HG geijtenbeek

Zeer goed informatie was duidelijk
goederenwaren zoals afgesproken op tijd binnen

vond het ieaal dat ik op zondag mijn bank op kon halen
afspraak op zondag bank stond klaar in een bus bij magazijn pronto

nee niet echt

Martin Smets

Netjes en vakkundig geholpen, goed advies gekregen in de winkel en alles is duidelijk uitgelegd.

De nette service mbt het lenen van een busje

Het is heel moeilijk om te realiseren maar daglicht bij alle meubels of de mogelijkheid om meubels naar een plaats te zetten in de winkel met daglicht kan heel fijn zijn voor kleurbepaling.

Niet zo best. Levering heeft lang op zich laten wachten. Na ophalen bleek order niet compleet, onderdelen ontbraken, verkeerde poten. Bank zat onder stof, veel draden erop van een andere kleur,...

Telefonisch vriendelijk contact

Zorg dat de spullen compleet en schoon geleverd worden.

Ik heb een tafel met stoelen gekocht. De stoelen waren op tijd binnen, de tafel echter was pas na 7 weken binnen!! Ik kon tot mijn verbazing NIET betalen met een creditcard. De bus die ik...

Ik werd wel teruggebeld over het uitblijven van de levering van de tafel. Er werd ook een tegoedbon uitgeschreven

Kom afspraken na en zorg dat klanten met een wettig betaalmiddel kunnen betalen

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Beste heer Gepadali,

We vind het erg vervelend dat we uw tafel niet op tijd hebben kunnen uitleveren.
Hiervoor onze excuses , we hopen dat de compensatie bon die u hiervoor heeft ontvangen het een beetje goed kan maken. Wat betreft de leen bus waarvan u gebruik had willen maken spijt het ons enorm dat deze niet op tijd beschikbaar was.

betaling per creditcard is in onze winkel helaas niet mogelijk, tijdens het bestellen van de meubelen word dit ook besproken aan de hand van de aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn.

Ondanks de onprettige ervaring hopen we u toch nog eens te mogen begroeten in onze winkel.

Met vriendelijke groet
Pronto Wonen Eindhoven

Prima uitleg in de winkel door een enthousiaste en ervaren medewerker van Pronto Wonen Eindhoven. Bus met ons meubel stond op tijd klaar en alles is perfect verlopen.

Goed advies, door aan te geven wat er voor mogelijkheden zijn, men denkt mee met de klant.

Prima zaak met uitgebreide sortering

Service

Super tevreden!

Levertijd was ongeveer 16 weken vanwege andere kleur.
Product was wel op voorraad.
Nu konden we het na 4 1/2 week al ophalen!

Heb ik niet

Goed advies in de winkel, snelle levertijd en goede service die gratis bezorgbus.

Goede prijsstelling en duidelijke afspraken omtrent levering

Ik moest me 9.45 uur melden ivm de bezorgbus echter was de winkel toen nog niet open.

Hauwee

Niets dan lof. Vriendelijk personeel goede behandeling en afhandeling. Toppie

De vriendelijkheid en het plezier waarmee het personeel werkt.

Zo doorgaan

Heel jammer dat wij pas na het besluit de meubels te kopen hoorden dat wij zelf het vervoer / transport moesten verzorgen ... dus extra tijd - extra km kosten- extra verzekering- en nog eens extra...

Mooie meubels

Zie boven. Transport

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

beste,

Wij betreuren het om te vernemen dat u bij het plaatsen van uw order niet vooraf geïnformeerd bent dat Pronto Wonen een afhaal/meeneem formule is .

Het gebruik van een van onze leenbussen of aanhangers behoort tot de mogelijkheden om uw aangekocht spullen naar huis te vervoeren. ( 7 dagen per week, op afspraak)

De eerste 60 km zijn dan ook voor onze kosten, daarboven betaald u een kleine brandstofkosten vergoeding per km.

Mocht u hiervan geen gebruik willen maken, is het mogelijk om tegen vergoeding de spullen te laten bezorgen. Er zijn diverse bezorgpakketten mogelijk.

mocht u hierover nog vragen hebben vernemen wij dit graag.

Pronto Wonen Eindhoven