
Deskundig advies

Ik had het prettig gevonden als ik bij onze bank wist wat en hoe die behandelt moet worden

Vriendelijk personeel
Geholpen door stagiaire
Nog wat onzeker maar zeer correct
Top

Correcte behandelingg

Bij magazijn kan het wat vriendelijker. Wij zijn vrouwen

Prettige winkel. Goede looprichting. Overzichtelijk. Vriendelijk personeel.

Levering binnen 12 weken.

I. Knol

We hebben niet alleen heerlijk zittende eetkamerstoelen gekocht, ook nieuwe meubelen voor een mooi prijsje gescoord! Ook aan leuke woonaccessoires geen gebrek. Al met al een fijne winkel!

We hebben 6 stoelen gekocht en pas enkel maanden later uitgepakt, dit i.v.m. met onze verbouwing. Met een notitie in het systeem op onze aankoopbon, was de garantie geen probleem.

Ineke Born

Verrassend leuke winkel

Toonzaal logisch ingedeeld

Info of leer echt is of nep

Helleman

Waardeloos, aankoop gedaan, voor ruim 600 euro, vervolgens hoor ik een week lang niets meer van Pronto.
Na zelf mailen krijg ik pas contact over de voortgang ( na een week )
Nu zou...

Niets

Klantenservice bieden, voortgang van bestelling, informatie geven.

Reactie Pronto Wonen Rogat-Meppel:

Geachte heer Helleman, u heeft na uw bestelling meteen een mail ontvangen van Pronto Wonen, vervolgens heeft u van ons een bevestiging ontvangen. Door transport is de levertijd van een online voorraadbestelling buiten een straal van 40 km rond onze locatie gemiddeld 2 weken. Binnen een straal van 40 km kan levering binnen een week plaatsvinden.

Had een artikel besteld. Na anderhalve week kreeg ik een telefoontje om op te halen.
Alles goed geregeld.

Goed contact via telefoon.

Wij vonden het personeel afstandelijk en ongeïnteresseerd.
Toen wij tot een bestelling/koop overgingen werden we goed geholpen.

Wij waren helaas niet ingepland om de eethoek met stoelen bij ons te bezorgen, na een telefoontje kon het een dag later.
De bezorgkosten vinden wij erg hoog, van een meubelbedrijf mag je verwachten dat het bezorgen bij de service hoort.
Wat wij ook heel bijzonder vonden was dat er 1 bezorger kwam en dat je zelf de meubels in elkaar moet zetten.

Reactie Pronto Wonen Rogat-Meppel:

Bedankt voor uw review! Om de prijzen van Pronto Wonen laag te houden, zijn de prijzen gebaseerd op afhalen. Hiervoor is een gratis aanhanger beschikbaar. Voor een meerprijs van € 65,00 worden de goederen bezorgd, dit is exclusief uitpakken. We vinden het vervelend dat de voorwaarden van bezorging voor u niet duidelijk zijn geweest. Inmiddels hebben we hierover telefonisch contact gehad. Graag tot ziens in Meppel! - Team Pronto Wonen Meppel

Superblij met onze bank ook heel snel geleverd!