Steenbergen

We dachten goed maar is HEEL erg tegen gevallen. Klachten worden niet serieus genomen. En oplossingen al helemaal niet.

Ze kunnen goed praten. Weten een klant goed over te halen om iets te kopen. Maar service/kwaliteit is ver te zoeken. Helaas 2 keer ingetrapt maar wordt recht geen derde keer.

Kwaliteit, communicatie, oplossing gericht zijn. Service.

Reactie Pronto Wonen Emmen:

Beste heer/mevrouw Steenbergen,

Spijtig te horen dat u nog niet tevreden bent. Zoals eerder aangegeven is de tafel geleverd zoals toonzaalmodel, echter het aanbod om de tafel te retourneren is nog steeds geldig.
Uiteraard bent u ook van harte welkom om te praten over andere oplossingen.

Pronto Wonen Emmen

Krista

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , gelukkig niet zo opdringerig als bij andere winkels .
Maar dat je wel weet dat ze er voor je zijn .
Als wij iets nodig hebben komen we zeker...

Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam spontaan

Heel goed prettig ontvangen

Heel goede voorlichting

Wij zijn echt tevreden met de door ons gekochte stoel. Echt.

Vriedelijk . Goede service.

Prima assortiment !! Veel keus!! Goed advies van de verkoopster. Duidelijke afspraken. Kortom, een fijne winkel waar we graag nog eens terugkomen. Dit zullen wij ook zeker delen met andere mensen.

Geweldige keuze!!!

Een lift voor mindervalide mensen zou wel handig zijn.

Juiste service en vriendelijke medewerkers

Telefonisch twee stoelen besteld en achteruit laten zetten. Erg vriendelijk en was geen probleem dat ze wat langer zouden blijven staan

Vriendelijk

Leuke collectie. Altijd volgens de laatste trends op woongebied en toch voor een brede doelgroep. Uit ervaring weet ik dat de kwaliteit goed is en de prijs niet te hoog.

Vlot personeel. Ik voel me altijd welkom, ook als ik alleen maar wil kijken en niet meteen wil kopen.

de Bruine

Wij kochten een eetkamerbank en zijn zeer tevreden over de adviezen, alsmede over de aflevering en het lenen van een aanhangwagen.

Advisering en het aankondigen van de te lenen ahw

Zeg nog even dat de klant een wit nummerbord meeneemt voor aan de ahw..........