Rita Dijkhuizen

Het personeel is vriendelijk.

T van den Berg

Fantastische service

Patricia

Fijn geholpen, behulpzame verkoper die met ons mee dacht.

Van Oene

Netjes geholpen met de verkoop, zeer goed verpakt..goed afgeleverd, erg blij mee.

Dorine

Ik ben in de showroom in Elburg geweest voor het kopen van een mooie ronde eettafel. De verkoopmedewerkster was erg vriendelijk. Ze heeft goede uitleg gegeven over het product en meerdere opties... Ik ben in de showroom in Elburg geweest voor het kopen van een mooie ronde eettafel. De verkoopmedewerkster was erg vriendelijk. Ze heeft goede uitleg gegeven over het product en meerdere opties besproken. Bij aankoop duidelijke uitleg gekregen over het ophaalmoment en de betaling. Erg tevreden met het de nieuwe tafel!

Visser

Goede service, afspraken worden na gekomen

S. Hagen

Goede ervaring, mochten een aanhanger lenen voor transport. Wij hadden de bank dezelfde dag nog in huis. Zeer blij met deze aankoop. We hebben een mooie bank voor een mooie prijs kunnen kopen bij... Goede ervaring, mochten een aanhanger lenen voor transport. Wij hadden de bank dezelfde dag nog in huis. Zeer blij met deze aankoop. We hebben een mooie bank voor een mooie prijs kunnen kopen bij Pronto wonen Elburg.

Anne Huizing O Donnell

Wij kochten ongeveer 20 jaar geleden onze blank eiken meubels bij Weber in de toen klein knus kleine zaak in Elburg Was van binnen best ruim) en wat ik zeggen wil, is dat wat betreft de service,... Wij kochten ongeveer 20 jaar geleden onze blank eiken meubels bij Weber in de toen klein knus kleine zaak in Elburg Was van binnen best ruim) en wat ik zeggen wil, is dat wat betreft de service, dat ik toen zo prettig vond niets is veranderd, ook niet in de zaak in Zwolle waar wij onze aankoop ophaalde, Fijn om zo leuk geholpen te worden, vooral zo doorgaan. Anne Huizing O"Donnell.

Petek

Top. Gertjan heeft mij telefonisch super goed geholpen. Zo blijven doorgaan.

Arends

Mooie stoelen en een goede service