Lizzy Dijkstra

Op zich een mooie fijne winkel met vriendelijk personeel. Zijn een aantal keer terug geweest om een weloverwogen keus te maken. Achteraf totaal niet tevreden over de service nu we een klacht hebben...

Mooie winkel met vriendelijk personeel.

Zie hier boven

Nooder

Over de service van de medewerkers in de winkel zijn wij zéér tevreden

Geen inspanning te veel. Uiterste klant en service verlening

Duidelijk aangeven dat bij het afleveren van de goederen, dat geen enkele hulp vanuit de bezorger te verwachten is. Leveren af, daar is ook alles mee gezegd. Wanneer je niet in staat bent de verpakking en/of plaatsing van het gekochte te verwijderen/ te verzorgen, móet je zelf zorgen voor de weinige hulp die je daarvoor nodig hebt! Dan is €75.00 wel erg veel geld. Uiteindelijk moet je het zelf doen, snel verdient.

J. Kors

Ik heb een prachtig bankstel gekocht bij Pronto
Aflevering hiervan vind ik onduidelijk qua prijs

Geen extern bedrijf inhuren, zij vragen maar wat ze willen.
€50 vanuit de vrachtwagen
€75 binnenzetten
€135 uitpakken ????
Ik vind dit te gek voor woorden .... een bankstel waar ik lang voor heb moet sparen, dan komen er nog een bezorgkosten bovenop.
Het bankstel paste niet door de deur ivm de hoge rugleuning .... m’n voornaam moest eruit om hem binnen te zetten .... kosten € 50 .....

bas, goed advies, goed product gehad.

direct leveren aan huis voor een schappelijke prijs

Slechte service. Meerdere aankopen gedaan en met klacht van stoel niets gedaan. Heleboel deuken en vouwen in het ruggedeelte. Het ziet er niet uit, vanaf de aankoop al.

Niet met een foto de klacht beoordelen. Maar de klant of bedoeken of laten komen met het artikel waar de klacht over gaat.

Vriendelijk

Goede service bij het ophalen van de bank.

De verkoper was beleefd, maar had duidelijker moeten zijn over hoe de pootjes onder de bank gezet moesten worden. Nu heeft het bedrijf het gelukkig wel goed opgelost.

Dubbele boeking van de aanhanger voorkomen en duidelijkheid verschaffen bij de verkoop van producten.

Evelien

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel!

Ze dachten goed mee, waardoor ik uiteindelijk een goede beslissing heb gemaakt

Misschien een tussentijdse indicatie wanneer de bestelde spullen binnen zijn

Ik vınd heel goed

B. Rigter

Prima, goed en snel geholpen. We wisten zelf al goed wat wij wilden.

NVT

Wij zijn tevreden maar er zijn wel wat verbeterpunten. de hoekbank die wij hebben gekocht was eerst niet met de hoek aan de juiste kant gereserveerd. Vervolgens was de bank niet uit voorraad leverbaar waar dit wel de belofte was.

Nogmaals voor ons helemaal geen probleem, wij zijn tevreden maar dit gaf niet echt een professionele indruk.