N. Brandsma

Heel goed!

Van het voorjaar een nieuwe bank besteld in een lange afwijkende maat en andere stof. Kussens zit en rug aangepast naar mijn behoefte en extra kussen meebesteld. Prima advies en meedenken van de verkoopster!
Het is dan wel lang wachten maar het is mijn beste aankoop in jaren. Wat een zitcomfort voor een billijke prijs! Ik ben er erg blij mee!

De aangeboden water- en vlekbestendige garantie-optie van E 50,- per zitplaats vind ik zeer over de top aangezien je de bank dan ook nog zelf moet insprayen en ik nog niet weet hoelang zich het zitcomfort goed houdt. Het is dan dus de vraag of het loont en wel een behoorlijke prijs er bovenop. Voor een lager en vast bedrag was het misschien nog aantrekkelijk.

Reactie Pronto Wonen Meppel-Rogat:

Bedankt voor uw positieve feedback over onze bank en de service van onze verkoopster. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en het zitcomfort waardeert. Wat betreft de garantie-optie, wij hebben begrip voor uw opmerking. Helaas hebben wij geen zeggenschap over de tarieven van onze All-in house service. Deze prijzen zijn vastgesteld en worden aan ons gecommuniceerd vanuit ons hoofdkantoor. We hopen dat u nog vele jaren van uw nieuwe bank zult genieten.
Team Pronto Wonen Meppel

Score voor Pronto Wonen Meppel-Rogat: 4.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank Duccio, aangepast