Gtj knoop

Ik heb alles als heel positief ervaren

We hadden een hele leuke verkoopster die alle tijd voor ons had.

Eigenlijk niet.

Erkelens

Pre-sales en afhandeling van de aankoop prima;after sales slecht

prima en vriendelijke advisering

after sales service. We hebben na montage enkele problemen gemeld via de website. Nooit een reactie gehad. Inmiddels zelf de problemen opgelost (dat is ongetwijfeld de bedoeling)

Meer als fantasties

bij het aanschaffen van eetkamerstoelen zijn wij zeer deskundig geholpen

Bij slede stoelen door verwijzen naar de firma vloerglijders

Alles prima in orde en erg fijn geholpen

Goed advies en alles was direct leverbaar

Hans Jägers

Uitermate slechte ervaring. Bij aflevering was een stekker defect en het duurde meer dan een maand om de stekker te leveren. De stekker moest zogenaamd bij de leverancier in het buitenland besteld...

Vallen in het niet bij de volslagen arrogante houding om ons op generlei wijze tegemoet te komen voor het geleden ongemak.

Stoppen met uw activiteiten en een cursus klantenbinding aanbieden aan de medewerkers.

Vincent Janssen

Leuke producten maar de service laat te wensen over

Mensen beter op de hoogte houden en je woord nakomen

Zie onderstaand

Vriendelijke medewerker in de winkel, heeft echt de tijd voor ons genomen.
Afhalen is prima geregeld.

Gaten in producten voorboren of de klant hierover informeren; ons is aangegeven dat we heel simpel alleen de poten onder de bank en eettafel hoeven te schroeven; in werkelijkheid is het een hele klus om alles er goed op te krijgen en vooral het tafelblad niet te beschadigen (waar we 16 gaten in moeten boren!). Door ons hier vooraf over te informeren zijn wij hier in elk geval van op de hoogte.
Dit punt maakt dat wij op dit moment de Pronto niet bij andere zullen aanraden.

Teven zijn wij 5 keer gebeld over de reservering van twee stoelen terwijl deze allang door ons opgehaald waren. Op enig moment hebben wij dit als onprettig ervaren.

S Stoks

Hallo. Na wat probleempjes met levering van onze Eetkamer stoelen, alles netjes opgelost.

Dat het persoonlijk gebracht werd.
En dat ik een cadeautje kreeg voor het ongemak...

Blijf communiseren met de klant en met elkaar.

S Stoks

Hallo,
Na kleine tegenvaller met onze Eetkamer stoelen, hebben we ze gisteren binnen gekregen. Ze zijn persoonlijk gebracht , ook kreeg ik een heel leuk cadeautje voor het ongemak.
We...

Dat de stoelen persoonlijk werden gebracht vonden wij erg leuk.

Blijf communiseren.....

J de wildt

Netjes geholpen met de aankoop er is een schade aan het product toen het geleverd is .. ik heb er vertrouwen in dat het netjes wordt af gehandeld

Vriendelijk personeel