We werden goed geholpen om een keus te maken

Mev weaterink

Heel fijn geholpen ze hebben alle tijd voor.

joop Holstege

We hebben mooie eetkamer stoelen gekocht veel keuze zijn erg vriendelijk geholpen door de verkoopster.
De stoelen waren met 14 dagen geleverd .We zijn goed tevreden en er heel blij mee.

Leuk ingericht, vriendelijk geholpen.

Zeer prettig. Fijn personeel die goed weet wat ze verkopen en welke opties er zijn.

Hop

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit. Enige nadeel is dat de stoelen niet in elkaar pasten en dat is niet echt goed en snel opgelost

Reactie Pronto Wonen Elburg:

Beste klant,

Bedankt voor de review!
Vervelend om te horen dat het probleem niet snel genoeg is opgelost. We hopen dat het inmiddels naar tevredenheid is opgelost, is dit niet zo dan kunt u altijd contact met ons opnemen! We wensen u veel plezier met de eetkamer stoelen!

Groet,
Team Pronto Wonen Elburg

kees berghuis

Klant vriendelijk, ze legden mij het goed uit ,wat voor vulling er in bank zit en andere dingen van de bank

H.M. van Wieringen

Prettige medewerkers aan de telefoon. Bevestiging en nota van het bestelde kwamen snel. Levering netjes volgens afspraak.

F.W. Deijs

Al vaker hier zaken gekocht. Altijd vriendelijk personeel. Mooi en goed produkt (3-zits bank) onverwacht snel geleverd. Nadeel blijft dure bezorgkosten en toch geen uitpakservice.