Dijkstra

Goede service bij problemen .

Ja bij het opnieuw bestellen van een product.

Bij aflevering de producten controleren zodat de klant thuis niet voor verassingen komt te staan.

Eerst ons rustig laten kijken

Wel weinig personeel als je een vraag hebt

meinema

Goed, de eerste keer erg netjes en deskundig geholpen, de tweede keer een beetje knullig geholpen maar wel Ok.

diversiteit

laat de klant rustig rond kijken maar niet te lang zoeken, anders lopen ze er weer uit

Zeer vriendelijke verkoopster die wist waar ze het over had.

nee

nee

Siemensma

Wij hebben hele goede ervaring met Pronto
de service, de snelle levertijden en de vriendelijkheid van de mensen die in l 'warden werken

Ja de klantvriendelijkheid, met je mee denken

Nee

Straver Shopsupply & firma.nl / Gerard Straver

Prima, alles wat er kochten werd als afgesproken behandeld. Goed bedrijf, aardig personeel. Houden zo

Meedenken met de klant, goede adviezen en verstand van zaken

Eigenlijk niet, mogelijk kortere levertijden realiseren

N. Keuning

Onze ervaring is goed . Vriendelijk en kundig personeel.

ja ze geven je de ruimte om wat uit te zoeken. ongedwongen sfeer. plezierige afhandeling van je aankoop.

Prima advies, rustige medewerker

Vriendelijk en goed geholpen

Vanuit Wolvega hadden ze twee verkeerde stoelen opgestuurd naar leeuwarden, wij hadden namelijk twee met , en twee zonder armleuningen besteld. Ze hadden vier zonder armleuningen opgestuurd. Onze... Vanuit Wolvega hadden ze twee verkeerde stoelen opgestuurd naar leeuwarden, wij hadden namelijk twee met , en twee zonder armleuningen besteld. Ze hadden vier zonder armleuningen opgestuurd. Onze tip is goed de nummers nakijken voor dat ze het opsturen. En dan in leeuwarden direkt bij binnenkomst controleren of alles klopt nu werd het pas gecontroleerd toen wij het opkwamen halen. We hebben twee stoelen mee gekregen uit de winkel was het toch nog opgelost.
Daar waren wij tevreden mee.

Marcel Schouten

Uitstekende ervaring! !