bouwknegt

Zeer leuk

goede opstelling, niet rommelig

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor het schrijven van een review. Wat fijn dat u het zo leuk bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u veel plezier beleefd van uw nieuwe meubels en dat u nogmaals langskomt voor verdere... Bedankt voor het schrijven van een review. Wat fijn dat u het zo leuk bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u veel plezier beleefd van uw nieuwe meubels en dat u nogmaals langskomt voor verdere interieurvragen.

Gerlinda

Prettige verkopers en groot assortiment

Vriendelijke verkoopster

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn dat u Rachel als prettige verkoopster heeft ervaren. Wij streven ernaar om al onze klanten een fijne ervaring te geven in onze winkel. Wij wensen u veel... Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn dat u Rachel als prettige verkoopster heeft ervaren. Wij streven ernaar om al onze klanten een fijne ervaring te geven in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels en hopen u de volgende keer net zo prettig te mogen helpen!

Lisette

Goede service en mooie winkel

Winkelpersoneel prima. Bij het afhalen reageerde de magazijnmedewerker naar ons gevoel aanvallend. De doos van de kuipstoelen was beschadigd en gescheurd. Na een opmerking van mij schoot hij in de... Winkelpersoneel prima. Bij het afhalen reageerde de magazijnmedewerker naar ons gevoel aanvallend. De doos van de kuipstoelen was beschadigd en gescheurd. Na een opmerking van mij schoot hij in de verdediging.

Prijs en kwaliteit.

Zie hierboven

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Vervelend om te horen dat er tijdens het afhalen zo aanvallend word gereageerd door onze magazijnmedewerker. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit zouden wij... Bedankt voor het delen van uw ervaring! Vervelend om te horen dat er tijdens het afhalen zo aanvallend word gereageerd door onze magazijnmedewerker. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit zouden wij graag willen aanpakken, zou u ons een mail willen sturen met de volledige uitleg? Dan kunnen wij dit intern gaan bespreken. Dit mag naar: prontomeppel@interieurwereld.nl. Desondanks hopen wij dat u veel plezier krijgt van uw nieuwe eetkamerstoelen en barkrukken.

Pronto Wonen

Duidelijke uitleg, veel keuze en fijn personeel

Tot zover geen verbeterpunten

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u onze duidelijke uitleg, ruime keuze en vriendelijke personeel waardeert. Het doet ons goed dat u tevreden bent met uw... Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u onze duidelijke uitleg, ruime keuze en vriendelijke personeel waardeert. Het doet ons goed dat u tevreden bent met uw ervaring. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe hoekbank en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen voor verdere interieurvragen.

Herma Lubben

Prima, ik heb telefonisch besteld en gehaald.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je telefonische bestelling en het ophalen ervan. Als er in de toekomst iets is waarmee we je kunnen helpen, laat... Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je telefonische bestelling en het ophalen ervan. Als er in de toekomst iets is waarmee we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe eettafel!

pronto

Wat een fijne ervaring hebben we beleefd bij jullie

onze zoon heeft een paar eettafel stoelen gekocht en hij is ontzettend netjes geholpen.

niet van toepassing

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Wat fijn dat jullie het bezoek aan onze winkel zo fijn hebben ervaren. Wij wensen uw zoon veel plezier met zijn nieuwe eetkamerstoelen en... Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Wat fijn dat jullie het bezoek aan onze winkel zo fijn hebben ervaren. Wij wensen uw zoon veel plezier met zijn nieuwe eetkamerstoelen en hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen in onze winkel.

Pronto

Prima, ruim assortiment en goede hulp

Het impregneer pakket dat je erbij koopt moet toch in een fabriek geregeld worden i.p.v. thuis te knoeien met 5 spuitbussen. Het kost genoeg

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Dank je wel voor je positieve feedback over ons ruime assortiment en de goede hulp. We zijn blij te horen dat je tevreden bent. Het thuis impregneren met de spuitbussen is een bewuste keuze om... Dank je wel voor je positieve feedback over ons ruime assortiment en de goede hulp. We zijn blij te horen dat je tevreden bent. Het thuis impregneren met de spuitbussen is een bewuste keuze om ervoor te zorgen dat de we de vlekken en constructieservice voor een lage prijs aan kunnen bieden. We begrijpen dat dit als extra werk kan worden ervaren, maar het is een essentieel onderdeel van de service. We waarderen je begrip en hopen dat je desondanks van de voordelen van de behandeling zult genieten.

Oosterhof

Heel vriendelijk geholpen om een keuze te maken.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de manier waarop u door ons personeel geholpen bent in het maken van een keuze. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe... Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de manier waarop u door ons personeel geholpen bent in het maken van een keuze. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe eettafel!

Van Der Krieke

Niks aan te merken, prima in orde

Prima service

Heb ik niet

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze winkel en onze service. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe hoekbank en hopen u opnieuw te mogen ontvangen... Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze winkel en onze service. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe hoekbank en hopen u opnieuw te mogen ontvangen voor verdere interieurvragen.