Wij hebben bij Pronto een aantal jaren gelden een tafel, bank en 6 stoelen gekocht, en recent twee kasten en twee tafeltjes

Mooi assortiment, verkopers vriendelijk, producten goed geprijst

Wat meer onderhandelingsruimte bij grote aankopen, snellere acties na klacht.

Jan Louwenaar

Heel goed. vriendelijke en deskundig personeel

Goede service

Niet van toepassing

Wolberts

We zijn zeer fijn geholpen met de aankoop van onze bank. Helaas waren de pootjes toch iets te hoog waardoor we niet met de voeten bij de vloer konden. Langs gegaan, goed gekeken. Was geen probleem....

Nee wij zijn goed geholpen.

M. Dijkstra

Prima ervaring. Bank besteld, wordt bezorgd door aardige mensen en vakkundig in elkaar gezet. Ze moesten even wachten voor ikzelf aanwezig was, maar deden daar helemaal niet moeilijk over.

Ik vond de bezorging erg netjes.
Verder in de aankoop geen bijzonderheden.

De dame in de winkel leek niet helemaal op de hoogte van de mogelijkheden (pootjes ed) en stuurde ons uiteindelijk ook naar een andere plek van de woningboulevard om een bepaald soort poten te kunnen bekijken. Dat maakte het een soort speurtocht. Misschien had ze beter even mee kunnen lopen (het was een rustige dag en er waren voldoende collega's aanwezig).

Bankstel gekocht.

Goede service!
Doen wat ze zeggen.

Prima!

Klantvriendelijk, deskundig, denken goed mee

Kosten bezorging; becorging kostte extra en de bank werd ook niet uitgepakt oid.

Afke Dijkstra Miedema

Groot assortiment, veel verscheidenheid, overzichtelijk en een gemoedelijke sfeer, je kunt ongestoord rondkijken en mochten er vragen zijn is er iemand beschikbaar.

de klantvriendelijkheid is uitstekend, er worden vele mogelijkheden besproken over de aankoop, duidelijke informatie over stofkeuze en materiaal.

Bestelling gedaan via de telefoon en dit is erg goed gegaan. Direct de bevestiging waarna ik in de winkel alleen hoefde te betalen en inladen. Toen ik aan het betalen was stond het product al klaar...

Snelle doorstroming

Het is verwarrend dat niet iedere Pronto winkel dezelfde eigenaar of organisatie heeft. Ik was erg verbaast dat in Groningen de voorraad op was en daarvoor zelf naar Leeuwarden moest om het product daar op te halen. Er is dus geen samenwerking tussen de winkels en dat wist ik niet.

T.B. van Egmond

We zijn netjes geholpen door de verkoopmedewerkster , Ook de aflevering is perfect verlopen..

zeer goed.

zou zo niet weten.

Matthijs rijf van Terschelling ??

Zeer goed klantvriendelijk en behulpzaam

Goede levering perfecte afspraak na gekomen top?

Geen verbeterpunt zo door gaan top bedrijf en heel behulpzaam topper zijn het????