Pronto wonen

We zijn vriendelijk geholpen

Klantvriendelijk!

De winkel is erg vol. Veel van dezelfde stijl.

Beste mevrouw van Hell,
Beste mevrouw van Hell,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij nemen de verbeterpunten mee en we gaan er mee aan de slag. Verder wensen wij u veel plezier van uw nieuwe tafellamp en hopen u snel weer te mogen ontvangen bij ons in de winkel.

J.Baltes

In orde

flinke collectie met veel mogelijkheden

Beste meneer Baltes,
Beste meneer Baltes,
Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe salontafel en hopen u snel weer in onze winkel te moge ontvangen.

Steen

Vriendelijk behulpzaam adviserend personeel!!

Goedendag meneer Steen,
Goedendag meneer Steen,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door onze collega's! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe eetkamerstoelen en hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de winkel.
Pronto Wonen Meppel

Maarten

Uitstekend!

Zeer mooie winkel, vriendelijke personeel

Weinig, prima zo!

Beste Maarten,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kasten!
Met vriendelijke...
Beste Maarten,

Jan van der Hoop

Netjes , mooi , goed op orde , fijne mensen !

Zie bovenstaand

Beste Jan,
Wat een leuke review! Fijn om te horen dat alles zo naar wens is.
Beste Jan,
Wat een leuke review! Fijn om te horen dat alles zo naar wens is.
Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe meubels en hopen dat we u snel weer in onze winkel mogen verwelkomen.

Ger

Prima services, ondanks dat er een onderdeel vergeten was bij levering is dit snel en goed opgelost.

Ze zijn echt geïnteresseerd in je en geven goed en eerlijk advies.

Goedemiddag,
Wat fijn om te horen dat het naar wens is verlopen, ondanks dat het niet compleet was in eerste instantie. Wij hopen u snel weer in onze winkel te mogen verwelkomen!
Met...

H KAASJAGER

Uitstekend

Zeer behulpzaam personeel

Beste Harry,
Wat fijn dat u een goede ervaring met ons heeft gehad!
Wij wensen u veel plezier met uw bank en draaistoel.

m. bolding

Erg leuke winkel, personeel is zeer behulpzaam

ruime keus, veel uit voorraad leverbaar, kundig, behulpzaam personeel

nvt

Goedemiddag meneer Bolding,
Goedemiddag meneer Bolding,
Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Wat fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft van onze winkel en ons personeel! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe lamp en eettafel.

Pronto rogat/meppel

Vriendelijk personeel

Wordt goed opgelost , als je niet tevreden bent over het product , kan het omgeruild mits opvoorraad

Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van deze review! Wat fijn dat u tevreden bent over onze service.
Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe eetkamer set!
Met vriendelijke...
Goedemiddag,
Wij wensen u heel veel plezier van uw nieuwe eetkamer set!

Smit

Goedemorgen meneer Smit,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij hopen dat u blij bent met uw nieuwe stoelen. En dat wij u snel weer mogen verwelkomen in onze winkel.
Met...
Goedemorgen meneer Smit,