K. Fleming

Fantastisch

Een gratis kar lenen.

Ik heb een aantal meubels bij jullie gekocht en ik zou het heel klant vriendelijk vinden als er een onderhouds/beschermings spray mee gegeven word in plaats van deze erbij de moeten kopen. De meubels zijn immers al duur genoeg.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wij bieden inderdaad onderhoudsmiddelen aan als bijproduct. Dit doen wij omdat wij graag u de laagste prijs willen garanderen. Daarnaast bieden wij ook het All In House service pakket aan. Met de All in House Service is iedereen die dit afsluit verzekerd van de beste service op constructieproblemen, beschadigingen én de beste bescherming tegen vlekken.
Door voor het in gebruik nemen van nieuwe meubelen de bekleding al te beschermen, krijgen vlekken minder snel de kans om in te trekken.
Mocht er onverhoopt toch een blijvende vlek ontstaan, dan kunt u beroep doen op 1 van de specialisten die bij u thuis komt. Voor deze professionele service vragen we een kleine vergoeding, waarvan u jarenlang plezier hebt.
Desondanks hopen wij u heel veel plezier van uw nieuwe meubels en hopen wij u zeker nog eens te mogen ontvangen bij ons in de winkel!
Team Pronto Wonen Meppel

Score voor Pronto Wonen Meppel-Rogat: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank, 4 bar krukken en accessoires