Pronte Vlaardingen

Je word goed en netjes geholpen

Goed personeel

C.I. Rijnders

Heel goed

ruime keuze

Coby

Volop keus. Zeer vriendelijke personeel die je advies en veel informatie geven. Zijn erg goed geholpen door Defne.

Personeel , vele variatie

Monique Ruiter

Top team !!!

Erg gezellig en vakkundig team !! Erg meedenkend en behulpzaam !!

Geen op dit moment

P.M.Voogdt

Gewoonweg super, we zijn keurig geholpen en afspraken zijn volledig nagekomen. Ook werden wij na onze bestelling toen we nog even kwamen kijken voor wat maten en accessoires weer net zo vriendelijk... Gewoonweg super, we zijn keurig geholpen en afspraken zijn volledig nagekomen. Ook werden wij na onze bestelling toen we nog even kwamen kijken voor wat maten en accessoires weer net zo vriendelijk ontvangen als voor onze bestelling. Dus al met al een prettige winkel om te komen en waar je vakkundig en zeer vriendelijk nog echt als klant ontvangen wordt. Wij komen hier zeker nog wel een keer terug.

ruime keuze in verschillende stijlen met een mooie aankleding van mooie accessoires.

Bij het bezoeken van de website, krijg je reclame in beeld om je in te schrijven, waarbij je een waardebon van €20,- krijgt. Deze blokkeert het hele zicht op de site en ben je dus verplicht deze in... Bij het bezoeken van de website, krijg je reclame in beeld om je in te schrijven, waarbij je een waardebon van €20,- krijgt. Deze blokkeert het hele zicht op de site en ben je dus verplicht deze in te vullen om fatsoenlijk de site te bezoeken, daar je dit niet weg kunt klikken.

Joop Smits

Ik heb mijn aankopen in de Pronto winkel in Vlaardingen als zeer prettig ervaren. Het personeel is heel vriendelijk en deskundig in het geven van advies.

Vriendelijkheid, deskundig personeel en geen enkele druk tot gefosseerde aankopen

Ad Meijers

Aangenaam