Jk van der Meulen

Uitstekende service in de winkel (Elburg) als mede het afhaal centrum. Fijne mense die je goed helpen en adviseren.. Pronto Elburg zit wel goed!

Een prettige en vlotte ervaring.

We hebben goede ervaringen tot nu toe, alleen kun je niet met een creditcard afrekenen. Terwijl door op deze manier af te rekenen zijn je spullen verzekerd omdat je deze zelf meeneemt.

Prima bedrijf, met leuke, betaalbare producten en vriendelijk, behulpzaam personeel.

Anita Marks

Vriendelijk personeel, geven je de ruimte om rustig rond te kijken, hebben voldoende kennis van de producten, je kunt alle vragen stellen. Het duurde een lange tijd voordat wij een keuze konden...

Hoekbank hier gekocht, tot nu toeverlaat tevreden mee. Leveringstermijn verrassend snel, 5 weken maar.

T van der Zwaag

Vriendelijk personeel die de tijd voor je wil nemen.

Dijkstra

Een prachtige, eigentijdse winkel met deskundig personeel. Uit voorraad leverbaar is niet altijd te realiseren, dat is jammer.

Ik werd op prettige wijze te woord gestaan. Men verstrekte goede informatie over het aangekochte meubel. tevens hoe deze te onderhouden.
Ik ben super blij met mijn eetstoelen, voldoen aan...

Jansen

Leuke artikelen tegen een redelijke prijs. Zijn ook heel vriendelijk en goed geholpen.