Fam v W.

Mooie meubels kunnen kopen, naar onze wens samengesteld.

Deskundig advies (wel een beetje afhankelijk wie je adviseur is)

Levering was (veel) te laat, echt balen, maar de oplossing was netjes, alle meubels werden keurig thuis afgeleverd (in 3 etappes) en de rekening hoefde nadien pas betaald te worden.

Best grote order gedaan, maar zelfs een poefje of een showroomlamp wordt volledig berekend.
Levering was veel later dan toegezegd, terwijl wij hier bewust op geselecteerd hadden.

Nicoline

Mooie winkel, veel spullen, goede hulp van personeel

Glenn Baars

Fijn geholpen, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Lange levertijd maar dat is natuurlijk te verwachten bij een op maat gemaakt product en keurig op tijd voor de beloofde datum

Erg fijn en klantvriendelijk geholpen. Geven je alle tijd om zelf een keuze te maken en geven advies daar waar nodig en zeker niet opdringerig

Lange levertijd

Marina Berkhof

Ik heb een goede ervaring gehad, goede service en advies

Niks opvallends

Dirk Ansink

Fijne winkel, prettig personeel en behulpzaam.

Leuken sortering aan meubelen, en aanverwante artikelen.

Als er een levertijd is opgegeven dan wel graag nakomen en niet weken later zelf moeten bellen hoe het zit.
Kom de levertijd niet over een met de genoemde levering, ga dan even contact opnemen met de klant.

Henriette

Er is ruime keus, het personeel is klantvriendelijk en denken goed mee.

Ruime keus, klantvriendelijk personeel.

Na de bestelling hoorde ik lange tijd niets. Af en toe een statusbericht zou fijn zijn geweest!

Kennis van materialen/schuim en stoffen kwam niet heel goed over. Info klopte niet altijd met foldermateriaal en uitleg daarover was ook niet logisch of kloppend. Daardoor waren we een beetje...

Goed verpakt

Kennis van te verkopen producten, stoffen etc. óf de manier waarop het gebracht wordt kan verbeterd worden.
Wisselde in praktijk overigens wel bij 2 verschillende verkopers.

Vincent Q

Pronto Barneveld heeft een super team!!! Wij hadden behoorlijk wat problemen met de levering van de spullen maar het is allemaal supergoed opgelost! Daarnaast is de prijs qualiteit gewoon super! Als...

Klantgericht, vriendelijk, goeie prijs qualteit, goeie service en lekkere koffie 😉

Lastig te zeggen mijn tips en verbeterpunten heb ik al neergelegd bij het team. En dat nemen ze ook in dank af!

Jeannette De Gans

Rustig en overzichtelijke winkel.

De site verbeteren. Er staat dat een stoel op voorraad is, maar dat betekent niet dat de stoel op de locatie aanwezig is maar vanaf het hoofdmagazijn nog bij de winkel bezorgd moet worden en daar gaan dan helaas weer een paar dagen overheen.

Caren

Ervaring in de winkel was zeer goed. Er liep medewerker mee en gaf ons rondleiding door de winkel. Gaf duidelijke instructies en antwoorden op onze vragen, nam de tijd voor ons.

Tijd...

- Goed bereikbaar
- Behulpzaam
- kwalitatief goede spullen voor degelijke prijzen

Kan ze zo gauw niet bedenken.
Alles was goed.