2014 meubels gekocht en in 2019 bank en stoel en dat is mij goed bevallen

Dat pronto meubels niet al te duur zijn

ik zou het niet weten

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Heel behulpzaam

Nee

Super

Het is zoals ze het vertelden en niet anders!

B. ter Veen

Klantvriendelijk bedrijf

Deskundig, vriendelijk, adviserend!

Ga zo door

Wij vinden de service geweldig! Wij hadden een hele nieuwe inrichting nodig en we zijn A tot Z voorzien. We zagen zelf door de bomen het bos niet meer en zijn door een medewerker van de pronto heel... Wij vinden de service geweldig! Wij hadden een hele nieuwe inrichting nodig en we zijn A tot Z voorzien. We zagen zelf door de bomen het bos niet meer en zijn door een medewerker van de pronto heel goed geholpen. We gaven aan welke stijl we mooi vonden en de kleuren en de medewerker heeft samen met ons verschillende meubelen laten zien en kwa stijl en kleur was het helemaal naar onze wens. Van eettafel met stoelen, hoekenbank en fauteuil werden er ook nog bijpassende lampen bij uitgezocht. We hebben een goed advies gekregen en er werd de tijd voor ons genomen. Het was overweldigend! Complimenten

Er werd goed naar onze smaak geluisterd, en passende meubelen aangeboden. En er werd de tijd voor je genomen. En bij terugkomst herkende de medewerker ons ook! En dat voelt goed.

Geen, ga zo door!

femme de bruin

Is goed

gewoon

nee niks

Fantastische winkel om wooninkopen te scoren, goede service en over het algemeen fijne medewerkers. Zeker een aanrader en dus goed voor mond op mond reclame

Oplossingsgericht

Onderhandelen over showmodellen of de prijs ging erg stroef en was bij meerdere aankopen niet mogelijk

Prima bedrijf, goede levering.

netjes verpakt , klantvriendelijk

Overleg was prima. Bij levering datum plannen van de bank, was geen leenbank meer mogelijk, had misschien eerder aangegeven kunnen worden, toonde wel begrip.

Goede service in winkel, snel geholpen, levering aan kunnen passen op levering van andere winkel binnen de woonboulevard

Goede service, steeds moderner aanbod en goede prijs/kwaliteitverhouding

Deskundige en hartelijke hulp met het uitzoeken van nieuwe eetkamerstoelen