Reviews

8.2 / 10
69 beoordelingen
Schrijf beoordeling

88% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

69 Reviews

Anoniem
1/10

Mooie meubels. Echter service zeer matig. Onervaren verkoopster met weinig kennis van mogelijkheden qua opties e.d. Bezorgkosten erg hoog, zeker als je kijkt voor welk bedrag je een aankoop doet....

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste Maarten,

Jammer dat je onze service zo hebt ervaren. Heel vervelend dat de levertijd langer duurde dan verwacht. Onze excuus daarvoor.

Pronto Wonen is een afhaalconcept. De bezorgkosten zijn standaard € 65,-. De vlekkenbehandeling hoort ook bij het afhaalconcept en kunt u heel eenvoudig zelf doen. Door dit concept kunnen we een leuke collectie meubelen voor de laagste prijzen aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Pronto Wonen Poortvliet


Anoniem
9/10

Prima gastvrij en rustig geholpen


Anoniem
8/10

Attente verkoper en mee denkt met de klant en goed advies geeft. Ook de winkel straalt zorgvuldigheid uit
en is verzorgd.


Anoniem
10/10

Prima geholpen en fijn dat op voorhand stoelen vrijblijvend gereserveerd konden worden in hun magazijn! Dat noem ik nou klantenservice!


Anoniem
10/10

Prima kast geleverd.
goede service


Leo Vroegop
10/10

Al jarenlang hele goede ervaringen bij Woonboulevard Poortvliet.
Enthousiaste medewerkers die ern goed advies geven.


Ruth van der Kraan
10/10

Fijne zaak! En een hele fijne bank!


Anoniem
8/10

Goede ervaring vriendelijk en goed geholpen


H.Kegel
2/10

Heel slecht
bij het kopen van onze salontafel was er niet bij verteld dat je deze bij aflevering zelf in elkaar moet zetten.de bijbehorende schroeven zaten er niet bij, zelf moeten kopen.

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,

Bedankt voor je reactie. Graag geven we een toelichting op uw opmerking. De formule Pronto Wonen is een afhaal formule. Tegen meerprijs van € 65,- kan uw bestelling bij u bezorgd worden, waarvan u ook gebruik hebt gemaakt. Als u de tafel ook gemonteerd wenst te krijgen dan is dat altijd mogelijk tegen berekening van montagekosten.

Uiteraard heel vervelend dat de schroeven ontbraken, onze excuses hiervoor.
Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw nieuwe meubelen.

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet


Besters
6/10

Vriendelijk personeel, veel keuze.Mooie meubels van goede kwaliteit. Alleen met bezorgen was er een kast vergeten uit te laden, werd een week nadien pas bezorgd. Om navraag te doen over de...

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste klant,

Heel erg vervelend dat het zo is gelopen. Onze excuses hiervoor. Dank dat u het met ons deelt, zodat wij in staat zijn om met deze leerpunten onze serviceverlening nog verder te verbeteren.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe meubelen.

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Pronto Wonen
Woonboulevard Poortvliet