Pronto

Fijne winkel, goed geholpen

Goedemiddag Tinie,
Goedemiddag Tinie,
Bedankt voor het versturen van deze review! Wat fijn dat u goed bent geholpen bij ons in de winkel. Heel veel plezier van uw nieuwe stoelen en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de winkel!

M malestein

Meppel

Geweldige hulp bij keuze stress

Goedemorgen heer/mevr. Malestein,
Goedemorgen heer/mevr. Malestein,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wat fijn om te lezen dat mijn collega's erin geslaagd zijn om u te helpen met uw keuze. Wij van Pronto Wonen wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels!

Wierstra

Veel snuisterijen voor een schappelijke prijs

Veel snuisterijen, veel keus tegen betaalbare prijzen

Winkel oogt te druk, op elke tafel / hoek staan spullen. Komt rommelig over

Goedendag heer/mevr. Wiersma,
Goedendag heer/mevr. Wiersma,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Het klopt inderdaad dat het wat druk is qua accessoires in de winkel. We zijn met het hele team bezig om de winkel weer netjes in te richten! Bedankt voor uw feedback en we gaan ermee aan de slag.

Jacq.

Goede communicatie. Alles loopt als een trein. ( positief bedoeld)

Vlotte afhandeling, vriendelijk, behulpzaam personeel

Niets

Goedemorgen Jacq,
Goedemorgen Jacq,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. En ook erg leuk om te horen dat u een positieve ervaring met onze winkel heeft! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de winkel.
Team Pronto Wonen

H. Moes

Zeer goed. We komen daar vaak. En slagen daar altijd. Mooie winkel

Zo door gaan.

Goedendag meneer/mevrouw Moes,
Goedendag meneer/mevrouw Moes,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u blij bent met onze service. Heel veel plezier met uw eetkamerstoelen en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de winkel!

Nijdam

Veel ervaring en goed advies bij de dames in de winkel

Vriendelijk personeel en goed advies bij het kopen van meubels

Goedemiddag meneer Nijdam,
Bedankt voor het achterlaten dan deze leuke review! Wat leuk om te horen dat alles zo goed is bevallen. wij wensen u veel plezier met uw aankopen :)
Met...
Goedemiddag meneer Nijdam,

Jonkman

Wij hebben meubels bij jullie gekocht hebben een aan hanger van jullie geleend,maar er ging van alles mis ,toen we gingen uitpakken blee k dat we de verkeerde salontafels hadden wij weer terug naar... Wij hebben meubels bij jullie gekocht hebben een aan hanger van jullie geleend,maar er ging van alles mis ,toen we gingen uitpakken blee k dat we de verkeerde salontafels hadden wij weer terug naar de wijk waar de goeie klaarstonden,terug naar huis bleek 1 van de 2 zwaar beschadigd te zijn weer terug andere opgehaald zetten hem in de kamer blijkt dat er 2 kleine zaag sneden in het bovenblad te zitten,toen ik met het televisiemeubel begon bleek het frame verbogen.

in ons geval waren die er niet

nooit weer meubels van die fabrikanten betrekken

Beste meneer Jonkman,
Ten eerste wil ik u bedanken voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat er zoveel mis is gegaan.
U bent afgelopen weekend bij ons in de winkel...
Beste meneer Jonkman,
U bent afgelopen weekend bij ons in de winkel geweest en daar heeft u mijn collega's van de service gesproken. Mijn collega's hebben een voorstel gedaan voor het omruilen van de salontafels en het frame van het tv meubel. Ook hebben ze een korting aangeboden mocht u bij ons in de winkel nieuwe eetkamerstoelen willen kopen.
Ik hoop dat u tevreden bent met deze service. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik graag nog even van u.

E Kapteyn, Assen

Met de verkoopster was goed

weet ik niet

over kwaliteit van het zitten, het achterste gedeelte van de zitten is niet glad, geeft wat pijn bij het zitten. Wat kan hier aan gedaan worden?

Beste heer/mevrouw Kapteyn,
Beste heer/mevrouw Kapteyn,
Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over de verkoop. Echter lees ik ook dat u niet tevreden bent over uw meubel, voor mij is het niet helemaal duidelijk wat u hiermee bedoeld. Ik heb u een mailtje gestuurd.
Team Pronto Wonen

Sandra

Heel goed

Klantvriendelijkheid, meedenken in een oplossing, veel tijd voor advies en ruimte om na te denken

Beste Sandra,
Bedankt voor het schrijven van een review. Wat fijn da u een goede ervaring met ons hebt gehad. wij verwelkomen u graag terug bij ons in de winkel.
Met vriendelijke...
Beste Sandra,

Fam Talens

Prima ervaring uitstekend advies duidelijke voorlichting

Vriendelijk en deskundig personeel

NVT

Beste heer/mevrouw Talens,
Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad. Wij verwelkomen u graag terug bij ons in de winkel!
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw Talens,