Gert Hertgers

Fijn dat we de ruimte kregen om rustig rond te kijken, toen we hulp nodig hadden werden we goed geholpen

Ruim assortiment, smaakvol gepresenteerd, duidelijke prijskaartjes met informatie

Fam. Schonewille

Winkel met een uitgebreid assortiment tegen betaalbare prijzen

Visser

We zijn heel goed geholpen de verkoper had alle tijd luisterde heel goed en liet ons van alles zien een echte aanrader top.

Een verkoper die echt met je mee kijkt top.

Gewoon doorgaan

Laurence van Leeuwen

2 1/2 jaar geleden kochten wij een mooie eetkamerset, ronde teakhouten tafel met 8 bijpassende stoelen. 4 Daarvan waren uitgevoerd met wieltjes. "Daar zult u jarenlang plezier van hebben!" Nou dat... 2 1/2 jaar geleden kochten wij een mooie eetkamerset, ronde teakhouten tafel met 8 bijpassende stoelen. 4 Daarvan waren uitgevoerd met wieltjes. "Daar zult u jarenlang plezier van hebben!" Nou dat hebben we zéker, maar van eenstoel raakte een wieltje defect. Géén probleem bij Pronto. Kreeg een vervangend wiel geheel kosteloos. Prima geholpen en prima service!!!

Klantvriendelijke medewerkers, ruim assortiment, garantie en service

Negatieve klant

Dame nam ons niet serieus bij aankoop

Meubels beschadigd en poot stoel te kort. Moest wel alles betalen maar zit er nu mee Zijn nu niet thuis.

Beste Mevrouw Blom,
Beste Mevrouw Blom,
Bedankt voor uw reactie. Bij de bestelling door u heb ik het gesprek met u gevoerd, waarin u aangaf dat u prettig bent geholpen. Mij verbaast dan ook uw reactie betreft klantvriendelijkheid.
Uw opmerkingen betreffende een poot van de stoel tekort, en beschadigde meubels, zijn nog steeds in behandeling bij de service-afdeling. U geeft voor de prijs-kwaliteitverhouding ook 1 ster. Onze prijzen zijn landelijk vastgesteld en openbaar te vinden op internet.
Mijn inziens bent u geholpen op de juiste manier, en ik zou het erg waarderen als u uw feedback nogmaals overweegt.

van Wijk

Laten je eerst rustig kijken, nemen de tijd voor je en goede uitleg !! Top !!

Veel opties ( bank qua binnenwerk en bekleding)

niet

Beste familie van Wijk,
Beste familie van Wijk,
Bedankt voor uw positieve reactie. We hopen dat nu al veel plezier heeft van de kast en salontafel, en dat u evenveel plezier straks heeft van de bank en stoelen. W zien u graag terug als we u verder mogen helpen.
P,. Stege

Alex de Jong

Mooie winkel met mooi gepresenteerde meubelen en accessoires

Compleet aanbod

Jammer dat het een afhaalformule betreft

Dominique

Erg prettig

De verkoopster was erg klantgericht, dacht mee en erg vriendelijk.

Beste Mevrouw Sigenhorst,
Bedankt voor uw positieve reactie. Mocht u nog een volgende aankoop overwegen, dan zien we u graag terug.
Nogmaals veel plezier van uw eetbank.
Met vriendelijke...
Beste Mevrouw Sigenhorst,
Nogmaals veel plezier van uw eetbank.

Robert P

Ik kon rustig de winkel door wandelen en alles bekijken zonder dat ik steeds gevraagd werd of ik iets zocht. Heerlijk relaxed.
Toen ik eindelijk iets vond en meer wilde weten nam de verkoopster...
Toen ik eindelijk iets vond en meer wilde weten nam de verkoopster alle tijd voor me om de opties door te nemen. Geen haast er bij, prima.
De bezorgers waren ook erg vriendelijk. Ik was helaas ietsje laat gekomen, maar ze bleven geduldig wachten. Toen de banken netjes neergezet waar ik ze wilde hebben.

Goede kennis van het assortiment. Je kunt rustig alles uitproberen.

Beste heer Popovic,
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zien u graag terug als we u kunnen helpen met andere meubels. Nogmaals veel plezier met uw banken.
Pronto Wonen...
Beste heer Popovic,

Irma van den Esschert

Gewoon super

Mogelijkheid tot gelijk afhalen

Je moet wel goed weten dat je de pijlen moet volgen anders is het een doolhof