T.Wijbenga

Positief, vriendelijk personeel, goed advies.

Eloy Perez

Vriendelijke geholpen en snel geleverd.

1 van de 3 stoelen was beschadigd, retour gebracht en zonder discussie nieuwe gekregen.

Janny Stinstra

Goed geholpen en advies gekregen, levering was eerder dan verwacht en waren hier erg blij mee. Verder de bezorging heel netjes.

Goed advies

Geen ga zo door!

Goed , netjes , correct

Goed advies, alles staat op papier, MAAR

MAAR ; op papier staat levertijd 12 weken maar wij wachten nu al 16 weken de bank wordt bij navraag komende week pas afgeleverd en dan is die nog hier.
Er is ons verteld , de garantie op de...
Er is ons verteld , de garantie op de bank is 5 jaar dat staat ook op papier,MAAR de verkoper vertelde ons als je de bank laat behandelen tegen vlekken dan is garantie 10 jaar, als het goed is wordt de bank behandeld MAAR van die 10 jaar garantie vind ik niets terug in de bijgeleverde papieren

Reactie Pronto Wonen Leeuwarden:

Wat vervelend te horen dat u zo lang op u bank heeft moeten wachten. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze leveranciers. Als u contact met ons opneemt kunnen we kijken wat we nog voor u kunnen... Wat vervelend te horen dat u zo lang op u bank heeft moeten wachten. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze leveranciers. Als u contact met ons opneemt kunnen we kijken wat we nog voor u kunnen doen. Wat betreft de garantie, is dit 2 jaar en met een behandeling word deze verlengt naar 5 jaar. Dit zijn de vaste voorwaarden waar wij ons aan houden.
Pronto Wonen

Avion Eizenga

De leverancier, Pronto Wonen, is vriendelijk. Levert snel en geef o.a. de mogelijkheid om de bestelling te brengen en ook om het zelf af te halen met een aanhangwagen die zij zelf gratis leveren.

We hebben de hoekbank in januari gehaald en die dag meteen geïnstalleerd. Hij was prachtig. Maar helaas, de stof van de hoekbank begint nu al te lubberen en ook al wat op te ruwen op een plaats in... We hebben de hoekbank in januari gehaald en die dag meteen geïnstalleerd. Hij was prachtig. Maar helaas, de stof van de hoekbank begint nu al te lubberen en ook al wat op te ruwen op een plaats in de hoek waar elke avond iemand zit. Dit is toch wel heel snel.

Reactie Pronto Wonen Leeuwarden:

Wij hebben inmiddels contact opgenomen met de klant en verteld dat ze hier garantie op hebben. We zijn bezig dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

De verkoop was prettig de mannen die t kwamen leveren ook maar dat we m zelf in elkaar moesten zetten was waardeloos

Verkoopster was goed

Bij aflevering alles uitpakken en in elkaar zetten

Haagsma

Goede samenwerking

Ik vond het heel prettig dat wij een kar konden lenen om zo onze tafels te vervoeren.

Ik zou het niet weten.

Alleen maar positieve ervaringen. Je wordt persoonlijk geholpen, de verkoopster liep overal met ons naar toe, we hadden echt het gevoel een "personal shopper" te hebben. Echt top!

Persoonlijke benadering

paulusma j

Een goede uitleg en behulpzaam en ze nemen de tijd voor jou.

ja