fam Verweel

Vergeten onze bank te bestellen, kwamen ze na 7 weken achter. toen alsnog besteld met belofte op een cadeau bon om het goed te maken. tafel en stoelen wel bezorgt zonder extra bezorgkosten. maar ook... Vergeten onze bank te bestellen, kwamen ze na 7 weken achter. toen alsnog besteld met belofte op een cadeau bon om het goed te maken. tafel en stoelen wel bezorgt zonder extra bezorgkosten. maar ook de betaalbon was niet goed opgeteld. een verschil van zo'n 400 euro teveel berekent. Dit werd wel hersteld zonder excuur. Na 7 maanden wachten eindelijk bank bezorgt. maar cadeuabon?? niet gezien.

Betaalbaar

Service, aandacht voor klanten en afhandeling klachten.

Beste familie Verweel,
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.
Beste familie Verweel,
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.
Wij betreuren de gang van zaken en hebben inderdaad steken laten vallen, waarvoor onze oprechte verontschuldigingen.
Inmiddels is er telefonisch contact geweest en zijn de gemaakte fouten naar wens opgelost. De beloofde cadeaubon zal een dezer dagen aan u worden overhandigd.
Wij vertrouwen erop dat we u, ondanks alles, in de toekomst als klant mogen blijven begroeten.

Leendert

Prettig winkelen, goede service

Regelmatig herinnering aan bestelling, maar het is ook niet erg als het een tijdje in de opslag staat.

Pronto

Goeie servive

Ik vind dat ze goeie service hebben

G.Stouwdam

We zijn goed en prettig geholpen.

fijne medewerkers en een mooi aanbod

Artikelen zijn top, personeel onvriendelijk

Assortiment

Personeel onvriendelijk, bezetting bij de kassa is slecht, daardoor lange wachttijden.

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat u onze winkel aanbeveelt. Echter betreuren wij het om te lezen dat uw ervaring met één van onze collega's minder is geweest. Doorgaans horen wij daar juist positieve verhalen over.
Wij nodigen u graag nogmaals uit in onze winkel en hopen u dan een compleet andere ervaring mee te kunnen geven.

MJ Land

Goede ervaring en vriendelijk en behulpzaam personeel

Alles goed overzichtelijk neer gezet

Margriet Meinen

Vriendelijk, netjes en goede producten!

Klantvriendelijk, groot assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding!

Geen.

Hans

Prima geholpen

Alles overzichtelijk

Geen ga zo door

Beste Hans,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat uw bezoek aan onze winkel naar wens was! Graag tot ziens!

JB Smit

Bij de aankoop werden wij op vakkundige wijze geholpen. De verkoper vertelde alle mogelijke extra's op de aan te schaffen stoel.

De bovenstaande vermeldingen spreken voor zich.
Betreffende prijs-kwaliteitverhouding een neutrale beoordeling, daar wij nog weinig van de stoel gebruik hebben gemaakt, i.v.m. vakantie(s).