JacoB en Hilda

Nette winkel, goed advies, mooie produkten

goede afspraken.doen waar ze voor staan

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Super om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze winkel. Ik ga dit met mijn team delen! Wij hopen u zeker nog eens te mogen ontvangen... Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Super om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze winkel. Ik ga dit met mijn team delen! Wij hopen u zeker nog eens te mogen ontvangen en hopen dat wij dan deze ervaring nog zullen overtreffen!

M Schimmel

Zeer goed, en makkelijk telefonisch te bereiken

Jullie vriendelijkheid aan de telefoon.

Geen idee

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor het schrijven van een review! Super fijn om te horen dat uw ervaring zo positief is.

Woningontruiming Ruttenberg

Ik ben onlangs bij Pronto Meppel geweest en ik kan niet genoeg benadrukken hoe fantastisch mijn ervaring was! Van begin tot eind was alles gewoonweg geweldig.

Allereerst viel de...

Allereerst viel de vriendelijke en behulpzame houding van het personeel meteen op. Ze begroetten me met een glimlach en waren bereid om al mijn vragen te beantwoorden. Het voelde alsof ze echt om hun klanten geven.

Wat me ook opviel, was de netheid en organisatie van de winkel. Alles was overzichtelijk gepresenteerd, waardoor het gemakkelijk was om te navigeren en precies te vinden wat ik zocht. Bovendien was de selectie van producten indrukwekkend - ze hadden een breed assortiment van hoge kwaliteit.
Woningontruiming Ruttenberg

Vriendelijke en behulpzame

Ga zo door

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor deze mooie review! Super fijn om te horen dat uw bezoek aan onze winkel zo fantastisch was. Ik zal deze review delen met mijn collega's! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen en deze... Bedankt voor deze mooie review! Super fijn om te horen dat uw bezoek aan onze winkel zo fantastisch was. Ik zal deze review delen met mijn collega's! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen en deze beleving te mogen overtreffen, de koffie staat altijd klaar!
Pronto Wonen Meppel

Tineke van Griethuysen

In eerste instantie blij met de collectie en mogelijkheden maar bij aflevering bleek dat niet alle opties werden voorgelegd.

Ontvangst en meedenken met de klant

De klant wijzen op de opties inzake behandeling van de bank/stoel
Bij aflevering werden de meubels niet in elkaar gezet en verpakkingen werden niet meegenomen.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze collectie en over de hulp van mijn collega.
Wat vervelend dat de communicatie over het impregneren en de bezorging...
Wat vervelend dat de communicatie over het impregneren en de bezorging van de meubelen niet goed is gegaan.
Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe bank en relaxfauteuil en hopen u zeker nog eens te mogen ontvangen bij ons in de winkel!

H.Wijshake

Voor ons de eerste keer dat we een bezoek brachten aan deze winkel. En geslaagd. Ruim assortiment, goed advies.

Vriendelijkheid

n.v.t.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor deze mooie review! Super leuk dat u geslaagd bent bij ons, en dat bij het eerste bezoek. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij Pronto Wonen Meppel, de koffie staat altijd... Hartelijk dank voor deze mooie review! Super leuk dat u geslaagd bent bij ons, en dat bij het eerste bezoek. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij Pronto Wonen Meppel, de koffie staat altijd klaar.
Team pronto Wonen Meppel

Greet

Goede en nette behandeling .

Vriendelijke en leuke winkel

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Super om te lezen dat u zo goed en netjes bent behandeld door mijn collega. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kast en zien u graag... Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review. Super om te lezen dat u zo goed en netjes bent behandeld door mijn collega. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kast en zien u graag terug bij ons.

Speelman

Okay

Te lange levertijd + voor 1800 euro aan stoelen gekocht en dan ook nog moeten betalen voor bezorging… dat kan niet in mijn ogen.
Prijs onderhandeling kan ook niet.. heel bijzonder. De reden ja...
Prijs onderhandeling kan ook niet.. heel bijzonder. De reden ja want als jouw buurman niet mondig is dan heeft hij geen korting… dat is juist het idee van onderhandelen, slap gedoe.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Een groot deel van onze stoelen hebben wij op voorraad omdat dit standaard modellen zijn. De stoelen die u heeft uitgekozen hebben heel veel opties, hierdoor zijn... Hartelijk bedankt voor uw feedback. Een groot deel van onze stoelen hebben wij op voorraad omdat dit standaard modellen zijn. De stoelen die u heeft uitgekozen hebben heel veel opties, hierdoor zijn deze speciaal voor u op maat gemaakt. De prijzen die Pronto Wonen hanteert zijn op basis dat de klant deze zelf komt afhalen. Bezorgen is mogelijk, daar betaald u dan extra voor. Deze kosten zijn bij alle Pronto Wonen locaties gelijk.Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan uw nieuwe stoelen.
Graag tot ziens in de winkel, de koffie staat altijd klaar!

G. de Bruin

Geweldig

Ruime keus en vriendelijke verkoopster

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo'n geweldige ervaring heeft gehad bij ons en dat mijn collega u zo vriendelijk heeft geholpen met het maken van een keus. Wij wensen u veel plezier met uw... Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo'n geweldige ervaring heeft gehad bij ons en dat mijn collega u zo vriendelijk heeft geholpen met het maken van een keus. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe fauteuil en ontvangen u graag terug in de winkel.

Van Dijk

Fantastische service

Kundig advies

Winkel een beetje vol

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Wat fijn dat u onze service als fantastisch heeft ervaren en dat mijn collega u zo kundig heeft kunnen helpen met het uitzoeken van uw nieuwe... Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review! Wat fijn dat u onze service als fantastisch heeft ervaren en dat mijn collega u zo kundig heeft kunnen helpen met het uitzoeken van uw nieuwe eetbank. Wij wensen u veel plezier hiermee en hopen u snel weer te mogen ontvangen voor uw verdere interieur vragen.

Gerard en Anneke Seubers

Mooie winkel, veel keuze.

Goed advies, meedenkend, alle tijd voor de klant, kortom vriendelijk geholpen door Sandra.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo vriendelijk bent geholpen door onze collega Sandra met het uitzoeken van uw nieuwe meubels. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels en... Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo vriendelijk bent geholpen door onze collega Sandra met het uitzoeken van uw nieuwe meubels. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels en hopen u graag nog eens te mogen ontvangen bij ons in de winkel!