Dick

Tevreden met de bank en prima bezorging door Lana bezorg service.

Dichtbij

Bezorging en bank al in prijs maken

Nico

Zeer slechte service had een klacht gemailt gebeld jaar verder nog niet opgelost stoel maar weggedaan was niet meer op te zitten

Niet

Luisteren naar klant

de Groot

Het woord “klantbeleving en service” staat niet in het woordenboek van vestiging Spijkenisse

Ik kon mijn bestelling snel afhalen.

Alles wat te maken heeft meet klantbeleving en service.

Gorzeman

Tevreden

Snelle afhandeling

Liever geen huisparfum

Tänzer

Eens maar nóóit weer! Hoewel we steeds reclamekranten in de bus kregen, waarin steeds stond dat de door ons bestelde bank in voorraad was, en op de bon stond afleverdatum 30 juli werden we 24... Eens maar nóóit weer! Hoewel we steeds reclamekranten in de bus kregen, waarin steeds stond dat de door ons bestelde bank in voorraad was, en op de bon stond afleverdatum 30 juli werden we 24 september gebeld en wij dachten hè hè, maar het bleek dat de verkeerde soort hout was besteld voor het tafelblad, we hadden ook een eettafel besteld. 24 oktober kregen we dan eindelijk bericht dat alles klaar stond in Naaldwijk. Dus de tafel moest nog gemaakt worden, over het bankstel wisten ze niets. We hebben gebruik gemaakt van hun bezorg"service". Na telefonisch contact voor een afspraak opgenomen te hebben, bleek dat wij 30 euro extra moesten betalen per meubel wat zij volgens degene aan de telefoon in elkaar moesten zetten. Oké, we zeiden van de tafel dat dat goed was maar ik wilde eerst de winkel bellen of het bankstel en de eettafelstoelen ook nog in elkaar gezet moesten worden. Degene aan de telefoon wist dit niet. Heb de bezorgservice teruggebeld dat we afzagen op hoop van zegen van nog meer keren 30 euro extra betalen, dus alleen de tafel. De goederen zouden tussen 4 uur en 5 uur gebracht worden, 6 uur was er nog niemand. Gebeld en de bezorgers zouden ons terugbellen. Dit gebeurde om half 7: iemand die nauwelijks Nederlands sprak zei dat hij het adres niet kon vinden! Gelukkig was de zoon van de klant, waar ik voor telefoneerde ( hij is 77 en doof) in huis die is naar buiten gegaan om te kijken of hij hen aan kon houden. Toen bleek dat ze niet het juiste gereedschap bij zich hadden om de tafel in elkaar te zetten. Grrrrrr

Wel een hele uitgebreide sortering, waar wij qua meubels prima geslaagd zijn.

Nadat de spullen aan je verkocht zijn, kun je naar verdere service, inlichtingen etc. fluiten, daarna is alles FLUT.
Tip: maak nooit gebruik van hun bezorgdienst, ook al ben je oud, Google even...
Tip: maak nooit gebruik van hun bezorgdienst, ook al ben je oud, Google even of je zelf een betere vindt!

Jeffrey Boensma

Slecht!

Leuke producten

Service moet veeel beter! Train je personeel en wees meer klantgericht..

Remc

Mooie kwaliteit artikelen. Over de service van Pronto wonen ben ik niet tevreden. Extra kosten voor het bezorgen. Wij wilde graag onze bank kopen met een behandeling, hier hebben wij 340 euro voor... Mooie kwaliteit artikelen. Over de service van Pronto wonen ben ik niet tevreden. Extra kosten voor het bezorgen. Wij wilde graag onze bank kopen met een behandeling, hier hebben wij 340 euro voor betaald. Vervolgens moesten wij zelf onze bank gaan behandelen met de spuitbussen. De heel woonkamer getransformeerd in een gaskamer met blijvende stank, erg jammer dat deze behandeling niet door Pronto wonen uitgevoerd wordt.

Mooie artikelen, maar daar is ook alles mee gezegd.

Bankbehandeling uitvoeren voordat de bank word afgeleverd.

L. Elderkamp

de mooie en betaalbare meubels

stage dame iets beter begeleiden

Jacqueline Weijers

Kon op mijn gemak rondkijken zonder dat er een verkoper in mijn nek liep te hijgen en toen ik het wilde werd ik netjes geholpen

Mooie meubelen en vooral veel leuke accessoires

-De looproute, je kan maar 1 richting uitlopen, maar misschien kan dit nu niet anders ivm Corona maatregelen
-ondanks dat t artikel op voorraad was duurde t nog een ruime week voordat ik t op kon halen

S. Velenturf

Moeizaam; Er worden weinig tot geen suggesties gedaan over wat er mogelijk is met bv een bank, kussens enz. Er wordt verderop gevraagd of ik deze winkel zou aanbevelen. Qua assortiment zeker, qua... Moeizaam; Er worden weinig tot geen suggesties gedaan over wat er mogelijk is met bv een bank, kussens enz. Er wordt verderop gevraagd of ik deze winkel zou aanbevelen. Qua assortiment zeker, qua klantvriendelijkheid zeker niet. Er mag best meer moeite gedaan worden om iets te verkopen. Bij het afhalen van onze bank wilde ik er ook wat kussens bij kopen. Er werd, na aandringen van mijn kant, een staal van de stof van boven gehaald om te kijken welke kleuren erbij zouden passen. Zonder iets te zeggen , van de verkoopster, werd de staal voor me neergelegd en kon ik het verder uitzoeken. U begrijpt dat ik geen kussens gekocht heb. Ik werk zelf ook in een winkel/ commercieel bedrijf en zou mij niet zo hoeven te gedragen naar de klanten. Het lijkt wel alsof ik blij mag zijn bij Pronto te mogen kopen. Het begrip ‘klant is koning’ mag hier nog weleens uitgelegd worden.

Leuk assortiment

Zie bovenstaand verhaal