Amber

Onprofessioneel

Nette mooie winkel

Personeel dat aandacht heeft voor de klant inplaats van alleen maar met collega’s te kletsen

N

Slechte kwaliteit

Wanneer een artikel niet goed is, dit echt oplossen en niet met een stift proberen weg te werken

W. Vriens

Super!!

Supergoed geholpen door Rob, mooie 3D tekening gemaakt. Met mooie spullen en kennis van zaken

Stock

Uitstekend geholpen. Nemen alle tijd om samen jou een goede keuze te maken.

Personeel denkt goed met je mee om tot een goede keuze te komen.

Levertijden zijn erg lang.

Margtiet

Teleurgesteld

Vriendelijke man die ons hielp de keuzes te maken

Betere informatie mbt levertijd

Reactie Pronto Wonen Helmond:

Beste Margriet,
Beste Margriet,
Bedankt voor uw reactie en beoordeling van Pronto Wonen Helmond. Het spijt ons te lezen dat u geen goede ervaring heeft m.b.t. het informeren van levertijden. Wij proberen onze levertijden altijd zo goed als zorgvuldig met onze klanten te communiceren. Helaas kunnen de levertijden door de onvoorziene omstandigheden in de wereld een langere levertijd tot gevolg hebben als in eerste instantie met u is gecommuniceerd. Wij vinden het dan ook erg vervelend wanneer een vertraging in de levertijd moet worden doorgegeven.
Wij hopen u spoedig te kunnen berichten wanneer uw bestelde order volledig bij ons binnen is gekomen en u alsnog een positieve ervaring met onze winkel zult hebben.
Pronto Wonen Helmond

Willem Pronk

We hadden een meer dan uitstekende adviseur in de winkel. Rob heeft ons zeer goed geholpen en ook met kleuren geadviseerd.

Verkoper Rob

ben van kol

Hele fijne ruime winkel

goed overzicht

Bert en Elly

Zeer vriendelijk personeel

zeer klant vriendelojk personeel, afspraken worden nagekomen,

Dat er iemand in magazijn is als je de bus terug komt brengen, of een bel maken

Wil

Goed behulpzaam

Makkelijk bereikbaar

Jammer dat onze serie (3jaar geleden asngeschaft) niet meer leverbaar is.
Veel gebeld en gemaild hierover maar jwam niet verder.

A. van den Berkmortel Deurne.

Vriendelijk behulpzaam en goede service

Vriendelijk behulpzaam en goede service . Personeel is zeer vriendelijk en gezellig

Houen zo !