Prima klantenservice

Lardenoye

Ik heb een aangename ervaring gehad met Pronto bij de aankoop van mijn bankstel

Goede communicatie en service.

Chantal

Eerste keer dat we hier iets gekocht hebben en zeer waarschijnlijk niet de laatste keer!
Wat een fijne winkel met personeel dat kennis heeft van zaken.

korte levertijd en het...

Goede en eerlijke uitleg. kennis van zaken.

tot op heden nog niet.

Meerdere keren een aankoop gedaan bij de Pronto waarbij we deskundig advies krijgen, maar ook voldoende zelf inspiratie op mogen doen en eigen ideeën mogen aandragen.

Meedenken van verschillende winkels om ons zo snel mogelijk te voorzien van onze aankopen.

We hebben ooit wel een vrij opdringerige medewerker gehad die ons een kleed wilde verkopen waarnaar wij totaal niet op zoek waren. Natuurlijk met de beste bedoelingen, maar ooit is nee ook echt nee.

We zijn bij Pronto goed en deskundig geadviseerd over een hoekbank. Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.

Goed en deskundig advies.

Er mag meer informatie omtrent de bestelling gegeven worden via "mijn pronto".

Angelique Rijnders

Echt een geweldige bank
wat lekker zit Pronto wonen daar kun je nou een mee thuis komen
ik ben zeer tevreden ,

goede kwaliteit

niets

Tafel gekocht. prima geholpen echt een plus dat je een bestelbus mee krijgt.

Erg tevreden over Pronto Wonen Eindhoven!

Nemen de tijd voor de klant. Geven duidelijke uitleg en advies. Vriendelijk personeel

Geen!

Jansen

x

x

Denise

Tijdens ons bezoek aan de winkel hebben wij eerst de kans gekregen om zelf rond te kijken. Wij hebben zelf gevraagd om advies en uiteindelijk de bestelling gedaan. Fijn dat je de medewerkers niet...

Alle verschillende mogelijkheden qua stof/poten en garantie hebben zij ons laten zien.