Alweer erg lange levertijd

Goede contacten, ondanks veel te laat geleverde bank

tjibbe de boer

Pronto wonen apeldoorn verliep vlot en correct

I.w.Bruinsma van Wijk

Leuk om door de zaak te lopen

Jolanda Tuinman freelance zorgverlener

Stoel gekocht die nergens op voorraad was maar wel in Apeldoorn. Vanuit Hilversum stoel opgehaald in Apeldoorn, erg vriendelijk geholpen!

Apeldoorn

Bij kopen bank prima geholpen. Later toen we terug kwamen voor oa kussentjes ‘zag’ het personeel ons niet staan bij de kassa. Uiteindelijk iemand aangesproken. Bleek dat er ook een andere kassa was.... Bij kopen bank prima geholpen. Later toen we terug kwamen voor oa kussentjes ‘zag’ het personeel ons niet staan bij de kassa. Uiteindelijk iemand aangesproken. Bleek dat er ook een andere kassa was. Voorval gaf ons een vervelend gevoel.

Reactie Pronto Wonen Apeldoorn:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.
We proberen altijd het beste uit onze winkel te halen en vinden het jammer als klanten met een vervelend gevoel de winkel verlaten.
In uw geval kan ik me niets anders voorstellen dan dat alle verkoopmedewerkers in gesprek waren met andere klanten, waardoor er even geen bezetting mogelijk was bij de kassa.
Aangezien we onderdeel zijn van De Groot Wonen heeft één van mijn collega's, om u sneller te kunnen helpen, naar andere kassa gestuurd.
We kijken momenteel naar mogelijkheden om onze kassa beter te bezetten.
Nogmaals dank voor uw review en we hopen desondanks dat u graag nog eens terug komt naar onze winkel.
Team Pronto Apeldoorn

Onbekend

Erg blij met mijn aankoop. Ik blijf het alleen ongelooflijk vinden dat je een bank zelf in elkaar moet zetten en eigenlijk ook nog zelf moet ophalen. Het is geen goedkoop product, dus mag je zeker... Erg blij met mijn aankoop. Ik blijf het alleen ongelooflijk vinden dat je een bank zelf in elkaar moet zetten en eigenlijk ook nog zelf moet ophalen. Het is geen goedkoop product, dus mag je zeker meer service verwachten. De reden waarom deze service niet wordt aangeboden is mij niet duidelijk. Alleen om deze reden is mijn eindoordeel onvoldoende.

Clemens Wiggers

Ik ben niet in de winkel geweest, maar ik heb een artikel opgehaald bij het magazijn.

toeter

Zeer goed geholpen de mevrouw abrahams top
Bezorging zeer onbeschoft aankoop over de kop gooien om deze uit de auto te krijgen nul respect