Wim Zieleman

Kunt rustig rondkijken zonder lastig worden gevallen door een verkoper. Heb je advies nodig staan ze direct voor je klaar.

Zie boven.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij ons! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bank en fauteuil. en hopen u nog eens te mogen... Bedankt voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij ons! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bank en fauteuil. en hopen u nog eens te mogen ontvangen in de winkel.

Erik

Zomaar binnen gelopen.aardig en behulpzaam personeel! Goed geholpen. En door de goede hulp de stoel gevonden die heel fijn zit!

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Wat fijn dat uw spontane bezoekje zo goed is verlopen en dat mijn collega u zo goed heeft geholpen bij het uitzoeken van uw nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u veel plezier... Bedankt voor uw review! Wat fijn dat uw spontane bezoekje zo goed is verlopen en dat mijn collega u zo goed heeft geholpen bij het uitzoeken van uw nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u veel plezier met u nieuwe meubel en hopen u graag nog eens te mogen ontvangen in onze winkel.

René Coeling

Mooie winkel,veel keus en goede prijzen

Keuze, uitstraling winkel

Bij bezorging dat het afval mee word genomen.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Fijn dat u zo te spreken bent over de uitstraling van onze winkel en ons assortiment. Wij zullen het verbeterpunt meenemen!
Wij hopen dat u veel...
Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw nieuwe bank en tafel en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

prima

Prachtige winkel met veel keze

veel keuze

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat een compliment, ik zal het doorgeven aan mijn collega's van de styling. Wij hopen dat wij u nogmaals mogen ontvangen in onze winkel.
Met vriendelijke...

Wardenier

Geweldig

Geweldig deskundig personeel

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw nieuwe meubels en dat u ons team als deskundig hebt ervaren! Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen... Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw nieuwe meubels en dat u ons team als deskundig hebt ervaren! Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen bij ons in de winkel!

M

Fijn geholpen

Veel keuze en uitvoeringen mogelijk

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wat fijn om te leze dat u zo tevreden bent met uw nieuwe bank. Wij hopen u vaker te mogen ontvangen bij ons in de winkel.
Met vriendelijke...

J.vos

Goeie winkel,goeie service, niet opdringerig.

Door een verkeerde levering direct kunnen ruilen.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren en wij wensen u veel plezier met uw relaxfauteuils.
Pronto Wonen Meppel

Hans en Ingrid Moes

Zeer goed

Prima winkel met veel keuze. Slagen daar altijd.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels en hopen u graag nog eens t mogen ontvangen bij ons in de winkel.
Team Pronto...

K. Fleming

Fantastisch

Een gratis kar lenen.

Ik heb een aantal meubels bij jullie gekocht en ik zou het heel klant vriendelijk vinden als er een onderhouds/beschermings spray mee gegeven word in plaats van deze erbij de moeten kopen. De... Ik heb een aantal meubels bij jullie gekocht en ik zou het heel klant vriendelijk vinden als er een onderhouds/beschermings spray mee gegeven word in plaats van deze erbij de moeten kopen. De meubels zijn immers al duur genoeg.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wij bieden inderdaad onderhoudsmiddelen aan als bijproduct. Dit doen wij omdat wij graag u de laagste prijs willen garanderen. Daarnaast... Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wij bieden inderdaad onderhoudsmiddelen aan als bijproduct. Dit doen wij omdat wij graag u de laagste prijs willen garanderen. Daarnaast bieden wij ook het All In House service pakket aan. Met de All in House Service is iedereen die dit afsluit verzekerd van de beste service op constructieproblemen, beschadigingen én de beste bescherming tegen vlekken.
Door voor het in gebruik nemen van nieuwe meubelen de bekleding al te beschermen, krijgen vlekken minder snel de kans om in te trekken.
Mocht er onverhoopt toch een blijvende vlek ontstaan, dan kunt u beroep doen op 1 van de specialisten die bij u thuis komt. Voor deze professionele service vragen we een kleine vergoeding, waarvan u jarenlang plezier hebt.
Desondanks hopen wij u heel veel plezier van uw nieuwe meubels en hopen wij u zeker nog eens te mogen ontvangen bij ons in de winkel!

Jongkamp

Prima.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor deze mooie review!