Ronny

Beschrijft aan de verwachtingen van de klant

gratis vervoer ter beschikking

Super hulp met het combineren van bank en eethoek.

Ja het mee denken met de ruimte voor bank en eethoek

Nee ben tevreden !

Clement van Droffelaar

Eerste keer dat mijn vrouw en ik bij Pronto Breda waren.
Maar absoluut een aanrader.
De service is fantastisch, medewerkster nam alle tijd voor ons en dacht goed mee.
Bij het...

Klantvriendelijkheid is dik bovengemiddeld .

Clement van Droffelaar

Was de eerste keer dat we in uw bedrijf waren
Maar de ervaring was fantastisch.
Medewerkster hielp ons enorm goed , nam alle tijd.
Toen we de meubelen op gingen halen bij het...

Klantvriendelijkheid en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Absoluut niet
Tip : Zo doorgaan ! Top service

N.nasiri

Prettig

Kennis van zaken

Edwin van der List

Mooie zaak, mooie meubels, goede service. Jammer dat je zelf je meubels moet ophalen en bescherming aanbrengen.

Aflever service: inname van oude meubels en terugnemen van verpakking materiaal

Eettafel stoelen besteld en volgens afspraak geleverd.

- Snelle levering.
- afspraken nagekomen

Dat werknemers op een afdeling staan waar ze kennis hebben van de meubels die ze verkopen.
en niet alles in boeken op moeten zoeken (kopers kunnen dit zelf ook)

Obeek

Kleinere minder overzichtelijke winkel dan in Sliedrecht. Prettig dat alles op voorraad is in het magazijn verderop. Zo kun je meteen genieten van de uitgekozen meubels.

Verkoopster deed moeite om het door ons gezochte product te vinden.

Meer ruimte voor de winkel zodat het overzichtelijker wordt.

Marc de Bont

Het is omdat de meubels leuk zijn, maar doordat erbij mij bij mijn meubels op een snelle manier erbij te praten extra service is bijgepraat en gedaan die ik later niet meer kon afzeggen na...

Het heeft zeer leuke kwalitatieve meubels

Als er producten zoals stoelen en banken besteld worden leg dan tijdens het gesprek uit hoeveel die extra service en garantie van vijf jaar gaat kosten en leg dan goed uit wat dat is allemaal zodat de persoon niet thuis komt en denkt van hé heb ik nou voor meer dan 200 euro aan sprees besteld en betaald voor garantie. Plus zorg ervoor dat als zaken opgelost moeten worden zoals als er een bestelling is gedaan en later blijkt dat jullie een fout hebben gemaakt dat dit niet alleen afgedaan wordt met een excuses. Ben echt wel geschrokken van de service van het bedrijf. Ik wilde die sprees niet meer en dat kon niet en als jullie verkeerd de bank hebben besteld wat niet kan, wordt er opgebeld en medegedeeld het kan niet wat we hadden samengesteld in de winkel en dan promoten jullie nog dat er 1001 mogelijkheden zijn, maar de mogelijkheid die we hadden afgesproken kon opeens niet. Plus de levertijd was aangegeven 5 weken en is opeens 7 weken.

Salima

Vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.
Deskundig en meedenkend.

Er wordt genoeg tijd genomen om goed te luisteren naar de wensen van een klant.

Jammer dat jullie niet aan huis bezorgen en het bankstel moesten we zelf behandelen met de spuitbussen.