a3 slabbekoorn

Niet buitengewoon, materiaal besteld en helft betaalt zou 6 tot 8 weken duren maar zijn het vergeten te bestellen. toen het binnen kwam was het verkeerd, dus weer opnieuw besteld zal nu een week of...

Van Wijngaarden B &BBeersBuuten

Ervaring was prima in orde!

Wilde wat artikelen met elkaar vergelijken en daar waren de medewerkers heel soepel in!

Hoekbank gekocht

Gemaakte afspraken worden nagekomen.
Ook de servicemelding op de bank werd naar verwachting opgelost. Zeer tevreden.

Geen verbeterpunten, zeer tevreden klant.

Leuke winkel om rond te kijken en te kopen. Aardig personeel

Boekenkast voor in de kamer gekocht.
Levertijd was wat langer, maar dit is direct duidelijk bij de verkoop. Wordt keurig op de hoogte gehouden van deze levertijd.

Informatie die we krijgen bij de aankoop was volledig. Ondanks dat we kast eerder geleverd wilden hebben werd dit keurig en correct op een prettige manier aangegeven dat dit wat langer was.

Verlichting aangekocht

2 lampen direct mee kunnen nemen. 1 werd besteld en was met een week binnen.

Woltman

Prachtig de spullen die wij daar besteld hebben kloppen niet,kleur verschil,verkeerde eettafel

De verkopers beter opleiden

Reactie Pronto Wonen Middelburg:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de Review. Helaas heeft u ons negatief beoordeeld. U geeft aan dat de verkopers beter opgeleid moeten worden, graag zou ik van u ontvangen waar u dit op baseert. Pronto Wonen hecht namelijk veel waarde aan de kennis en kunde van haar medewerkers.
U kunt uw ervaring mailen naar info@prontomiddelburg.nl
U heeft de moeite genomen om deze review in te vullen, ik hoop dat u ook de moeite neemt om mij de gevraagde feedback toe te mailen.

Pronto Wonen Middelburg.

Js

Prima bedrijf. Degelijke producten voor een redelijke prijs.

Makkelijk bereikbaar

Aankoop van diverse meubelen. Goed geholpen in de winkel en prettige afhandeling in het magazijn.

Kundig en vriendelijk personeel. Helpen mee denken en gaan een stapje verder als dit nodig is.