M. Noorlander

Prettige bediening, goede service.

Service, vriendelijk, niet opdringerig.

N.v.t.

Dick W

Voldoende tot goed. Duidelijk dat je zelf de bestelde meubels moet ophalen. Daarvoor mag je gratis gebruik maken van een beschikbare aanhanger.

Betaalbare meubels. Niet te duur.

Als bij uitpakken een meubel onvolkomenheden bevat volgt een langdurige procedure om e.e.a. hersteld te krijgen. Wij hadden 2 fauteuils gekocht waarvan 1 bij uitpakken een fabrieksfout had. We hadden de stoelen op 17 oktober opgehaald en hebben de fout 2 dagen later gemeld. Dan wordt er een derde instantie ingeschakeld. Die komt pa 9 november kijken. Wij zijn bang dat e.e.a. lag gaat duren voordat het is hersteld. Eigenlijk zouden ze direct langs moeten komen en een nieuwe stoel moeten bestellen.

Prima geholpen, goede informatie gegeven

Heel veel leuke moderne meubels voor een goede prijs

C

We hebben een hele mooie bank gekocht en 2 mooie relax stoelen we zn geholpen door Mandy ze werkt in barneveld pronto ruim de tijd genomen en voor de kleur en maat super relaxt we zn er heel blij...

Je word er heel vriendelijk geholpen

Nee zou niet weten tis gewoon goed

Freddie van de Krol

Hele leuke interessante winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel

punctueel, alles netjes volgens afspraak, snelle afhandeling betreffende koop en inladen.

De folder is t.o.v. de winkel zelf maar een armzalig papiertje. De folders benaderd bij lange na niet de gezelligheid en aanbod welke in de fysieke winkel te vinden is.

Paul Broer

Onze ervaring is positief. We konden rustig rondkijken en de verkoopster was zeer vriendelijk.

Zeer vriendelijke verkoopster, die goed en duidelijk advies gaf.

Geen.

Fam Roodbergen

Bij de eerste kennis making zijn we keurig ontvangen en geadviseerd. Op een later moment terug gekomen om op een plezierige wijze te zijn geholpen. Al onze vragen zijn netjes beantwoord en het viel...

Klant gericht , nemen de tijd , afspraken worden nagekomen . Leggen in Begrijpelijke taal uit waar het product uit bestaat. Nadat de order was besteld hebben we nog een wijziging aangebracht . Dit heeft de leertijd NIET beïnvloed. . Fijn dat dit in overleg ook kan . Zonder bijkomende kosten
Het gevoel dat de klant nog koning is geld zeker voor Pronto Barneveld
G

Voordeel. Bij ophalen van onze spullen zat alles zeer goed verpakt.
Nadeel bij thuis komst zaten de verkeerde pootjes bij ons bankstel . Nadat we hebben dit hebben aangeven werd ook dit netjes opgelost ( het waren gelukkig alleen de pootjes )
De levering van de nieuwe pootjes duurde 2 weken , dit kan mogelijk sneller . Toen de pootjes binnen kwamen werden ze iom ons. Direct opgestuurd , de volgende dag in huis .

C van meerveld

We hebben meubels gekocht bij Pronto in Barneveld heel vriendelijk geholpen en de tijd genomen voor kleuren en maten vriendelijke verkoopster Mandy is haar naam

Uitermate overzichtelijke winkel met klantvriendelijke en behulpzame medewerkers. Dit geldt zeker voor Danique die ons deskundig heeft geadviseerd!

Deskundig, klantvriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig. Dit geldt zeker voor Danique.

Die zullen er altijd zijn, maar wij kunnen ze op dit moment niet benoemen.

Fijne hulp, vriendelijk personeel

Goede uitleg