Hans Vis

Goede communicatie via mail, echter de reactie-snelheid kan wat vlotter.

Heden aan de dag verwacht men een snellere reactie via internet

Keurige levering van onze eetkamerstoelen.

Martin

Gemengd

Toen echter bleek dat de fauteuil niet klopte met wat besteld was werden we van het kastje naar de muur gestuurd. De winkel kon niets meer voor ons doen en de leverancier kwam met een vaag verhaal.... Toen echter bleek dat de fauteuil niet klopte met wat besteld was werden we van het kastje naar de muur gestuurd. De winkel kon niets meer voor ons doen en de leverancier kwam met een vaag verhaal. We hebben de fauteuil uiteindelijke maat geaccepteerd is.

We zijn in Sliedrecht keurig geadviseerd, niks mis mee. Ook de bestelling en aflevering is prima verlopen. De meubels waren veel vroeger geleverd dan was afgesproken en konden in het magazijn... We zijn in Sliedrecht keurig geadviseerd, niks mis mee. Ook de bestelling en aflevering is prima verlopen. De meubels waren veel vroeger geleverd dan was afgesproken en konden in het magazijn blijven tot de afgesproken leverdatum.

Vriendelijk personeel

Betere communicatie tijdens verkoopgesprek. Kregen wel product wat er besteld hadden maar toch iets anders qua uitvoering. Verkoopster had verzuimd te vertellen dat het anders kon zijn. Showmodel... Betere communicatie tijdens verkoopgesprek. Kregen wel product wat er besteld hadden maar toch iets anders qua uitvoering. Verkoopster had verzuimd te vertellen dat het anders kon zijn. Showmodel had knoesten en ontvangen artikel ongelijmde blokjes. Niet evt mooi. Uiteindelijk goed opgelost.

Breedt assortiment. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Debora

Breda goede hulp. Sliedrecht beetje chagrijnig en kort af, lijken eigenlijk geen tijd en geen zin te hebben om ons te helpen

Vriendelijker en de tijd nemen voor de klant

Goede check van bestelling

Mooie winkel met mooie meubels. Wordt heel prettig geholpen door een jong meisje maar de vrouwelijke (volgens mij leidinggevende) vond ik niet vriendelijk.Aan de balie kon zij mij niet helpen met de... Mooie winkel met mooie meubels. Wordt heel prettig geholpen door een jong meisje maar de vrouwelijke (volgens mij leidinggevende) vond ik niet vriendelijk.Aan de balie kon zij mij niet helpen met de artikel nummers,de oudere dame dus moest ik met het lieve,leuke meisje heel de winkel door. Ik had last van mijn been maar wilde niet klagen. Toen de oudere dame merkte dat ik 2 lampen kocht werd zij iets vriendelijker. Ik wilde haar op haar gedrag netjes aanspreken maar wilde haar niet afvallen met haar collega's en klanten erbij. Toen ik de lampen de andere dag kwam ophalen was zij er helaas niet. De niet leuke dame vond ik ook arrogant doen,als zij de kassa nodig had moest haar collega maar wachten. Van mij niet netjes om haar zo af te vallen maar jullie vragen een mening en ik denk dat zij hier heel veel van kan leren of een baan moet gaan zoeken waarin zij gelukkiger wordt!

Misschien had de oudere dame haar dag niet maar ik vind dat je toch moet proberen een knop om te draaien als je met mensen omgaat .Voor de jongere vrouw geef ik klant vriendelijkheid alle sterren... Misschien had de oudere dame haar dag niet maar ik vind dat je toch moet proberen een knop om te draaien als je met mensen omgaat .Voor de jongere vrouw geef ik klant vriendelijkheid alle sterren voor de oudere dame geen ene ster.

Dat het jonge meisje/vrouw zoveel meer waarde voor mij als klant heeft.Het voelt fijn als je prettig geholpen wordt. Knap ook dat de jongere dame niet liet merken dat zij haar collega misschien ook... Dat het jonge meisje/vrouw zoveel meer waarde voor mij als klant heeft.Het voelt fijn als je prettig geholpen wordt. Knap ook dat de jongere dame niet liet merken dat zij haar collega misschien ook vervelend vond? Snelle levering ook.

Diana

Fijn om hier te winkelen. Personeel behulpzaam .

Prijzen bezorging goedkoper.

Inspiratie gezellig uitsrtraling

Heel goed en snelle reactie

niet

service tnt

heb ik niet

dat je goed en vriendelijk geholpen wordt

Pronto

Goede keus in mooie meubels en assecoires

Fijn dat we een bus konden huren om de meubels thuis te krijgen

Redelijke prijzen

Natasja Dijke

Snelle levering van onze prachtige bank, hij zit heerlijk!

Moest zelf contact opnemen over de leverafspraak toen hij al binnen was, misschien dit iets meer in de gaten houden wanneer iets binnen is..