Dennis

Leuke en goeie ervaring

we konden goed ons verhaal kwijt en er is goed naar geluistert

Femke

Tevreden over de service

Netjes afgewikkeld

Corona tijden is voor iedereen lastig. Het niet in elkaar kunnen zetten door het verhuisbedrijf is een min punt...

Jansen

Mooie spullen.

Groot assortiment.

Zelf afhalen vind ik niks. Je betaalt een hoop geld en dan ook nog huur voor een busje.

Ijlstra

Redelijk

Redelijk

Niet eerst zeggen dat men een bank binnen 10 dagen kan leveren en dat hij dan verkocht is

Lars Putters

Mijn partner en ik hebben een bestelling geplaatst bij Pronto wonen. Dit betreft de gehele woning stylen.

De medewerkers zijn zeer klantgericht en bieden oplossing bij complicaties.

Het beter inzichtelijk maken waar de bestelling is en hoelang per product de goederen worden ontvangen en geleverd.

Marcel en Jannie

Prima bedrijf, maar er is nu een serieus iets met de aankoop dus de afhandeling is bepalend of het een bedrijf blijft dat wij kunnen aanbevelen

Kennis van de bank

Dat dit een verplicht veld is :(

Jose

vlotte communicatie

wanneer levering vertraagd is, meer communicatie, dat schoot bij ons tekort

Kramer

Wij hebben 4 eetkamerstoelen gekocht en we zijn erg vriendelijk geholpen en zelfs advies gekregen over de kleur. Omdat ik twijfelde over de kleur kon ik dat nog binnen een paar dagen veranderen... Wij hebben 4 eetkamerstoelen gekocht en we zijn erg vriendelijk geholpen en zelfs advies gekregen over de kleur. Omdat ik twijfelde over de kleur kon ik dat nog binnen een paar dagen veranderen d.m.v een telefoontje. top geregeld

klantenservice is ook goed geregeld, 1 van de stoelen kraakte heel erg en nu is er een nieuwe in bestelling.(helaas niet op voorraad)zodra de stoel in voorraad is kunnen we hem omruilen. zolang... klantenservice is ook goed geregeld, 1 van de stoelen kraakte heel erg en nu is er een nieuwe in bestelling.(helaas niet op voorraad)zodra de stoel in voorraad is kunnen we hem omruilen. zolang kunnen we deze krakende stoel gebruiken.

wij hebben geen verbeterpunten

dick

keuzemogelijkheden voldoende

Mw Janssen

Goed.

Goede sfeer

Iets meer op mensen afstappen/aanspreken of ze hulp nodig hebben