P.Groeneveld

Over het algemeen door de jaren heen altijd goed geholpen. Heb er mijn helr interieur gekocht bij een en dezelfde oudere dame. Fantastisch geholpen. Maar nu met die coronatijd, ik weet niet wat die... Over het algemeen door de jaren heen altijd goed geholpen. Heb er mijn helr interieur gekocht bij een en dezelfde oudere dame. Fantastisch geholpen. Maar nu met die coronatijd, ik weet niet wat die jongere dames allemaal scheelt, maar het is het ene na het andere, ja, nou dat hoort er niet bij mevrouw, of ja, daar kan ik nou niet bij hoor mevrouw, of je krijgt geen goed advies, of ze hebben er geen zin in, (met die mondkapjes begrijp ik het wel een beetje) het is onpersoonlijk. Spijt dat ik die oudere mevrouw niet gevraagd heb om me te helpen, dan wist ik waar ik aan toe was.....maar zo rot als deze keer ben ik nog NOOIT geholpen!! En ik kom er al heel veel jaar....en ik koop er heel vaak!!

Die oudere mevrouw met dat zwarte haar die moeten ze zeker in de zaak houden!!

Jongere personeel mag zeker wat meer uitleg geven en wat vriendelijker zijn. ( niet alle jongere dames waren onvriendelijk, hoor)

Kadiem William

Hartstikke fijn! We zijn goed geholpen met het uitzoeken van onze bank.

De prijs/kwaliteit verhouding en de klantvriendelijkheid

Dat er wordt meegedacht aan de termijn waarin de meubels opgehaald moeten worden. Onze bank staat inmiddels een maand in ons nieuwe huis waar we nog volop bezig zijn.

Jason van den Assem

Super!

Persoonlijk advies, goed geholpen, snel door waar wij naar op zoek waren

Leveringen duurde best lang, maar dat is logisch in deze tijd

MJ

Fijn en goed geholpen in de winkel, zeker geen opdringerige verkoop! Erg blij met onze meubels, super prijs / kwaliteit

Goed en deskundig advies, nemen de tijd voor je
Geen opdringerige verkooP
Goede prijs / kwaliteit

Streefkerk

Prima, alleen levertijden slecht

Vriendelijke verkoper met duidelijk advies.

Levertijden bezorging veelste lang veelste duur. En voor de prijs van de bank is het niet in verhouding en ga ik niet zelf lopen sjouwen.

M.A. Los

De bereidheid in de winkel was bij het bestellen en het uitzoeken van alle meubels voortreffelijk. Het kostte wat moeite om twee leveringen in één computermodel te stoppen, maar uiteindelijk lukte... De bereidheid in de winkel was bij het bestellen en het uitzoeken van alle meubels voortreffelijk. Het kostte wat moeite om twee leveringen in één computermodel te stoppen, maar uiteindelijk lukte dit. Later ging de leveringen toch niet goed omdat geen opdracht was gegeven de goederen te bezorgen via Meubeltransportwagen Rijnmond. En die leverden slechts op dinsdag en op vrijdag wat mijn woonplaats betreft. Alles schoof bijna twee weken op.

Het samen uitzoeken in de winkel

De digitale overdracht van winkel naar de bezorgdienst

Inge

Helaas ontbraken er schroeven bij onze set stoelen. Deze lagen nog in het filiaal in Capelle en konden helaas niet opgestuurd worden (beetje vreemd..). Deze moesten we dus zelf ophalen. Met de... Helaas ontbraken er schroeven bij onze set stoelen. Deze lagen nog in het filiaal in Capelle en konden helaas niet opgestuurd worden (beetje vreemd..). Deze moesten we dus zelf ophalen. Met de stoelen zijn we wel tevreden.

Mooie winkels

Klantvriendelijkheid en behulpzaamheid

Gerald

Mijn ervaring bij aankoop van een set eethoek was prima alles was goed geregeld en lever was op tijd.

Voor mijn geen verbeterpunten ik vond de service prachtig.

anjafontijne@live.nl

Zeer vriendelijk personeel en bij aflevering ophalen goed geholpen.

Zeer goed verpakt.

Callaar

Goed en zeer klantvriendelijk

Aardig en vriendelijk personeel

duidelijke aanwijzingen begin van winkel waar de lift is