V dijk

Prettige winkel

Scherp in het prijskaartje blijven

Leuke meubels en soms concurrerende prijzen

Van Leen Pott

Goedkopere bezorging in omtrek van 10 km

Prijs

Nienke

Alles was prima

Advies

Bert Vogel

Meerdere woonartikelen gekocht laatste jaren

Zet als het direct leverbaar is dat er een dag overheen gaat omdat het uit een ander magazijn moet komen. Nu word je teleurgesteld bij de kassa

Assortiment

S. Van krimpen

Tot nu prima, er moet alleen nog een klacht afgehandeld worden. Wachten nog op actie

Hopen dat onze klacht opgelost wordt

Veel keus en goed geprijsd

Mw. H.Y. Slob

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk en vakkundig

Fam Dekkers

Hele leuke koop gehad. Leuke verkoopster Bernadette, heeft ons super geholpen. Aankoop was binnen volgend aangegeven planning. Ophalen liep niet zo vlekkeloos. Afspraak gemaakt om op te halen, dag... Hele leuke koop gehad. Leuke verkoopster Bernadette, heeft ons super geholpen. Aankoop was binnen volgend aangegeven planning. Ophalen liep niet zo vlekkeloos. Afspraak gemaakt om op te halen, dag en tijdstip. Komen we in Sliedrecht aan met aanhanger, zeker een half uur rijden, staat de afspraak niet in de agenda en de bank dus niet ik Sliedrecht. Wel konden we de bank in Barendrecht ophalen. 20 minuten verder rijden, maar dat deden we dan maar. Bij het magazijn zijn de mannen niet echt vriendelijk. De bank ging hij halen met de heftruck. Zeker 15 minuten staan te wachten. Hij kwam terug met de pallet met de bank, plofte hem bij de deur neer en weg was hij weer. Stonden we daar samen te sjouwen om die bank in 2 delen op de aanhanger te krijgen. Geen goedendag, geen tot ziens, echt letterlijk, hier is jullie bank, succes ermee.
Erg jammer. Dit hebben we ook dezelfde middag nog gemeld bij Pronto Sliedrecht en die hebben ons weer keurig te woord gestaan en uiteindelijk hebben we een leuke kadobon ter compensatie gekregen. Al met al goed opgelost en de bank bevalt super goed.

Bij het magazijn in Barendrecht mogen ze wel wat klant vriendelijker zijn.

Leuke verkoopsters

Arie en Sijda Molenaar

Vriendelijke en vakkundige verkoopster

Zie bovenstaand antwoord

S

We hebben meubels gekocht voor de woonkamer/eetkamer.
Prima bedrijf, ook de service van Albert Koeriers echt top!

Telefonisch contact krijgen is soms een drama. Heb drie keer telefonisch contact geprobeerd te krijgen.
1x ging het goed. Daarna een keer of 5 de telefoon over moeten laten gaan voor er opgenomen werd en dan werd de hoorn erop gegooid. Dat is een echt verbeterpunt mijns inziens.

Het personeel waar we mee teaken hadden was klantvriendelijk en heeft ons goed advies gegeven. Maar ook liet ze ons vrij in de keus en heeft ons tijd samen gegeven om te beslissen.
Prima...
Prima bedrijf, ook de service van Albert Koeriers echt top!

Hans Vis

Goede communicatie via mail, echter de reactie-snelheid kan wat vlotter.

Heden aan de dag verwacht men een snellere reactie via internet

Keurige levering van onze eetkamerstoelen.