Gerrie Lippets

Dennis hielp me vriendelijk en professioneel met het zoeken naar een oplossing voor mijn bankstel die niet aan de verwachtingen voldeed. Pronto heeft een zeer goede service geleverd. Topbedrijf! Ik... Dennis hielp me vriendelijk en professioneel met het zoeken naar een oplossing voor mijn bankstel die niet aan de verwachtingen voldeed. Pronto heeft een zeer goede service geleverd. Topbedrijf! Ik beveel Pronto van harte aan.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Wat geweldig om te horen dat Dennis je vriendelijk en professioneel heeft geholpen bij het vinden van een oplossing voor je bankstel! Ik zal het aan hem doorgeven. Bedankt voor het delen van je... Wat geweldig om te horen dat Dennis je vriendelijk en professioneel heeft geholpen bij het vinden van een oplossing voor je bankstel! Ik zal het aan hem doorgeven. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en het aanbevelen van Pronto Wonen. We waarderen je enthousiasme en hopen dat je nog lang plezier zult hebben van je aankoop.

Petersen

Goede hulp en advies

Ondanks om zaterdagmiddag 16:45 werden we goed geholpen en slaagden we voor een bank

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent! Het is fantastisch dat ondanks het late tijdstip op zaterdagmiddag, je nog steeds goed geholpen werd en zelfs slaagde voor een bank. Bedankt voor het... Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent! Het is fantastisch dat ondanks het late tijdstip op zaterdagmiddag, je nog steeds goed geholpen werd en zelfs slaagde voor een bank. Bedankt voor het aanbevelen van de winkel! Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om terug te komen. We waarderen je positieve feedback enorm en wensen u veel plezier met uw nieuwe bank!

Coby Hovestad

Heel goed, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en leuk om daar te kijken en te kopen.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor deze mooie review! Heel leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over mijn collega's, ik zal het aan ze doorgeven. Wij waarderen uw review enorm. Graag verwelkomen wij u nogmaals in onze... Bedankt voor deze mooie review! Heel leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over mijn collega's, ik zal het aan ze doorgeven. Wij waarderen uw review enorm. Graag verwelkomen wij u nogmaals in onze winkel!

Albert

Betaalbaar

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor het schrijven van een review! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was en dat u ons aan zou raden. Wij wensen u veel plezier met uw eetkamertafel en hopen u nog eens te... Hartelijk dank voor het schrijven van een review! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens was en dat u ons aan zou raden. Wij wensen u veel plezier met uw eetkamertafel en hopen u nog eens te mogen ontvangen bij ons in de winkel!

Johan en Tina Bruining

Mooi ruime winkel met veel assortiment.
Zodat keuze maken best even tijd nam, maar we werden bijgestaan door een lieftallige verkoopster.
Met haar deskundigheid hebben wij uiteindelijk een...
Mooi ruime winkel met veel assortiment.
Met haar deskundigheid hebben wij uiteindelijk een voor ons een leuke keuze voor het aanschaffen van een comfortabele goed zittende Bank.
Bedankt voor haar steun.

Breed assortiment voor betaalbare prijzen.👍😄

Gewoon doorgaan met een klantvriendelijke winkel, en houd de prijzen betaalbaar.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Wat fijn om te horen dat jullie een goede ervaring hadden in onze winkel. We begrijpen dat kiezen wat tijd kan kosten, maar we zijn blij dat Anouk jullie zo fijn heeft geholpen. Ik geef het... Wat fijn om te horen dat jullie een goede ervaring hadden in onze winkel. We begrijpen dat kiezen wat tijd kan kosten, maar we zijn blij dat Anouk jullie zo fijn heeft geholpen. Ik geef het compliment aan haar door! Bedankt voor jullie feedback, en we hopen dat jullie veel plezier zullen beleven aan jullie comfortabele nieuwe bank!

Aico Sibelt

Keurige winkel, goede prijzen. Zelfs het gekochte showmodel was keurig netjes ingepakt voor afhalen.

Vriendelijk, goede prijzen, goed advies.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze winkel, prijzen en de zorgvuldige verpakking van het showmodel. Ons team blijft beschikbaar voor eventuele... Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze winkel, prijzen en de zorgvuldige verpakking van het showmodel. Ons team blijft beschikbaar voor eventuele verdere vragen of advies. We kijken uit naar uw volgende bezoek!

N. Brandsma

Heel goed!

Van het voorjaar een nieuwe bank besteld in een lange afwijkende maat en andere stof. Kussens zit en rug aangepast naar mijn behoefte en extra kussen meebesteld. Prima advies en meedenken van de... Van het voorjaar een nieuwe bank besteld in een lange afwijkende maat en andere stof. Kussens zit en rug aangepast naar mijn behoefte en extra kussen meebesteld. Prima advies en meedenken van de verkoopster!
Het is dan wel lang wachten maar het is mijn beste aankoop in jaren. Wat een zitcomfort voor een billijke prijs! Ik ben er erg blij mee!

De aangeboden water- en vlekbestendige garantie-optie van E 50,- per zitplaats vind ik zeer over de top aangezien je de bank dan ook nog zelf moet insprayen en ik nog niet weet hoelang zich het... De aangeboden water- en vlekbestendige garantie-optie van E 50,- per zitplaats vind ik zeer over de top aangezien je de bank dan ook nog zelf moet insprayen en ik nog niet weet hoelang zich het zitcomfort goed houdt. Het is dan dus de vraag of het loont en wel een behoorlijke prijs er bovenop. Voor een lager en vast bedrag was het misschien nog aantrekkelijk.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw positieve feedback over onze bank en de service van onze verkoopster. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en het zitcomfort waardeert. Wat betreft de garantie-optie, wij... Bedankt voor uw positieve feedback over onze bank en de service van onze verkoopster. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en het zitcomfort waardeert. Wat betreft de garantie-optie, wij hebben begrip voor uw opmerking. Helaas hebben wij geen zeggenschap over de tarieven van onze All-in house service. Deze prijzen zijn vastgesteld en worden aan ons gecommuniceerd vanuit ons hoofdkantoor. We hopen dat u nog vele jaren van uw nieuwe bank zult genieten.

Ivo en Estelle

Goede service en kwaliteit

Hoge Service

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor het schrijven van deze review. Super om te horen dat onze u onze service en producten zo fijn heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe karpet en hopen u zeker nog eens te... Bedankt voor het schrijven van deze review. Super om te horen dat onze u onze service en producten zo fijn heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe karpet en hopen u zeker nog eens te mogen ontvangen in onze winkel!

Geurt Dokter

Prettige, vriendelijke en deskundige medewerkers

Prettig en deskundig geholpen

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat u blij bent met de aankoop en ook met ons als medewerkers. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe meubels en hopen u zeker... Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat u blij bent met de aankoop en ook met ons als medewerkers. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe meubels en hopen u zeker nogmaals te mogen ontvangen.

André Nijenhuis

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en meedekend.

Zie bovenstaand verhaal van mij.

Ga zo door.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met ons team. Wij hopen u zeker nog eens te ontvangen bij ons in de winkel en wensen u veel plezier met uw nieuwe tv-meubel!
Met...