M van Oosterhout

Groot assortiment. Heb een stoel aangeschaft 2 motorig.
Maar na 1jaar maar 1 moter te gebruiken.
Zijn oudere makkelijk langs de rugleuning maar nee kan niet meer.
Wel extra geld...

Mooie spullen en hele goede service..prima en vriendelijk personeel..topwonkel! !

Guus

Altijd netjes zijn we er geholpen, vele meubels komen daarom ook bij pronto Breda vandaan

Netjes en vakkundig personeel, als er een probleem is word dit altijd netjes opgelost!

rian deckers

Goede service

goede uitleg

Huybrechts yani

Het was een top ervaring! Bij bestelling van onze nieuwe zetel een kopje koffie (heerlijk). Heel veel uitleg gekregen waardoor we het zeker wisten dat dit top service was! Bij levering alles netjes...

Alles was perfect

De Graauw

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop bij Pronto wonen alles was perfect geregeld

Goede uitleg van de gang van zaken

Nvt

Esmeralda vdw

Richard heeft ons super goed geholpen. We zochten een hoekbank voor in onze woonkamer, Richard tekende de afmetingen op onze plattegrond uit zodat we een perfect beeld kregen hoe de bank zou komen...

Ervaring van sommige medewerkers, oprechte interesse, passend advies

Bij eerder bezoek een medewerker die met name aan het vertellen was wat leuk zou zijn maar ook wat diegene zelf thuis heeft. Dat maakt mij eigenlijk niet veel uit.. daarnaast vroeg diegene bijv niet of wij een plattegrond hadden zodat ze het uit kon leggen zoals Richard.
Dat is toch wel handiger als verkoper!

Carina Melis

Leuke winkel met mooie opstelling en vriendelijk personeel

Vriendelijke ontvangst en behulpzaamheid zeker ook dikke pluim voor afhaaldienst

Goede service

Klantvriendelijk

Sneller meubels kunnen leveren

Positief. We zijn goed geholpen bij aankoop en ophalen.

Veel keuze, prijs

Niet alle verkopers zijn even vriendelijk en deskundig.
Irritant dat ze met elkaar aan het praten zijn door headphones